Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני מכונאי רכב יש לי פיאט 500 1.2 אני רוצה להחליף רצועת טיימינג ומשאבת מים עכשיו לגבי הסימונים בטיימינג, איך אפשר לסמן עם טיפקס ולוודא שאני נמצא בכיונים הנכונים?

פורסם
לפני 3 שעות, נתנאל מ כתב:

הטיימינג ברכב הזה יחסית קל. רק תבדוק אם צריך לעשות איזה כיול עם מחשב אח"כ.

 

איך אני יכול לדעת שאחרי שהרכבתי אם הטיימינג בסימונים הנכונים? איך אתה ממליץ לעשות את זה / לסמן עם טיפקס? 

פורסם
לפני 44 דקות, ben159644 כתב:

איך אני יכול לדעת שאחרי שהרכבתי אם הטיימינג בסימונים הנכונים? איך אתה ממליץ לעשות את זה / לסמן עם טיפקס? 

כן תסמן לפני. אני ממליץ לך בחום לעשת עם מישהו מנוסה בתור התחלה.

פורסם
לפני 3 שעות, ben159644 כתב:

איך אני יכול לדעת שאחרי שהרכבתי אם הטיימינג בסימונים הנכונים? איך אתה ממליץ לעשות את זה / לסמן עם טיפקס? 

כנס ליוטיוב לפני,
תראה כמה סרטונים שונים של הפרוצדורה שתהיה בטוח לפני שאתה ניגש ( כל טיימינג שביצעתי ברכבים שלי ככה עשיתי).

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, Gauss כתב:

כנס ליוטיוב לפני,
תראה כמה סרטונים שונים של הפרוצדורה שתהיה בטוח לפני שאתה ניגש ( כל טיימינג שביצעתי ברכבים שלי ככה עשיתי).

צריך שם נועלים בסרטונים אף אחד לא סימן

אני רוצה לעשות בלי נועלים

×
×
  • תוכן חדש...