Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני נוסע ברכב אחרי 20 דקות ככה אני מרגיש שהתיבת הילוכים חמה בצד השמאלי שלה, כאילו המנורה היא זאת שמחממת את האיזור.

האיזור ממש חם לפעמים קצת יורד החום ואז חוזר, השאלה אם זה באמת בגלל המנורה או שזה שמן גיר שצריך להחליף?

הרכב עשה 160 אלף קילומטר ועד 140 אלף היה מטופל במוסך מורשה

 

תמונה שתראו על מה מדובר

30374182.jpg

פורסם

עכשיו כבר לא חובה לנסוע עם אורות דלוקים ביום. תראה אם זה קורה גם כשהאורות כבויים.

 

תיבת ההילוכים עצמה לא נמצאת מתחת לפלסטיק הזא אלא רחוק משם, ליד המנוע. זו רק ידית הילוכים שמחוברת עם כבל לתיבת הילוכים.

 

 

פורסם
עכשיו כבר לא חובה לנסוע עם אורות דלוקים ביום. תראה אם זה קורה גם כשהאורות כבויים.

 

תיבת ההילוכים עצמה לא נמצאת מתחת לפלסטיק הזא אלא רחוק משם, ליד המנוע. זו רק ידית הילוכים שמחוברת עם כבל לתיבת הילוכים.

כן צדקת.. זה המנורות

×
×
  • תוכן חדש...