Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. 2.1 כמה מגה זה צריך להיות?
  2. התבלבלתי לגמרי. אר אן בי, מה ששלחת (הקישורים), 2 העליונים לא עובדים, שאלה הגרסאות החדשות. אסף, מה ששלחת בקישור, אני מוריד כעת, אבל אני רואה שזה 214 מ"ב ולא ג'יגה. זה אמור להיות המלא?
  3. אני מניח שגם אני אתקל בבעיות אז, כי ההורדה בחינם, כל השאר לא רשום מה קורה בהמשך. ד"א, יש שם 2 באינסטולוס, ה1, שזה הפרימו הרגיל, וזה רשום על 1 ג'יגה בייט, אבל כשאני מתחיל להוריד אז זה מראה על 200 ומשהו מגבה בייט, מוזר לא? והשני, שזה הלייט, מראה על ג'יגה בייט. היית אומר ללכת על הלייט? (הכוונה דרך האינסטולוס במידה ואצליח להוריד)
  4. מעולה, תודה. אתה הולך להתקין את האפליקציה גם כן?
  5. אסף, תודה על ההסבר. אני מדבר על גרסת הפרימו. הקובץ שוקל הרבה, וההורדה מאוד איטית, לכן מעדיף את המחשב. הקישור שצירפת לא תקין. אצלך הוא עובד?
  6. שלום רב, ברצוני להוריד את התוכנה IGO ( תוכנת ניווט) מאתר אינטרנט כלשהו באינטרנט, ולהעביר אותה לאייפון. ראשית כל, איפה ניתן למצוא תוכנות להורדה בחינם ברשת ( כמו מהאינסטולוס)? שנית, איך מעבירים את התוכנה לאייפון דרך האייטיונס? אני מעוניין להוריד אותה מהמחשב כיוון שהיא שוקלת הרבה, וההורדה דרך הWIFI איטית. מצאתי את התוכנה באינסטולוס, ויש שם את הרגיל ואת הלייט. האם מישהו יוכל לומר לי הבדל ביניהם? תודה רבה, סם
  7. דרור, על דוגמאות אילו אני מדבר. עם כל הכבוד לרשויות, זה לא קשור רק למדינה שלוקחת לנו, זה קשור לבצע כסף. סם.
  8. דרור, אין ספק שאתה תהיה בצד של החברות, אתה לא אובייקטיבי, ואומר לך למה. ראשית כל, גם אתה, בסופו של יום רוצה להרוויח, וכמה שיותר, וזה בסדר. אבל (!) כאשר הצרכן מגיע למצב שלייבא משהו בודד, בצורה עצמאית, זול יותר מאשר לקנות פה בארץ, זו כבר נורה אדומה. רובנו יכולים אולי להסכים שהשוק בארה"ב זול, ולכן אולי ההסבר למחירים הנמוכים, אבל מה עם אירופה? שם הכל ביורו, עקרונית המחירים לא אמורים להיות זולים, ואם כן, אז לא בפערים אילו, ועם כל זה אנחנו נשלם יותר. הבעיה היא לא רק המחיר הגבוה, אלא ההכנסות הנמוכות של האוכלוסיה (ואני לא מדבר על האוכלוסיה האמידה). כאשר ההכנסות שלנו נמוכות משאר המדינות של העולם המודרני, והמוצרים יקרים יותר, זה גורם לאוכלוסיה להתמרמר. אומנם נכון,לעסקים פה בארץ יש את כל ההוצאות הנלוות, אבל גם בחו"ל יש את אותו הדבר. אני בטוח שהפרופורציה נשמרת. ודרור, שים לב שבחגים בדר"כ, כשיש מבצעים וירידת מחירים (אני לא מדבר רק על שוק האודיו), תראה את כמות האנשים הקונים. אני בטוח שגם בתקופה זו הטייקונים\יבואנים\ יצרנים מרווחים מכך. אז למה לא להוריד פשוט את המחירים המופקעים שיש לנו, להגדיל את כמות המכירות, וכך בעצם להשאיר את הרווחים זהים. וכך גם לזכות בקהל\קונים אשר מרוצה ונהנה לקנות ולהחליף בתדירות גבוהה יותר. סם
  9. תודה רבה, הכל הסתדר. מוזר שבשלט לא מראה שהסוללה התרוקנה, עד היום המד סוללה היה מראה.
