בועז וולקן
-
הודעות
140 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בועז וולקן
-
אני מסכים עם עופר הוולקן מהנה מאוד לנסיעה מהירה בסיבובים והיא יחסית נשלטת בקלות הראלי עדיפה בסיבובים יותר צרים אבל הרבה יותר נושכת מהוולקן . אגב מישהו רשם פה משהו על המנוע של הראלי מול המנוע של הוולקן אז לידיעה אם המנועים סטנדרטים ותקינים ההפרש זניח לטובת הראלי .
-
עוד 300 מצלמות. או - זה מה שקורה כשיש שר תחבורה פאשיסט
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של ishpuz בתוך רכב כללי
אני לא מאמין אפילו בכביש מצפה רמון אילת כבר אי אפשר לנסוע היום , פשוט לא יאומן מה שקורה במדינה הזאת לא יודע מה איתכם אני התייאשתי . זה פשוט בדיוק כמו המצב בשטחים במקום לנסות ולתקן את עומק הבעיה פותרים אותה בהפעלת כח וגורמים מירמור לאזרח ,זאת משוואה מאוד פשוטה כח=היתמרדות. הפחד שלי שבסוף נמצא את עצמנו במלחמה תמידית ברשויות ואז יהייה קטסטרופה גדולה . -
בוולקן שלי וגם ב ZX של אבא שלי הם לא נחתכו אלה פשוט התפוררו מעצמם
-
נוזל מקורי ורק מקורי . הנזול הזה מותאם בדיוק לסוג האלמוניום של ראש המנוע בפיג'ו בשונה מנוזלים אונבירסלים אין שום נוזל אחר שעומד בתקן של הנוזל המקורי.
-
לא רשום עליו JMI בקיצור 250 ש"ח נשמע לכם סביר לסאב 10" ממקור לא ידוע ?
-
שלום חבר שלי הביא מחול סאב 10" של JMI והוא רוצה למכור לי אותו . הוא טוען שהסאב עלה לו 150$ . השאלה שלי האם מישהו מכיר בכלל את הסאב הזה ? וכמה הייתם משלמים עליו? (הסאב חדש בקופסה ) תודה
-
שלום לכולם. הגיע הזמן להחליף רפידות ברקס בנסיכה וחשבתי ללכת הפעם על רפידות של SPARCO. אשמח לקבל חוות דעת על הרפידות האלה מבעלי ניסיון וכמובן טיפים לרעיונות אחרים . תודה
-
חזרתי עכשיו למאמר שקראתי בנושא ואני רואה שהמאמר מדבר על מנועים מוגדשים יכול להיות שיש הבדל . אני ידבר בערב עם חברי הטוב אבנר (למי שזוכר אותו אשף אמיתי בעיניני רכבים ) ואני יראה מה הוא אומר בנושא ,מסקרן גם אותי . אני יכתוב לך מה הוא אמר .
-
תגידו מאיפו הבאתם את המחירים ??? האלה ואני שואל ברצינות כי לי נתנו מחירים יותר מכפולים לוולקן . אביעד ידידי לגבי משולש תחליפי רשמתי לך פעם תגובה שרק קנית את האוטו והתיעצת לגבי משולש ,אני שמתי תחלפי באוטו שלי ואכלתי אותה בגדול . המשולש התחליפי לא מסוגל לעמוד בלחצים של הוולקן ולדעתי גם לא תוכננן לקח . המשולש אצלי גרם לעיוות שהשפיע על הבולם וכמובן על המוט מייצב . בקיצור שילמתי כפול מכפול שחסכתי 300 ש"ח ולא שמתי מקורי. מעניין אותי לדעת האם אצלך הכל בסדר וכמה ק"מ עברו מאז החלפת המשולש ?
-
רוני לידיעתך סט (4) צינורות שזורים יעלה לך אותו מחיר כמו צינורות אורגינלים ואפילו פחות . שווה לבדוק אצל מלמד . אגב לגבי טמפ' השמן הייתי בודק את העניין יותר לעמוק . למיטב ידעתי טמפ' עבודה יותר מ-120C זה לא כל כך תקין .מה שגם אצלי בוולקן בשעון חום שמן 120 מעלות זה כמעט מקסימום . שווה בדיקה
-
הגיוני ועוד איך . תסעו לקפריסין יש שם הרבה אופנועים עם NOS וגם טורבו . בהזדמנות אני יעלה תמונה בפורום . אגב זה נוסע בצורה לא מציאותית ,פשוט מדהים
-
על קצה המזלג: תמונות של ZX וולקן ללא דשבורד (בהמשך לסקר)
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין מה לעשות זה נורא נורא חשוב להשתמש במי קירור אורגינלים בפיגו סיטרואן . (שתיהייה לי בריא איציק לאן הכנסת את עצמך ,כל הכבוד על הסבלנות ) -
על קצה המזלג: תמונות של ZX וולקן ללא דשבורד (בהמשך לסקר)
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני בטוח שלמוסכניקים יש דרכים אחרות להגיע לרדיאטור . לא שמעתי על מוסך שפירק את כל הדשבורד בשביל זה . לידידה שלי מהעבודה החליפו רדיאטור כזה לא מזמן ב 306 , הרדיאטור עלה 900 ש"ח עבודה 600 ש"ח -
