Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. shais01

    רובר 75

  2. למנוע קרינה ישירה של אור שמש בתוך תא הנוסעים. רלוונטי יותר ככל שהשמשה האחורית משופעת יותר. יעיל, אלא אם אתה נוסע מערבה בעת הזריחה (או הפוך כמובן). היה אופנתי בשנות ה 70, נעלם, וטוב שכך. אצלי בלנצ'יה HPE זהו פריט מקורי המותקן בחלק הפנימי של החלון. שי
  3. לפחות הימנית נראית כמו GTV, לא ספרינט. שי
  4. שלום אישתי אירגנה לי נסיעת הפתעה ליום הולדתי ה - 40, סופ"ש בטורינו הבחירה בטורינו לא מקרית לאור אהבתי לאיטלקיות מזדקנות (מכוניות, מכוניות...). אפשר לראות את זה על פי המכוניות שאני צובר. על מה אתם ממליצים בהיבט מכוניות קלאסיות באזור טורינו, דגש על לנצ'יה? מתעניין בחנויות חלפים (הזדמנות להשלים פערים לאוטוביאנקי ול HPE) ובמוזיאונים. תודה. שי
  5. בסבירות גבוהה יש הבדל בסימון הקו האדום במד הסל"ד בין המנועים השונים. שי
  6. התמה - נראית שלמה. הדלתא - פחות. שי
  7. מדובר בלנציה דלתא (והמושב הוא זיתן). לידה, גויית לנציה תמה. שי
  8. אף אחד לא התייחס כאן למשרד הרישוי בבאר שבע. אני גר באזור המרכז ולפני כחודש התלבטתי האם ליסוע לעמדה מספר 1 בחולון או בבאר שבע. החלטתי ליסוע לבאר שבע כי העדפתי לבלות זמן בנסיעה בכביש פתוח ולא בעמידה בתור אינסופי. החלטה מצויינת. הגעתי ב 07:00, הייתי הראשון (האמת, הייתי הראשון גם אם הייתי מגיע ב 08:00...), בוחן נחמד, טיפול תכליתי, ב 08:30 הייתי בדרכי חזרה. אמנם נזקקתי לאישור התקנת וו גרירה, אבל מניח שהיחס יהיה זהה לרישוי ראשוני. לא מכיר סוגיות של איזור מגורים וחלוקת אחריות בין משרדי רישוי, אף אחד לא שאל אותי היכן אני גר. אני ממליץ בחום. שי
  9. ועל הלנציה בטה (אם לא טעיתי בזיהוי) שעומדת מאחוריה. שי
  10. shais01

    עמדה 1 בבאר שבע, איך הם?

    הייתי שם הבוקר. פשוט מצויין. בדיקה תכליתית של הבוחן של וו הגרירה, מעבר לעמדת הנפקת הרשיון החדש ולדואר לתשלום האגרה. אמנם נסעתי 20 דקות נוספות לעומת נסיעה לחולון (וזה כמובן מאוד תלוי במקום המגורים). אבל התייצבתי בשעה 07:00, לא היה שום תור משמעותי, פתחו בשעה 08:00 ובשעה 08:30 סיימתי הכל כולל הכל. כמה זמן זה היה לוקח בחולון? שי
  11. shais01

    עמדה 1 בבאר שבע, איך הם?