  10. שלום רב, לאחרונה קורה לי משהו מאוד מוזר עם שלט האזעקה של הרכב. יש ברשותי אזעקת MVP 625 אם אני לא טועה, ואני משתמש בשלט עם המסך שיש בו ציור של מכונית על הצג. בתקופה האחרונה כשאני לוחץ על כפתור הנעילה\פתיחה, השלט כאילו מאפס את עצמו, כלומר מכבה את עצמו ומדליק, ואינו מתקשר עם הרכב. לאחר כ8-12 לחיצות הוא מצליח לפתוח\לסוגר את האוטו. האם זה קרה למישהו בעבר? איך ניתן לתקן זאת? האם זו בעיה בשלט או באזעקה? תודה רבה ושנה טובה, סם.
  11. תודה רבה על המלצות הגודל. אני התכוונתי ללכת על הגודל 1.5 כיוון שיצאתי לי להיות נוכח לא מעט פעמים בחדר שבוא יש מזגן 1.25 אינבנטר, והחדר אינו מקורר מספיק, ולכן חשבתי על גודל גדול יותר. אולי הסיבה שהוא לא היה מקורר כי היה אינבנטר, והאם 1.25 רגיל כן יהיה יעיל יותר? אף אחד לא צייין חברות מומלצות יותר ופחות, האם כולם אותו הדבר? אביט בת'רד של איציק נ.
  12. שלום רב, ברצוני להתקין מזגן קטן עילי בחדר השינה. חדר השינה לא גדול במיוחד. (15-20 מ"ר) חשבתי על גודל 1.5 על מנת שיעשה את עבודתו בצורה יעילה. נאמר לי שחברת אלקטרה טובים, וכאשר בדקתי באתר זאפ ביקורות על המזגן 1.5 שלהם, היו כמה ביקורות ממש לא טובות שהמזגן הפסיק לעבוד בשלב מסויים. האם יש המלצות נוספות, והאם באמת שווה הלשקיע את הכסף בחברת אלקטרה? בברכה, סם
  13. שלום לכולם, לאחר שראיתי את סדרת סרטי האימה של "צ'אקי", עלה לי רעיון, לתלות בובה קטנה על המראה (אומנם נשמע קצת ילדותי, אך ממש אהבתי את מראה הבובה). כמובן שניסיתי למצוא באי ביי, אבל המחירים שם אסטרונומים כולל משלוח (עובר את ה100$), וגם כל הבובות שראיתי שם הן לא לתלייה, וגדולות בגודל. האם למישהו יש רעיון מאיפה ניתן להשיג בובה זו בקטן, ובמחיר שפוי?
  14. לא כל כך ברור לי. במידה ואני מחליף בולמים צריך להחליף גם תושבות? כי את תושבות המנוע החלפתי כבר בעבר. ולגבי הבולמים, מעיון בפורום הבנתי שלא כדאי לי ללכת על גז, אלא רק על שמן, וזאת כיוון שאת בולמי הגז צריך להחליף בתדירות גבוהה, ואינני מעוניין להיכנס להוצאות מיותרות. אומנם נכון, הגז נוחים יותר וטובים יותר, אבל השאלה אם שווה לשלם כל כך הרבה על תקופה כה קצרה שיחזיקו מעמד ( לדעתי לא שווה). כמה כסף עבודה צריכים לקחת בערך על עבודה מאחורה ועל עבודה מקדימה.
  15. שלום רב, ברשותי מיצובישי קולט שנת 98 מנוע 1600 סמ"ק. כנראה שהבולמים אצלי הגיעו לסופם, מאחורה ומקדימה, וכעת אני בודק לגבי בולמים חדשים. שמעתי שחברת מונרו טובים, אך באתר שלהם רשום שהם ספק מאושר ליצרני רכב מסויימים, ומיצובישי לא כלולה בהם. האתר הוא: http://www.record-automotive.co.il/apage/27619.php כמו כן הודה לכם על המלצות לבולמים שונים אשר מתאימים לרכב. הבנתי גם שטווחב המחירים בין האחוריים והקדמיים שונה. הודה לכם על המלצות לכל הארבעה בולמים. בברכה, סם
  16. samc

    חנונמוביל מהו?

