Jump to content

roitman85

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי roitman85

  1. שלום. מה אני יכול לעשות נגד שכן שמחנה סילברדו ארוך בחניה שהיא לא שלו. הוא קיבל את החנייה מבעל החנייה ששוכר דירה אם החנייה אבל אין לו רכב. סילברדו ארוך ורחב, מפריע לחניית רכב שלי. מפריע ליציאה בטוחה מהחניה ( לא רואים טוב רכבים שעוברים). הרכב שלו לא נכנס בשטח החנייה שלו . מה עושים במצב כזה? תודה מראש. Sent from my SM-G988B using Tapatalk
  2. מחפש ספורטאג' gt. לחבר שנה 2016-2017 לפנות אליו בטל 05 36766799 ליאור Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
  3. איפה סולר ז'ול בשקל? באמת שואל Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  4. זה נראה לי מוגזם. יש לי גם את הספר המקורי באנגלית ואין איזכור לזה. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  5. שלום חברים. יש לי פיג'ו 3008 דיזל 1.6 בסוכנות אמרו שלא צריך שום הרצה. גם בספר רכב אין שום דבר בעיניין. האם זה הגיוני? כפי שידוע לי כל רכב חדש צריך הרצה מה דעתכם Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  6. ציפוי הוא סלף חילינג לייט או פלוס? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  7. למה לא חניתה כחול לבן? למה לא שמשה קדמית ? הרי ציפוי שקוף Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  8. חפשו - "פיג'ו 3008 בישראל" Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  9. רכב חדד מגיע עם. לא צריך לשכנע , פשוט ניגשים למוסך ושם מעדכנים. כל מי שעדכן עד עכשיו הלך לו הrds. יש קבוצה/מועדון ישראלי של בעלי רכב זה. חפשו ברשתות חברתיות . Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  10. לובינסקי הוציאו עדכון שכלל תמיכה באנדרואיד אוטו. אנדרואיד אוטו ביטל rds . Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  11. לי אישית לא מובן איך רכב ב170 אלף מגיע אם פנסי הלוגן
  12. יש מבצעים. גם ללא קבוצת רכישה. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  13. מעוניין . גם אני רוצה את הרכב בינואר. דיזל פרמיום . טרייד אין במחיר מחירון ופנסי לד אפילו בתוספת מחיר . אבל אשמח לכל הטבה. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  14. בדיוק Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  15. מאיפה לקחת שביטלו את אגרת רדיו? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  16. roitman85

    פיג'ו 3008 החדש

    הייתי בסוכנות. הנחה שניתנת ל3008 היא סה'כ 2000 שקל
  17. roitman85

    פיג'ו 3008 החדש

    מה ההנחה שנותנים במסגרת המבצע? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  18. roitman85

    פיג'ו 3008

    כשאני ביררתי לגבי רכישתו, לא היה להם דיזל פרמיום. אז גם אני אשמח לדעת את מחירו. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  19. אשמח לדעת מהן החברות האלה? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  20. האם בפיג'ו 3008 פרמיום החדש יש מערכת כזאת? ואם יש היא לוקחת סיבובים? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  21. אשמח לפרטי יצירת קשר Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  22. תודה בוקי Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  23. שלום חברים. מצאתי במחסן חלק של אוטו שמזמן נמכר. יצרן הרכב audi. לא מצליח להיזכר למה זה שייח. נ.ב. מצטער אם פירסמתי בפורום לא נכון. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  24. רכב מצוין. עם טיפולים בזמן, תשכח ממוסך.
  25. סובארו dl זה מילה נרדפת לאיכות. או שיש בארץ עוד רכב שעבר את המיליון שלו על מנוע וגיר מקוריים?! וזה בלי החזקה/ שמירה מיוחדת. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...