דבר ראשון תתחדש - בחירה מצויינת
אז ככה בקשר לגובה אחיד....הרכב גבוה מאחורה בשביל שכשתעמיס עליו מטען הוא לא יגרד את הכביש(אני דווקא אוהב את התנוחה שלו ככה - גבוה מאחורה) ואני לא יודע לגבי הגבהה מקדימה
בידוד רעשים? תעשה כמוני - שדרג למערכת חזקה יותר
ובקרוב מאוד מאוד אני מרכיב צמיגים של GOODYEAR שאמורים גם להיות שקטים יחסית
אני אודיע לך אם זה עוזר קצת עם הרעש(הסינים הנוכחיים שהגיעו עם הרכב עושים מלא רעש)
בקשר למושבים אתה יכול לראות מה שאני עשיתי - האוטו פשוט הפך להיות נוח
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=157750
אם התיקתוקים הם לא ציריות - צר לי אינני יודע במה מדובר
פחחות וצבע? עזוב אותך זה טנדר סובארו - רכב של קשוחים וקשוחים לא עושים פחחות וצבע
למרות שלפני מספר ימים ראיתי טנדר אחד שעשה פחחות וצבע קומפלט , עבודה מדהימה הרכב נראה חדש מהשקית
לגבי המחיר אני לא יכול לעזור כי לא ביררתי לגבי זה
מקווה שעזרתי
ותמיד שמח לעזור