Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. הנה קישור לחנות בתאילנד יש שם דגם דומה DRX9255EXL http://www.audioxtreme.net/flashnew/clarion.html בערך 2400 ש"ח
  2. יפה מאוד תתחדש לא חשוב איך נראה העיקר איך שומעים.
  3. שלי זה 9855 נקנה בארה"ב. לפי האתר של אלפיין סיומת R זה לדגמים הנמכרים באירופה. יש גם סיומת J לדגמים שנמכרים ביפן. חוץ מזה לא יודע אם יש הבדלים.
  4. השאלה היא איך סאב מטורף כזה משתלב עם המערכת והאם שומעים משהו חוץ ממנו?
  5. ההתקנה והבנייה נעשתה ע"י ברק מלמד מרדיו השרון בכפר סבא. תודה על התגובות
  6. שלום לכולם ההתקנה ברכב הסתיימה והנה התוצאה: הותקן ברכב: HU: אלפיין 9855 מתקן לאייפוד + קונקטור מקורי אלפיין KCA 420I קומפוננט קדמי: DLS UR6S רמקולים אחוריים: JBL GTO 936E סאב: INFINITY KAPPA BOX 120.3SE(תיבה מקורית מותאמת לסאב) מגברים: JBL GTO 75.4 מונו: GENESIS PROFILE SUB המגברים הותקנו לכיוון פנים הרכב (מעדיף מוסתר ולא פנסי) קבל: HELIX 1F תמונות של הבנייה של הטוויטר עבודה מדהימה: http://pics.sendit.co.il/upservb/33a2552974.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/ccfee1ec41.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/86e63a2e20.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/ccfa35304a.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/26a917c01e.jpg תמונות נוספות: http://pics.sendit.co.il/upservb/e5e36216a9.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/7053f6b584.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/15952c88d8.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/be3b3dcafc.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/dde85a91dc.jpg http://pics.sendit.co.il/upservb/66cba0b93d.jpg יתקבלו בברכה חוות דעת על ההתקנה ובכלל... תומר
  7. לא רק שאי אפשר לשלוט עליו, הוא גם לא נטען אלא רק באמצעות חיבור למצית שזה עוד כבל. הקונקטור המקורי גם מאפשר שליטה מהרדיו דיסק וגם מטעין.
  8. אם זה עד 200$ אז לא. אולי תצטרך לשלם מע"מ. לא בטוח הכי טוב תתקשר.
  9. אני ראיתי אחד שנראה בול כמו במק אודיו אבסולוט, ואחד בול כמו המקסימוס ועוד אחד בול כמו האוריון
  10. מתאם כזה יש גם לפיוניר וקנווד. לי יש מתאם כזה של אלפיין. אין הפרעות ושומעים מעולה. לגביי משדרי ה FM כתבתי בפורום זה כמה פעמים שלהשתמש במשדר כזה זה לזרוק כסף לפח!!! כמובן שיכול להתחבר לכל סוג של מכונית אבל לא לכל סוג של HU. בנוגע למחיר אני לא יודע כמה עולה בארץ אני יודע שבארה"ב מתאם שמתאים לאלפיין עולה 100$ ומתא לפיוניר 120$. אני מניח שבארץ זה בסביבות 1000 ש"ח
  11. גם לי בזמנו היו 6*9 החלפתי לקומפוננט
  12. הייתי לי כזאת המקום מאחורה הוא לרמקולים "6.5 בשביל 6*9 צריך לחתוך. הבעיה היא שיש את החגורה האמצעית ולכן בעייתי או בלתי אפשרי לחתוך. חבל שלא שאלת לפני ההזמנה.