אחי אתה אפילו לא בכיוון . גשר ראשון נמצא על כביש גהה או כביש אשדוד תל אביב אם תרצה . המצלמה שהבחור מדבר אליה נמצאת קצת אחרי גשר ראשון לכיוון תל אביב. אגב לדעתי המצלמה כמעט לא פעילה אני נוסע בכביש הזה הרבה ועקפו אותי לא מעט פעמים על מהירות גבוהה והיא לא צילמה לעומת זאת שמעתי גם על מקרים שכן . לגבי התמונה שלי אני יסביר בפירוט : כביש אשדוד תל אביב לכיוון תל אביב מגיעים למחלף גנות לשעבר ולוקחים את הנתיבים הימנים לכיוון איילון עוברים את הירידה ליפו וגם את הירידה לירושלים ואז מגיעים לגשר שהוא חצי עיגול גדול (סיבוב מפחיד ) שמסימים את הסיבוב ויורדים מהגשר משתלבים עם איילון אחרי שמשתלבים באיילון מעט אחרי הגשר נמצא אתר של חברת חשמל יש שם פסל גדול ומוזר מאחורי הפסל הסתתרה הקרינה הבת ### . יש מבין
-
למישהו יש מושג כמה עולה צירייה משופצת של 205 FOREVER ? וכמה עלות עבודה במוסך? תודה
-
אין איזה דרך להתחמק מדוח כזה על ידי טיעון כזה או אחר ? למשל כמו טיעון על אי דיוק הלייזר . הכוונה האם שווה לבקש משפט לטעון את חפותי
-
עמדה שם טויטה קרינה. זה היה לכיוון תל אביב בשעה 02:00 פשששש אז אשכה מחכה לי שלילה אם באמת נתפסתי אה? מאיפו היא באה לי במצע הלילה
-
כן כן הגיע גם תורי אחרי 9 שנות רשיון כנראה שצולמתי היום ולא סתם צולמתי אלא על 140 קמ"ש . העניין הוא שאני לא בטוח שצולמתי חזרתי מראשון לציון פניתי לכיוון אילון אחרי הגשר יש את חברת חשמל למי שמכיר . נסעתי בנתיב השמאלי ולפתע גיליתי שעומדת ניידת סמויה בלי אורות בלי כלום בצד . לא התיחסתי אליה כי עברתי אותה במהירות אחרי מרחק מה ממנה פתאום ראיתי אור חזקה שזה כנראה פלאש . מכיוון שלא הייתי בטוח שזה פלאש חזרתי למקום ובאמת לא ראיתי שום מצלמה אלא רק את הניידת . מה אתם אומרים יכול להיות שצולמתי על ידי ניידת ? ואם כן מה העונש על מהירות כזאת ? אגב שעברתי את הניידת השוטרים עמדו בחוץ ונתנו דוח לרכב אחר
-
ואלה הם דפוקים לגמרי החברה האלה בסרט . יותר גרוע מהארסים בארץ
-
בעיה עם הטורים בהפעלת מזגן [ בעיה שונה]
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של hc2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כי מזגן זה צרכן גדול והמנוע לא מסוגל להתגבר אליו לבד . מאוורר הרידיאטור הוא גם צרכן גדול אבל לרוב המנוע מסוגל להתגבר אליו לבד ולכן אתה מרגיש את הבעיה רק עם המזגן -
בעיה עם הטורים בהפעלת מזגן [ בעיה שונה]
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של hc2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לך בעיה עם מנוע הצעדים . מנוע הצעדים הוא מנוע קטן "שנותן מעט גז" במקום הנהג לפי פקודות המחשב. למשל שהאוטו קר הוא מעלה טיפה את הטורים עד ליצוב המנוע . או שמפעילים צרכנים גדולים כמו מזגן או מאוור רדיאטור . בקיצור יכול להיות שהוא תפוס טיפה ונכנס לעבודה מאוחר או שיש בעיה אם אחד הסנסורים של המנוע שגורם לתקלה בפקודת המחשב . כנס למוסך לבדיקה הכי טוב -
זוג שפריצרים של ZX עולים בערך 100 ש"ח . לא נראה לי של 306 זה יותר יקר . אם אתה שואל את דעתי זה לא שווה את המאמץ אני הייתי שם חדשים . לגבי ניקוי המיכל תשתמש בסיליט (חומר מסיר אבנית) אבל נתק את הצינור שמוביל לשפריצר ותן למים להישפך על הרצפה .החומר הזה חזק וסיכוי טוב שיפגע בצבע . ולהבא על תשתמש בסבון זה גם סותם וגם לא בריא לצבע .
-
נגד המהירות הוא מחלה ידוע של פיזו סיטרואן . וזה כי : כמעט בכל דגמי פיזו/סיטרואן משנות ה 90 לערך המאווור שאחראי על האיורור (חימום/מיזוג) עובד תמיד ברגע שפותחים את הסוויץ. במצב שהמפסק שלו נמצא על מצב סגור הוא עובד במהירות מאוד איטית וכמעט לא מורגשת וזאת על מנת שיהייה תמיד איוורור באוטו (כך החליטו מהנדסי הצרפתיות ) . לכן הנגדים האלה נוטים להתעייף מהר ודורשים החלפה (צרפתיה לא) . אני אישית לא הייתי ממליץ לך לקנות מפירוק כי אתה לא תוכל לדעת כמה זמן הוא יחזיק לך . ניתן למצוא בשוק נגדים כאלה משופצים במחיר סביר כ 400 ש"ח בערך . חדש עולה בערך 700 ש"ח. החלפת הנגד לא קלה כל כך ודורשת סבלנות כי הוא נמצא בתוך תעלת האיורור . וזאת על מנת שיתקרר על ידי האוויר הניכנס .
-
כספר על מי אתה עובד אתה לא נסעת עם מזגן כי רצית לתת בראש בכל רמזור אני מסכים עם כספר חכה לחודשי המעבר ותראה כמה זה כיף . אגב עם הסאן רוף שלך עושה רעש שהוא פתוח אז כנראה שהוא לא אורגנלי. סאן רוף אורגנלי שנכנס לתוך הגג לא עושה רעש .
