Jump to content

roitman85

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי roitman85

  1. גם בסובארו גיר רציף . סובארו יותר חסכונית מסוזוקי, מערכת עצור סע. בסובארו יש יותר איבזור
  2. הכי פשוט תפנה למשתמש : צוות בטלנים אחרי זה תחזור לעדכן(:
  3. B3 2014היא חדשה לגמרי! תיבה, מנוע חדשים . אם להשוות גרסאות ליסינג, בסובארו מאובזרת בבקרת אקלים לעומת מזגן רגיל בטויוטה, שליטה מלאה מההגה, בקרת שיוט ועוד. הדבר היחיד שחסר בה זה בלוטוט. שחכתי משהו? לשני מכוניות יש תא מטען זהה בגודלו (לסוברו גדול יותרב5 ליטר[emoji12] )אם פתח קטן בשניהן. לסובארו יש משקל עצמי קטן ב35 קילו מטויוטה. לסוברו יש מערכת עצור וסע. לשני מכוניות יש צריכת דלק "מוצהרת" דומה. במבחן רכב שערכו לסוברו "אוטוספורט" בנהיגה משולבת מאומצת צריכת דלק אמיתית של סובארו היתה 1/12 .
  4. +1 וסובארו לעומת זאת מוכיחה אמינות, דור אחר דור. עיצוב זה אישי לגמרי, יש אלפי אנשים שמעדיפים ניסן ג'וק המכוער לדעתי האישית על פני טויוטה קורולה. מבחינת איבזור יש בסובארו הבסיסית מה שאין בטויוטה בסיסית (בקרת אקלים ,קרוז קונטרול...)ולהפך. בסוברו יש שרשרת טיימינג במקום רצועה שזה עוד יתרון
  5. תספר את זה לאלה שנהרגו . Recall זה סך הכל לכיחת אחריות על בעיות אמינות [emoji3]
  6. במקרה של סוברו אולי אתה צודק (; טויוטה כבר שברה את אמינות שלה, או שזיכרון שלך קצר ? היום כשיש מרצדסים בחצי מליון, שמתקלקלים ביום השני לאחר הקניה. להצהיר ששום טויוטה לא תתקלקל קצת נאיבי מצדך. נ.ב. גם שולחנות מתקלקלים לפעמים.
  7. עדיין אני נשאר בדעה שתוספת שנתיים אחריות מלאה, זה יתרון שמן במיוחד .
  8. כך בחשבון שלסוברו יש 5 שנות אחריות מלאות ! ו ב130 אל"ש מחיר של טויוטה אתה יכול לקחת xv שעולה על טויוטה בכמה מידות .
  9. חוברת מתורגמת לעיברית ע"י היבואן . יש טענה שמכונה התקלקלה מסיבה x. יש עוד הרבה מקרים כאלה . ז"א תקלה ידועה . אין הזהרה על התקלה ומניעתה בחוברת יבואן. יבואן צריך לשאת באחריות.
  10. על אי הזהרה . הם היו חייבים לרשום בספר הוראות, שחייב לנתק את המכשיר ממקור מים . עכשיו, אם הם תוענים שזה סיבה לתקלה צריך לקבל מהם אסמכתה כל שהיא על כך . יש קייס לתביעה קטנה.
  11. מקרה קלאסי ל"תביעות קטנות ". אל תתלבט אפילו, תפנה לבית המשפט!
  12. יש אפשרות להגבהה "מקורית" במוסך המרכזי של סוברו שלא פוגעת באחריות!
  13. אצלי בb3 יש הנחיה להחליף. אמנם ההחלפה היא מאוד יקרה כי בשביל להחליף מסנן יש לפרק משאבת דלק. בזמנו ביקרתי בכל מוסך שקיים בעיר שלי ושאלתי גם פה בפורום שבו "כולם יודעים הכל"בלי לזלזל. ו תשובה של כולם היתה לא להחליף !
  14. לא צריך להחליף
  15. טוב יכול להיות אני טועה. נחכה לג'ימני חדשה, כשתצה . יהיה מקום למבחן השוואה מעניין .
  16. טועה ומטעה. יש הילוך כח בידני. יש אופציה להגבהה מקורית, לא שצריך אותה כשרכב מגיע עם מרווח גחון של 21 ס"ם שזה גובה של ג'פים גדולים! אם שיפורים קטנים של החלפת טמבונים לשיפור זוויות, ג'ימני תשאר רחוק מאחור.
  17. יותר נכון מסנן הוא בתוך משאבת דלק. לא מהותי להחליף.
  18. מוזר, יש לסוברו את מרווח גחון הגדול בקטגוריה = גובה
  19. האופציה הכי אמינה זה סוברו xv בין יפניים אמיתיים היחידים שנשארו. וגם טיפולים זולים
×
×
  • תוכן חדש...