Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהגת שודים, מי את ? (כאילו, מה לבשת, שנדע לזהות...)

 

 

 

הגעתי בסביבות השעה 12 למפגש של הפיגו' ולאחר מכן למפגש של האודיו כדי להתרשם ממערכות ההגברה שהיו לאנשים ברכב(המערכת שיש לי ברכב נשמעת לעומתם כמו דיסקמן 36_11_6.gif)

 

הגעתי עם רכב פיג'ו 306 בצבע לבן, לבשתי חולצה שחורה ואי אפשר לפספס אותי כי יש לי שיער מאוד ארוך.

36_1_60.gif ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיברת הרבה בפלאפון כי אם כן אז קלטתי אותך. ומה עם פגו 205 אדומה חמודה שחנתה לה בתחילת החניון הקטן הזה..?..לא ראית ..?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כנראה שלא הבחנתי בה העוצמה של המוזיקה כנראה גם השפיע על הראיה שלי:wink:

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

וואלה לא יודע, ראיתי יותר מידי אנשים עם שיער ארוך בפיאסאיי (מתחנגלים שם כולם :wink: )

אז ליטל, בפעם הבאה אני אשתדל יותר לשים לב אליך...

מיקי, זה שקוראים לה שלי בישראל וואלה לא ממש עוזר לי, אתה יכול למסור לה שהיא יפה (אני די בטוח שהיא שמה לב לזה מהמבטים שלי אליה, אבל "פחדתי" להתקרב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לא נורא ליטל את סה"כ בנאדם..[ראי הודעה פרטית]
אסף מתחיל עם בנות אה ? :wink:

את היית עם החולצה הלבנה עם קישקושים בורוד? עם גינס (בצבע כחול? חחח)

Suzuki Jimny

פורסם
וואלה לא יודע, ראיתי יותר מידי אנשים עם שיער ארוך בפיאסאיי (מתחנגלים שם כולם :wink: )

אז ליטל, בפעם הבאה אני אשתדל יותר לשים לב אליך...

מיקי, זה שקוראים לה שלי בישראל וואלה לא ממש עוזר לי, אתה יכול למסור לה שהיא יפה (אני די בטוח שהיא שמה לב לזה מהמבטים שלי אליה, אבל "פחדתי" להתקרב.

בוא תגיד לחברה "המתחנגלים" בPSI אז זה בפנים....

לגבי שלי חברה של מיקי ..מה אתה רוצה לדעת עליה ..תאריך לידה ..שם כתובת עיר..? מה ניסגר איתך בחיים לא ראית בחורה יפה.....

קיצר פאנן.:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אסף מתחיל עם בנות אה ? :wink:

את היית עם החולצה הלבנה עם קישקושים בורוד? עם גינס (בצבע כחול? חחח)

איזה אחי ליטל גדולה ממני ביותר מ5 שנים..מה שכן יש לה אישיות מדהימה ולדעתי אם ליטל הייתה קטנה קצת ממני הייתי עושה הכל כדי לכבוש את הלב שלה . ויפה לך שאתה זוכר מה היא לבשה.

אגב יש לה שם [מהמם ] ליטל..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף, בנכמה אתה ? (בשביל לחשב את הגיל של ליטל)

בלי לפגוע חס וחלילה באותה שלי, ראיתי מספיק בנות יפות בחיים שלי, אמנם אי אפשר להגיד "יותר מידי" כי בנות יפות זה תמיד כיף לראות...

ואני לא רוצה שום פרט עליה אם היא אכן חברה של מיקי.

 

אהה כן, ולגבי ההתחנגלות, הכל בחברות, לכן הקריצה, אם הייתה כוונה, לא הייתי נוכח בכל מפגש, כולל את מפגשי החמישי בערב שנערכים בכל מיני בתי קפה, וכולל את המפגש שיש לנו בקרוב בקארטינג, פייר או לא ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אסף, בנכמה אתה ? (בשביל לחשב את הגיל של ליטל)

בלי לפגוע חס וחלילה באותה שלי, ראיתי מספיק בנות יפות בחיים שלי, אמנם אי אפשר להגיד "יותר מידי" כי בנות יפות זה תמיד כיף לראות...

