בועז וולקן
-
הודעות
140 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בועז וולקן
-
תיזהר שאתה מפרק את הג'זונים . נסה לשמן אותם כמה שיותר ותחזיק אצבעות שהם לא ישברו לך בפנים (יש סיכוי טוב) השתמש בבוקסה טובה ונסה להפעיל ממונט מאוזן כמה שיותר . לגבי הצבע ראשית אני לא מאמין שזה יתפוס בכלל על הברזל לדעתי תצטרך לצבוע ביסוד כל שהוא ואני לא מכיר יסוד (מישהו כן?) שיודע לעמוד בטמפ' כאלה האופציה בעיני זה גילוון וזה יעלה לא מעט .
-
כמה עולה ידית הילוכים ל-205 FOREVER??
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של עומרי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מניח שאתה מדבר על ראש הידית העשוי מפלסטיק שבטח נבקע לשתיים (מחלה ידועה ). בחברה הראש עולה 70 ש"ח לפני מע"מ ניתן לקנות באיזור 100+ ש"ח ראשים יפים של חברות לשיפורים למניהם במידה ואתה בקטע . בכול אופן ההתקנה פשוטה ביותר : את הראש הישן פשוט מושכים חזק למעלה בלי לסובב או משהו כזה. ואת הראש הישן פשוט תוקעים חזק לידית -
באיזה רכב מדובר? סדק בסעפת זה בעיה אני עברתי את זה לפני מס' חודשים . ניתן לרתך סעפת אבל זה לא פשוט עם אתה רוצה לעשות את זה לבד . צריך לפתוח את הסדק כמעט עד למקסימום בשביל שתוכל למלות את הסדק . לאחר מכן יש לחמם את כל הסעפת טוב טוב בעזרת ברנר אחרת היא תסדק במקום אחר (מנסיון) ורק אז לרתך . לגבי הריתוך ניתן לקנות אלקטרודת ליציקה קצת קשה להשיג אותם והם מאוד יקרות (בסביבות 200 ש"ח ליחידה) וניתן לנסות את מזלך עם אלקטרודה רגילה . אני ריתכתי עם אלקטורדה רגילה אחרי הרבה מאמץ זה עבד אבל לא נראה לי שיאריך ימים . לאחר הריתוך יש לתת לסעפת להתקרר לבד 90% שתצטרך לעשות תיקונים . אני אישית ממליץ לך לא להכנס לסרט הזה ולקנות סעפת מפירוק . לוולקן שלי ביקשו 600 ש"ח ולקחת את הסעפת לאיש מקצוע רצו 400 ש"ח
-
לפי הנתונים נמשע גיר מקורי של הרכב (היה לי כזה בעבר) גיר לא רע כמעט ואין לו חורים הבעיה היא באורך תנועת הידית אבל מתרגלים . לגבי המנתק המערכת הצתה טיפה שונה מזו של 205 1.9 המנתק יושב יותר נמוך באזור 6200 כנראה לטובת אמינות
-
העניין יבדק מאוד בקרוב ...
-
בוודאות יש לך בעיה באוטו המנוע הזה נוסע יפה מאוד וצולח עליות כמו גדול תוך שמירה על הממונט מניסיון. כדאי לך לבדוק את האוטו לפני שאתה קופץ מעל הפופיק ופה אתה קופץ מאוד גבוהה. ובמקרה הזה (ורק במקרה הזה בעיני )ניתן לחשוב על צ'יפ יכול להוסיף .
-
כמעט בכול פעם שאני נוסע להורים וזה בדרך כלל ביום שישי בערב שהכביש ריק ואין מניאקים אני נתקל בבדואים המשועממים שמנסים להתחרות איתי . זה מאוד מסוכן האנשים האלה חולים בראש ואין להם פחד בגרוש . מי שנתקל בתופעה פשוט לא להתעסק איתם להאיט לתת להם להרגיש טוב ולנסות להתחמק מהם . הם גרמו לא פעם לתאונות בכביש הזה . ולרוני אתה צודק הכביש ריק כמעט לחלוטין . אבל אישית לא מוצא בו שום הנאה הוא מעייף מאוד והסיבובים הצרים והעוורים עושים לי בחילות . מעבר לזה הוא כלכך חלק שאני בכול אופן לא הצלחתי להגיע למהירות מהנה . אבל אולי לאחרונה הכביש נהייה פופולארי בקרב חובבי הספורט שפינו ממנו את כל החול ...
