Jump to content

tinoki

  • הודעות

    3,587
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    6

tinoki שיחק אותה בתאריך ינואר 28

התכנים של tinoki היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    אאוטלנדר

צפיות אחרונות בפרופיל

5,998 צפו בפרופיל

הנקודות של tinoki

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

1.2 אלף

מוניטין

  1. נסה וריאציות שונות של הספרה הלא ברורה באתר משומשת בכדי להבין האם זה זיוף לוחית או סתם לוחית פגומה. תוכל להעלות כאן את התמונה מהדוח עם הלוחית גלויה. נכון, זו עבודה של המשטרה אבל, בהכללה, האייקיו של החוקרים לא משהו. שאל את ההוא שחשב שבאת לערער על דו”ח עירייה.
  2. בסדר חשיבות יורד: - תחנה שומרת שבת (אלא אם בבעלות גוי) - רק על הדרך - מחיר זול (סולר). - הימצאות מגב עם מי סבון אמיתיים לניקוי השמשה (סיפור עצוב). - מחיר סביר לקפה הפוך. מתדלק בכרטיס אשראי שנותן נקודות באל על אלא אם יש הנחת סולר למזומן.
  3. פות”ש, בכל חשבון של הערכה, יש לך אפשרות לעדכן את ח”ח על הקריאה האמיתות ולקבל חשבון מעודכן. נכון, אותיות קטנות, אבל נהנית מחשבונות קטנים והיה לך סבבה, מה התלונה? מכירכמה אנשים שלא בדיוק מבינים מה זו הערכה, ואח”כ מתפלאים איך למרות שהפעילו מזגנים קיבלו חשבון קטן ממש (הערכה מוקדמת מחמירה). יש גם צד שני. אמרה, עצוב שב 2024 שולחים בחור בשכר של 40 אלף ש”ח וג’יפ (לא בדקתי, אלו השמועות) ענק להעתיק קריאות מונה במקום להפוך את כולם למונה המדווח אוטומטית באמצעות sim ולשלוח את ’המשרתים’ בח”ח לקטיף בעוטף.
  4. הקנסות, לפחות, ללא מע”מ?
  5. תרחיב. מעניין. לקבל צ’ק מחברת חשמל זה כמו לראות פתאום אוטובוס באיילון נגד כיוון התנועה מגיע מולך. משהו בתפישת המציאות משתבש.
  6. קודם כל לא. ביטוח אינו קשור לאשמה, ומכסה במפורש רכב שהיה לו טסט בשנה האחרונה. חברות ביטוח מנסות מידי פעם להתנער ולהערים קשיים עקב סוג של ’מזיד’ (לא יודע איך זה נקרא בעגא המשפטית, מעבר ל’אשם תורם’ שלא רלוונטי בחוק הפלת”ד) של הנהג, שידע שהרכב לא תקין והמשיך לנסוע בו, בכדי ללחוץ על פשרה. אם המדובר לפני ביצוע הטסט ולפני ההכשלה על צמיגים, לדוגמא, אין לנהג המצוי (המצוי, לא אלו שבפורום) דרך לדעת כי הצמיגים פסולים. לפות”ש, עניין טכני וזול, אז תוציא מהאזור האישי ותעשה בדיקה זריזה סביב הרכב לגילוי ריג’קטים בולטים. גם אם תיכשל יש לך אישור תנועה לשבוע נוסף
  7. פות”ש, היכן (פיזית) נמצא המונה?
  8. דובר על המחירון רבות כאן בפורום. בכנות, אני לא מצליח להבין את לוי יצחק: כיצד ייתכן שבמשך שנים ארוכות (!) דגמים מסוימים נאמדים בכמעט חצי ממחיר השוק (לנד קרוזר וכו’) ולהיפך (צרפתיות מסוימות). בעוד שלאחרונה אני יכול להאמין בתיאוריית קשר / קרטל מחירון-ליסינג-ביטוח, בראשונה אני לא מצליח להבין למי האינטרס
  9. בארץ זה בולט מאוד, ברוב העולם נהוג להתעלם. הייתי בפולין לפני מס’ שבועות, וראיתי ברחוב מישהו שאיבד את ההכרה ונפל. לא היה שיכור או הומלס. אנשים הסתכלו באדישות וחזרו לסלולרי. אני לא יודע את השפה ולא יודע את הטלפון של שירותי החירום. בסופו של דבר מישהו הביא לי מס’ של שירותי החירום. הסברתי להם באנגלית מה אירע, שלחו אמבולנס. בינתיים ראיתי שהוא נושם, כך שלא יכולתי לעזור ממש (בכנות, לא הייתי מבצע החייאה מפה לפה אם היה נדרש, אבל הייתי מרגיש עם זה רע) מעבר לכך. אני מבין את כל מה ששוקל רילוקיישן, אבל רק שייקחו למשוואה את העובדה שכל השונאים שלהם בפורום הפוליטי ובפייסבוק ייהפכו לאחות רחמניה כשיטמוטטו חלילה על המדרכה. 90 שניות ויש לך אופנוע הצלה.
  10. https://www.jdn.co.il/video/2218453/ מארה"ב. נראה כי המשאית, שנסעה בכביש המופרד ע"י שטח הפרדה, נתקלה במוט ברזל כלשהו שנכנס לה במוט הדיפרנציאל וגרם לנעילת כל הגלגלים, מה שגרר איבוד שליטה מוחלט ופריצת המחסום לכביש השכן.
  11. קיימים לא מעט מוכרים שלא מעוניינים באמת למכור את הרכב שלהם, אך מכיוון שהכל עניין של מחיר, יש מחיר מסוים בו שווה להם למכור, וממתינים לפראייר. כנ”ל בדירות
  12. זה בדיוק. אםהוא לא יקבל את זה - להתלונן לאגף הרכב במשרד הרישוי על 6 שנים האחרונות - אף אחד לא חושב שפות”ש החליף שוב מנוע. בימ”ש וצו עשה גם הן אינן מילים גסות.
×
×
  • תוכן חדש...