    volvo wagon שנות ה80. לשימוש יום יומי.
  17. ברעידת אדמה שבה הברגים משתחררים, קודם כל כנראה גם חלק מהתקרה תיפול. נוסף לכך המנורות (הלוסטרות/נברשות) יפלו גם. קרה עד היום? לא שידוע לי. הבית לא מחול, אלא מבטון, אין סיבה שיקרה משהו, אלא אם לא מחוזק כראוי.
  18. דרור, רעיון מעולה! אבדוק עלויות של מה שרשמת. נאמר לי שבתחנה מרכזית החדשה בת"א יש מקום שמוכר מראות לתקרה. אבדוק גם שם.
  19. ואוו... קצת יקר הייתי אומר... השבוע אני אנסה לבדוק מקומות ורעיונות לתפוס את המראה...
  20. הטפט לא רעיון טוב, כי הוא לא יתן תמונה אמיתית. גודל המזרון הוא 2 על 1.6. אני חושב שאצטרך לעשות מסגרת על הכל כולל לרוחב ולאורך בתוך המראה, וזה כאילו יחלק את המראה ל4 חלקים. השאלה אם אין משהו מוכן לקנות? אין לי מושג לגבי עלויות...
  21. קודם כל תתחדש! אני לא מבין למה כולם קופצים על הנושא של האחריות? מישהו פעם יצא לו לעבוד עם אחריות של סמליין? בגדול הסמסונג היא טלויזיה טובה, אך לצערי הרב, אני כמו רבים בעבר רכשתי סמסונג עם אחריות 3 שנים של סמליין. בטלויזיה שרכשתי היה פגם מהחברה, ולא היה ניתן לסדר זאת. אין בי שום כעס על כך שהטלויזיה לא היתה תקינה, כי ביטלתי עסקה בגלל זה, אך מה שיש לי לאמר זה שאני לעולם לא אקנה שוב סמסונג, ורק בגלל המעבדה שהם עובדים איתה - "רטפון" (המעבדה של מיניליין). הטכנאים הם לא באמת טכנאים (וזה מפי ה"טכנאי" שהגיע), אלא שליחים של המעבדה. השירות והמענה במעבדה נוראי, ולצערי אין מה לעשות עם זה. הכל מתנהל בצורה קלוקלת החל מקביעת הטכנאי לקחת את המכשיר, ועד קבלת המכשיר. אני מאחל לקונה להנות מהטלויזיה, ומקווה שלא תצטרך את האחריות שלהם. ולכל אותם אנשים שחושבים שאם המעבדה עובדת עם היבואן הרשמי, עושה אותה לטובה- טועה!
  22. למה רק מסכי מגע? אני במקומך הייתי פוזל דווקא לכיוון הבלקברי 9700 אולי... סוללה חזקה (מאוד), מהיר, נוח, קטן יחסית, ויש בו כמעט הכל (אין בו משחקים).
  23. שבת שלום, לאחרונה עלה לי הרעיון לשים ראי מעל המיטה שלי. אני רוצה לרכוש הכל מוכן כסט ולא ראי לחוד, ועוד חלקים לתליה לחוד, השאלה איפה אפשר למצוא דבר כזה? ואם כבר להכין לבד, אז מה הגודל הרצוי לדעתכם? ואיך לדעתכם בונים את זה? מה אתם אומרים על הרעיון?
  24. שלום רב, הגיע הזמן שלי להחליף בלמים. כעת יש לי רפידות של REMSA, ונאמר לי שICER טובות לא פחות. חשוב לציין שהנוכחיות חורקות בעת בלימה, ואני מקווה שאולי בICER לא תהיה שריקה. איזה מהחברות הללו עדיפה בכללי? הרכב הוא מיצובישי קולט 98. גודל גלגל 14 אינץ'.
  25. שלום רב לכולם, רכשתי מכונת פולישר של יונדאי דגם 5081. בתוך האריזה יש 2 רפידות להחלפה, אחת כמו מגבת, ואחת כמו צמר כבשה. ברצוני לדעת מה תפקיד על אחת מהן, והאם מריחת הפוליש והווקס מתבצעות ע"י המכשיר או עם היד, והמכשיר רק מוריד את המשחה?
×
×
  • תוכן חדש...