-
הישמרו על נפשותיכם. בתור אחד שגדל במקום ומכיר כול סיבוב בכבישים הנ"ל אני מציע לכם להזהר . כביש סדום ערד הוא כביש מדהים אבל הוא כביש מאוד מגרה אני מבטיח לך שפעם השנייה שתהייה שם אתה תלחץ יותר כי הכביש פשוט מבקש את זה וברכב מתאים ניתן באמת לנסוע בו מאוד מהר . אבל הכביש הזה מטעה והכי חשוב מאוד עמוס במשפחות שיצאו לטיול ונוסעות בירידות מאוד לאט . קל מאוד להבהיל את הנהגים ההאחרים שגם ככה לחוצים כי הם לא יודעים להתמודד עם הכביש והירידות האין סופיות וקל מאוד לצאת מסיבוב ולגלות מולך רכב שלא היה מוסגל להתאפק ועקף על קו לבן . אני אישית מאוד אוהב את הכביש הזה אבל אחרי שפעמיים ראיתי את המוות מול העניים החלטתי להרגע ולא בגלל החיים שלי אלה בגלל חיי אחרים . לא סתם הכביש הזה "ננטש" ע"י רוכבי האופנועים שהיו הופכים אותו למסלול מרוצים בימי שבת חמימים והיו מעירים אותי בשש בוקר לקול שאגות המנועים המדהים ,פשוט גם הם קלטו שהוא מסוכן (וגם עיני החתול הוסיפו לעניין). לגבי כביש מצדה אתם נורמלים ??? כביש מזעזע מלא בחול חלק כמו קרח ומפוצץ בגמלים וחמורים .טוב כל אחד והסטיות שלו . בקיצור כבישים מאוד מסוכנים אנא הזהרו בועז ברגע של חינוך
-
שבועיים בארץ בה הבהוב באורות הגבוהים זו מחווה חיובית...
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של ג'רמי בתוך רכב כללי
ג'רמי למה לדרוך על מקומות רגישים ???? אירופה זה פשוט מדהים אני לא מאמין שאי פעם בתולדות המדינה הזאת נגיע לרמה כזאת . שמח בשימחתך על הבילוי המוצלח . בועז -
[וולקן 95] גלגלי 15 אינץ, בעיה בסרן אחורי...
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של 0nly4fun בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברוך הבא למועדון חבר . אני כבר יותר מחצי שנה מנסה למצוא פתרון לבעיה ,אני גם החלפתי את הג'אנטים ל 15" וגם אצלי קיימת הבעיה שהגלגל נוגע . מה שאביעד תיאר (המיסב)הוא אכן בעיה נפוצה בוולקן אבל זאת לא הבעיה שלך (לדעתי) . בהתחלה נאמר לי שיש לי בעיה עם הגומיות של היגוי האחורי טענו שיש להם חופש ותחת לחץ הסרן נוגע .אוקי הוזמנו גומיות חדשות ואם כבר מחליפים אז כמובן משפרים הזמנתי גומיות של פיזו' ספורט שעלו כמעט כמו גומיות אורגינליות סה"כ עלות 2100 ש"ח מאוד כואב . את מה שהגומית האלה נתנו לאוטו אני יעלה בשרשור אחר אבל רק שתדע שאני מאוד ממליץ לכל בעלי הוולקן להחליף אותם מדהים מה שהם עשו . בכל אופן הגומיות הוחלפו אצל אבנר ודני שכבר זמן ממושך מטפלים בזקנה שלי.הבעיה לא נפתרה כמובן אבל אכן הייתה תזוזה קצת . מאז עשיתי הרבה בדיקות בנושא כולם הובילו אותי לתשובה שהסרן האחורי פשוט התעקם ! . נשמע תמוה אבל כנראה שזה מה שקרא (לפחות אצלי ) מה הכוונה התעקם ? שתי הזרועות שמחוברות ע"י מוט הפיתול נוטות ימינה ולא סימטריות לסרן הקידמי . הבעיה שאביעד תיאר היא חופש בזרוע שגורם לה לקמבר שלילי . בשתי המקרים למיטב ניסיוני ולמיטב ניסיון אחרים אני ממליץ לא להתעסק ולהחליף את כל הסרן .יש גם פיתרון של מתיחה שהוא אופציה לא רע במידה ואתה לא מהמשתוללים על האוטו . דבר אחד בטוח על תשים ספייסרים זה פוגע מאוד באיזון של האוטו מזיק מאוד למיסב האחורי וזה לפני שאני מדבר על הצד הבטיחותי.מניסיון . מקווה שעזרתי בועז -
עלות העבודה הזאת (במידה וניתן ) תהייה מגוחכת לגמרי. עדיף ללחפש בפירוק יחידה של 205 ולא לחפש צרות מתחת לאדמה .