    מבין שזה ביחס לבאר שבע, לא לחולון. אם כך אין ממש הבדל בין השניים. שי
  12. שלום אני צריך לאשר וו גרירה. אחרי סיפורי הזוועות ששמעתי על עמדה 1 בחולון, חשבתי על האופציה של באר שבע. אני גר באזור גדרה, ולא איכפת לי ליסוע עוד קצת, אם התור והיחס יהיו טובים יותר. למי יש נסיון עם עמדה 1 בבאר שבע? שי
  13. ראשית תודה על התשובה המוסמכת. קראתי שוב את השרשור כדי להיות בטוח שאיני טועה, אבל זו הפעם הראשונה שמישהו מביע דעה ברורה בעניין ולא משנה אותה אחרי כמה דקות. אם כך יש לי כמעט שנה להעמיד את הלנציה על הרגליים. מצויין. שי
  14. מה תמונות, תוזמן לסיבוב מלא אבל אני מניח שזה יקח עוד כמה חודשים. ולעניין לשמו פתחתי את השרשור, יש דעה מוסמכת בעניין? אצלי ההפרש בין מועד הטסט האחרון למועד פקיעת הרשיון הוא יותר משלושה חודשים. מה קובע? מהו המועד האחרון להוצאת הרשיונות מהפקדה, בלא הכיתוב המשביז 'חייב בדיקת מעבדה'? שי
  15. שנתיים ממועד ביצוע הטסט האחרון, או ממועד פקיעת הרשיון האחרון שהיה בתוקף? תודה שי
  16. שלום, לנציה בטה HPE, שנת 83. טסט אחרון 4/9/06 תוקף הרשיון האחרון שהיה בתוקף 14/1/07 רשיונות מופקדים מה 24/1/07 מהו התאריך האחרון להוצאת הרשיונות מהפקדה, ולביצוע טסט, ע"מ שלא אחוייב בביצוע בדיקת מעבדה? יוני- מאמין שזו תשובה לשאלה ששאלת בה"פ שי
  17. קוראים לו לוי, הוא גר במושב תרום והמספר הוא 052-5781595. סיכוי לא רע שיהיו רשיונות, למרבית המכוניות יש. שי
  18. המנוע של ה 620TI, כמו שיש לפותח השרשור, לא מבוסס על מנוע האקורד, כמו ב 620 האטמוספרית, אלא על מנוע רובר מקורי. (ויש האומרים שעובדה זו מצערת בעלי 620TI מאוד, ומשמחת באותה מידה את בעלי המוסכים). לכן לא בטוח שהפלאגים של האקורד מתאימים. מכל המכוניות בעולם, מכונית כמו ה 620TI היא אחת האחרונות לתרגול אחזקה עצמית. מכונאי מנוסה בדגם הספציפי חשוב לא רק כדי לבצע את הטיפול כמו שצריך, אלא גם כדי לזהות בעיות ותקלות בשלב התחלתי, לפני שהן מתפתחות לכלל נזק משמעותי. אחזקה מונעת היא הבסיס לחיים משותפים ארוכים ונטולי הפתעות ככל הניתן. ואת זה כותב מי שחי כבר 5 שנים עם לנד רובר, ששייך לאותה הקטגוריה בדיוק של ה 620TI מבחינת אחזקה. שי
  19. שלום אני מתכנן לאשר מחר במשרד הרישוי (חולון) את וו הגרירה. מבין שזה תהליך מעצבן. אישור מתקין מוסמך - יש. אשמח לטיפים ברמת מתי כדאי להגיע, לאן בדיוק וכו' חיפוש באתר לא עזר במיוחד. תודה. שי
  20. הוא ציני. שי
  21. צודקים. חיפוש קצר באינטרנט תחת EMW העלה את כל הדרוש. הנה הסמל במלוא הדרו. אם הבנתי נכון את הכתוב באתר הגרמני, מדובר בהעתק כזה או אחר של BMW. אם כבר מעתיקים את האופנוע, לא יכלו להשקיע בסמל מקורי? שי
  22. והנה התמונות. האם אכן זה צונדאפ? איזה דגם? המנוע (בהנחה והוא מקורי) הוא בעל בוכנה אחת, וההנעה לגלגל האחורי היא באמצעות גל הינע. האם זה אופייני/מתאים לצונדאפ? הסמל על מפגש קורות השלדה הוא עיגול המחולק לארבעה מקטעים, שניים אדומים (כנראה, הצבע מטושטש) ושניים לבנים. בהיקפו - כיתוב בגרמנית. שי
  23. זו לא הספורט. אם הספורט היתה נראית ככה, היא כבר היתה בחניה שלי . שי
  24. אצלי במחסן יש שלדה ישנה של צונדאפ, כולל מנוע שלם (הראש מפורק מהבלוק). אבל, השלדה זהה לזו של אורי סהר, בה הקורות חובקות את מיכל הדלק (סטייל R750...) ושונה מהאופנוע שלך. האם המנוע מהדגם שלי יתאים לאופנוע שלך? מה ההבדל בין הדגמים? אשתדל להעלות תמונות מחר. שי
  25. שלום נתקלתי במקרה במודעה הזו : http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=560671 הלכתי לראות. המוכר אדם חביב ולהבנתי אמין. הרכב הוא 127 ספורט מקורי בלא ספק - שעון סלד ולחץ שמן, ספויילר קדמי, גנטים תואמים, כסאות קדמיים גבוהים וכו'. חלוד מבחוץ. בינוני (דשבורד) עד הרוס (כסאות קדמיים) מבפנים. מנוע מסתובב ולדברי המוכר גם מניע - לא התאמצנו. מתאים לשיפוץ מקיף או למי שמעוניין לאנוס את ה 127 התמימה שלו להפוך ל'סמי ספורט'. שקלתי לרכוש אותה, היה נחמד להעמיד ליד ה A112 אבארט את אחותה הלא זהה, ה 127 ספורט, אבל הבנתי שזה גדול עלי לעת עתה. אני לא מכיר את המוכר ואין באפשרותי להביע כל דעה עליו או על הרכב מעבר למה שכתבתי עד כה. אנא - ללא ה"פ בעניין זה. שי
×
×
  • תוכן חדש...