  13. אהבתי את הצהוב אני אקח אותו איתי למשחקים של מכבי (כדורסל)
  14. קודם כל GREENY לא צריך להיות עורך דין מספיק לעבור סמסטר א' בקורס לדיני חוזים בשביל להכיר את הנושא של טעות והטעיה. אתה לא נתון לחסדיו בעניין החזרת הכסף. הוא מחויב לכך אלא אם כן במידה ותרצה תגיעו לבית משפט. ומכיוון שהוא אמר לך שהוא ידע על הבעיה זאת הטעיה. אם צרצה אני בטוח שמר JINGEL יכול להפנות אותנו לפסקי דין בעניין. זה יכול להיות מעניין לחברי הפורום.
  15. עם תקציב של 2000 ש"ח לא כולל התקנה (כמו הקישורים שנתת), עדיף קומפוננט טוב + הגברה, ובטח שלא 6*9 ב 1000.
  16. אם זה יעניין מישהו אני יביא את המשדר של חבר שלי למפגש הבא ותבחנו אותו אם תרצה תנסה לבטל את ההזמנה ותבוא לשמוע בלי קשר למפגש.
  17. אני באותה דעה.
  18. תשמע יש כל כך הרבה הפרעות שבאמת עדיף לא לשמוע בכלל אני יודע שאני לא הייתי משתמש בזה וגם חבר שלי לא משתמש בזה. ולדעתי במשדר של IPOD עוד משיגים תוצאות טובות כי אפשר לבחור את התדר. העניין הוא שהמשדרים האלו לא גרועים בארה"ב זה עבד מעולה העניין הוא שפה יש הרבה הפרעות: צבא, וכו'. אפשר לבדוק את זה גם בלי המשדר תחפש תחנה שקטה(בלי אף רעש, אפילו לא רעש של שלג), ותתחיל לנסוע אם השקט נשמר זה טוב אבל זה מצב שכמעט לא קורה.
  19. זה UNDERSTATEMENT תתרחק מהמשדרים האלה לא שווה את הכסף עדיף לשלם קצת יותר או אפילו הרבה יותר. חבר שלי הביא לי ולו IPOD מארה"ב, בישבילו הוא קנה משדר FM ב40 $ מקורי. אני התעקשתי ואמרתי לו שיקנה קונקטור לאלפיין.100$ הוא מצטער על הרגע שהוא קנה את זה, זה בערך כמו לשמוע רדיו באיזור שהקליטה לא משהו יש כל הזמן רעשי רקע והפרעות!!! הקונקטור הופך את ה IPOD למעיין צ'יינג'ר, השליטה היא דרך ה HU וה IPOD מוטען דרכו. בשורה התחתונה ומנסיון לקנות משדר FM זה לזרוק את הכסף לפח.
  20. חבל על הזמן יופי של עבודה.
  21. בריטניה עוד יותר יקר
  22. כי אתה תשלם יותר, למרות שלא תמיד יש יחס בין עוצמה למחיר, והוא לא יועיל יותר ממגבר חלש יותר מכיוון שהגבול הוא מה שהרמקול מוציא ולא המגבר.
  23. עם כיוון נכון הם יעמדו בזה
  24. הייתי שם ויש שם גם חברות כמו אלפיין וכד' אני אישית פחדתי לקנות שם כי כל מטר רואים תאילנדים קטנים שפותחים ומסדרים כל דבר, ולכן העדפתי לקנות בחנות מסודרת וכמובן במחירים מצויינים מי שמעוניין שיפנה בפרטי ואני אתן לו יותר פרטים ויש גם אתר לחנות.
  25. הביקורת הכי טובה היא שאתה אוהב אותם. וזה גם הכי חשוב הרי כל פעם שמישהו מבקש המלצה פה בפורום מיעצים לו ללכת לשמוע. אם הייתי אומר לך ששמעתי אותם ולא אהבתי זה לא ישנה כלום כי אתה אוהב אותם וזה מה שחשוב, ולהיפך אם אני הייתי אוהב ואתה לו זה היה מנחם אותך? כנראה שלא. בכל אופן תתחדש
×
×
  • תוכן חדש...