-
יש לי מישהו שיכול לעזור לך .
-
כן מגבר power acostik W250
-
שלום אני מעוניין לרכוש רמקולים 6"-9" . והציעו לי מס' דגמים : פיוניר 400W 4way רוקפורט 150W 2 WAY JBL 150W 3 WAY הפיוניר 500 ש"ח רוקפורט 600 ש"ח 650 ש"ח JBL ברור לי שהוואט זה סתם חרטאה אבל את הפיוניר אני מכיר והוא ממש חזק אם כי הגבוהים שלו צועקים מידי .את השאר אני לא מכיר . אבקש את עצתכם אני מחפש רמקולים חזק ונעים בקיצור הכי טוב שאפשר למצוא במחיר הדל הזה . תודה רבה בועז
-
אהלן מישהו יודע על איזה צ'ינג'ר שולט הרדיו המחורבן שמגיע עם מאזדה 3 ? תודה
-
אור בלם נוסף למיצובישי לנסר (תקלה חמורה) למבינים...
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של reimond64 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תנסה לקחת 0 (מינוס) לפנס הנוסף מגוף האוטו בדרך כלל זה פותר את הבעיה . אם זה לא ילך אתה צריך ריילי אבל קשה לי להאמין . -
כן מעל 90 מעלות שני המאוררים נכנסים למהירות הגובה . אם מד החום שלך עומד על קצת מעל 90 מעלות על תתרגש בכל ה ZX השעון הזה מזייף טיפה . אבל בכול מקרה שווה ללכת למוסך להתחבר למחשב בכדי לקבל טמפ' אמיתית
-
אתה רושם הודעה על השחרת פנסים בפורום שכל המטרה שלו היא לנסות להסביר לעולם שספורט מוטורי זה לא רייסים באיילון ולא אגזוזים רועשים בשתיים בלילה ואנחנו לא בסדר ??? אח שלי פנסים מושחרים זה לא בטיחותי ולא יעזור לך כלום .
-
יש לי דשבו קטן , ללללאאאאאאא! רק לא כוכבי
-
zx 1.6 (של אבא שלי ) 190.000 ק"מ כבר 7 שנים במשפחה: החלפת גומיות שסתומים ב 110.000 ק"מ החלפת ווסת דלק ב 150.000 (לא בדיוק קשור למנוע אבל נו ) zx וולקן 175.000 אצלי שנתיים וחצי : אפס תקלות מנוע !!! אין צריכת שמן בגרוש וסוחב נהדר היו בעיות אחרות . מה קרה קפצו כל אוהבי היפניות שכחתם את השרייד שידוע כמנוע מעשן מאוד שכחתם את בעיות הקירור שלו ,ומה עם המנוע פק פק של הסוויפט ,אני אישית לא מכיר שום מנוע של סוויפט שלא הוחלף לו אטם ראש או לא מעשן . ועם כבר בגומיות שסתומים עסקינן אז אני בטוח שאם עושים סקר אמיתי אז נגלה שהחלפו יותר גמיות למיציבושי לנסר מאשר למנועי tu .
-
עם תחפש טוב טוב באוטו דיפו תמצא חומר מיוחד כזה שגורם לטיפות לגלוש על החלון . אני ממש לא זוכר איך נקרא החומר הזה אבל אני מאמין שאם תשאל תמצא. אני השתמשתי בחומר הזה שנים והייתי מאוד מרוצה . כך בחשבון שבעיר החומר הזה לא יעיל, אין מספיק רוח כדי לגרום לטיפות לעלות מה שגם החומר הזה די יקר . אני יכול להגיד לך שהחומר נמכר בבקבוק צהוב . מקווה שעזרתי
-
שלום חברים מישהו זוכר איך משנים את התדרים של הרדיו לתדרים של הארץ ? ניתקתי את המצבר ואני לא זוכר איך עושים את זה תודה
-
SIGNAT גם בוקסות טובת באותה רמה של הפרוקסן אבל לדעתי עדיף את הפרוקסן
-
עם לומדים לעבוד נכון עם המנוע 2.0 מקבלים תוצאה לא רעה בכלל . אני יכול להגיד לך שבכביש ערד סדום יש ל 2.0 ל יתרון גדול על פני רכבים אחרים שנסעתי איתם
-
עוד 300 מצלמות. או - זה מה שקורה כשיש שר תחבורה פאשיסט
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של ishpuz בתוך רכב כללי
בתור תושב הדרום לשעבר שמכיר את הכביש הזה טוב מאוד וגם חרש אותו בצבא כמעט כול יום עם מטען תחמושת של 20 טון אני יכול להגיד לך שזה חדש : :
