Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. רוורס גם יש לי, מקווה שלא יהיה בעיות.
  2. אז איזה נורות לד עושות בעיות? זה עבד בעבר אצלי ברכב, סיפור ארוך. ופתאום לא עובד. אגב הרכב ישן (שנת 2000, לנסר)
  3. גם נורות לד לתאורה פנימית? לוחית רישוי וכדו' אגב אם כבר הזכירו פה. מה יכולה להיות הסיבה שקסנונים לא עובדים ברכב פרטי, ובג'יפ כן.? אמרו לי ריליי חלש, יכול להיות? אם כן איזה עוצמה באה אחרי 12V ?
  4. את הAPC באיזה יחס דילול לעשות? אגב 13 שקלים איך מפרקים אחי?
  5. סט 13 למיצוביש לנסר 2000.
  6. ל 1.80 לשבת במושב אחורי רוב הרכבים לא נוחים. המושב הקידמי של ההונדה מאוד נוח ותומך. גם ל1.80 +.
  7. עבודה יפה אחי, המגנזיום ממש יצא טוב חומר מגניב, לא שמעתי עליו.
  8. Rsm130d. מה זה תקן מברגה של מגווירס?
  9. אשמח לקנות 2 מגבות אם מישהו מזמין. אני מפתח תקווה.
×
×
  • תוכן חדש...