Jump to content

roitman85

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי roitman85

  1. בעיה של לדים זה לא העוצמה שלהם, אלה ההתחממות של הדרייבר . שמים להם מאוורר מצ'וקמק שיקרר שנסתם מאבק / נשרף בנסיעה הראשונה.
  2. שלום. חניתי באזור להורדה ןהעלאת נוסעים בלבד. קיבלתי קנס ממשטרה, שילמתי, שכחתי. אחרי חודש הגיעה אליי דוח מעירייה על אותה חנייה. צריך לשלם ? אפשר לבטל? איך? התקשרתי לטל שמופיע על הדוח של העירייה . הסברתי להם , אבל הם כאילו לא מבינים. תודה לעוזרים. דניאל
  3. אם תחליט לערער, אל תגיד שעקפת בכלל, תדגיש רק שאין פנייה ימינה ושוטר מבולבל. זה לא יגיעה לשופט . לפני משפט תביעה תנסה להגיעה לפשרה ותקטין לך את הקנס. למען הסר ספק אני לא משפטן
  4. ומגבר שהאמת אני לא יודע את הפרטים שלו
  5. אם טויוטה היברידית, אז תהיה יותר זולה בשווי שימוש . לאון עדיפה על כולן מבחינת איכות חומרים בסאלון, לדעתי.
  6. 1.כשקונים רכב משומש, אמינות זה סיבה עיקרית לקניה. 2.בישביל לקנות מאזדה באותו מצב טכני ואם אותו אבזור, כמו לסוברו, צריך לרדת בכמה שנים!
  7. ב b3 תמצא גם אמינות וגם איבזור(סאן רוף, פנסי ערפל, קרוז קונטרול ,שליטה מההגה ועוד כמה) שאין במאזדות. אם לחפש אפשר למצוא פרטית . לדעתי בתור יד 2 רכב מחיר תועלת הכי טוב!
  8. רכב מצוין. רק בישביל לשחק בוו גרירה שמתחבא בלחיצת כפתור, כבר שווה לקנות אחת
  9. הקקטוס הזה שוקל סה"כ 962 קילו
  10. תודה .
  11. שלום חברי הפורום. לפני שבוע עברתי תאונה (ניכנסו בי מאחור, הפוגע לקח אחריות). רכב ניזוק בחלק האחורי, ויש להחליף טמבון אחורי, מכסה בגג', ופנסים . שאלתי": 1. האם אני יכול לדרוש ולקבל חלקים חדשים? 2. עד כמה זה עיקרוני לדרוש רק חדשים, אם המשומשים תקינים? דניאל.
  12. יש כבר הכנה (כבלים) לשליטה ברדיו ולבקרת שיוט בהגה . לך נשאר רק לקנות לחצנים בפירוקיה הקרובה .☺
  13. מדפסת 3D
  14. עדיין, סוברו יותר מהנה לנהיגה!
  15. נרשמתי
  16. האאוטלנדר יכול להיוט להיט בשוק המסחריות הקטנות (ברלינגו, בוקסר) תא מטען ענק, קצת פוזה לקבלן המתחיל . מה יכול להיות יותר טוב.
  17. נו, גם לי יש. אם זה חורק ורועש, זה הורקב ע"י מכונאי סוג ב. חלק מתאים (לא סיני) שמורקב כמושצריך לעולם לא ירעיש! רפידות ברמבו זה גם חלק חליפי [emoji57] . במוסך דרור מורשה סוברו רפידות מקוריות עולות כ700 שח[emoji3]
  18. טיפולים כל 15000 או שנה לפי ספר טיפולים. דיסקיות בלם עולות בסביבות 700מקורי במוסך מורשה ו250 לתחליפי איכותי. אוטו מהנה לנהיגה . צריכה דלק 1/10 . תקרא מבחנים אוטו מצוין .
  19. מה אם c3 דיזל נראה לי הכי חסכונית
  20. roitman85

    ג'נט 18 לסובארו b4

    הגדלת קוטר גלגל לא עוזרת לאחיזת כביש! לשם כך יש להגדיל רוחב צמיג- הגדלת שטח מגע אם הכביש. צריכת דלק תגדל. נוחות תקטן בגלל חתך נמוך של דופן הצמיג. דבר יחיד שתשיג בהגדלת ג'נט זה יופי/פוזה, גם חשוב.
  21. שלום חברים. ביום שישי האחרון, במקרה, מצאתי אצלי מתחת לדשבורד חוט מנותק. מה זה עושה ? ולמה זה נועד? רכב סוברו אימפרזה 2009 החיבור הירוק, יש את שני החלקים- "אמא", "אבא" תודה לעונים
  22. באותו חנות היית יכול לקנות ספרי ניקל/כרום ולצבוע את המסגרת הישנה במקום לקנות חדשות ב60 שקל.
  23. הרכב המדובר הוא המאובזר ביותר בקטגוריה. הייתי אומר, מאובזר יותר גם מכמה מכוניות מקטגוריות גבוהות יותר -בסיסי הוא לא. אחד החיסכוניים בארץ. מי שקונה רכב כזה הוא מלכתחילה לא חיפש "זריזות" . גילוי נאות- אין לי, לא היה, ולא יהיה לי . מסיבה אחת כי אני מעדיף אוטו בגודל משפחתי.[emoji57]
  24. בין שלוש תשכח מפלואנס, כבדה למנוע שלה. במחיר של פוקוס ליסינג תמצא בקלות סובארו בגירסת rxiאם רב התוספות שהיו קיימות אז. בהיבט האמינות לא מכיר פורדים. סוברו אצלי כבר 6 שנה לא ראתה מוסך. תחשוב על מזדה 3, יש בכמויות
  25. רשמתי בהשוואה ל סוזוקי .
×
×
  • תוכן חדש...