ואני לא רוצה שום פרט עליה אם היא אכן חברה של מיקי.

 

אהה כן, ולגבי ההתחנגלות, הכל בחברות, לכן הקריצה, אם הייתה כוונה, לא הייתי נוכח בכל מפגש, כולל את מפגשי החמישי בערב שנערכים בכל מיני בתי קפה, וכולל את המפגש שיש לנו בקרוב בקארטינג, פייר או לא ?

פייר אחי אוקיי אחרי שהסברת עצמיך הכל פייר..אגב יש לך גאסטי ואתה חבר PSI כל הכבוד אחי...

אני בן 18.5 ,והכל בצחוק נשמה..כיוון שמי שבא להתכסח אין לו מקום בפורום ועד כמה וכמה לא במפגשים ...ואתה בסדר גמור...וכן זה נחמד לראות בנות יפות אבל אם תשאל אותי אני מעדיף לראות צרפתיות [מכוניות :lol: ] יפות שעושות חשק לחייך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תשמע, כשאפשר לראות גם בנות יפות וגם צרפתיות, מה יותר טוב מזה ?

אם אתה 18.5 זה אומר שליטל לא כ"כ גדולה עלי...

ליטל, מה את אומרת ?

(הכל בהלצה, מיותר שתשיבי).

אסף, אתה בא לקארטינג ביום רביעי ?

 

אגב, אם אתם חושבים שאני דפוק, לא טעיתם, אבל זה לא הכל:

אני עובד בעבודה חדשה יחסית (שבוע וחצי), היום ישבתי אחרי המשמרת לאכול (אני עובד בבורגראנץ', בתור שליח), עם אחת העובדות שאני מכיר מהיום הראשון שלי שם, טוב, יושבים, צוחקים, אני מסתלבט עליה שיש לה חבר ערס (עובד איתנו, הוא גם שליח, למה ערס ? הדביק על החלון באוטו "לילך אני אוהב אותך" מאחורה, זה פשוט גועל לדעתי.), פתאום נכנסת עובדת שאני עדיין לא מכיר, אומרת שלום לכולם, והולכת למטבח, ישב איתנו בשולחן עוד אחד שליח, עכשיו אני ישר מתחיל עם השטויות, אותה ילדה שאני לא מכיר (ואני עדיין לא מכיר, כי לא יצא לפתח שיחה בנתיים) יצאה מהמטבח, אני ישר "חמודה, בואי שניה", היא כזה "כן ?", אני עושה לה "יניב אמר לי את פנויה..." וקורץ לה... היא חייכה והלכה.

חושבים שזה הכל ? עדיין לא:

יש אצלינו אחת קוראים לה איילת, ילדה מדהימה, קצת סנובית משהו.

פעם אחת בזמן שהמתנתי לארוחה שלי, נכנסה גברת, והתלבטה מה להזמין, איילת החמודה, מתוקף תפקידה המליצה לה מה לקחת, אח"כ הייתי חייב להעיר הערה קטנה:

"איילת, אם הייתי נכנס בתור לקוח והיית ממליצה לי, היופי היה מבלבל אותי..."

חושבים שזה הכל ? טעיתם, אבל אין יותר כוח לספר :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לא אני לא בא לקארטינג כי יש לידידה אחת שלי [חברה של חברה שלי]מסיבת הפתעה ..אבל אני ישלים את חוויית הקארטינג על המכסאחת דשא שלנו ..אגב אתה מזכיר לי עם הסיפורים שלך את בנצי מאסקימו לימון ושאר הפרקים כי אתה מתאהב מהר ..וזה מסוכן..כי מי שמתאהב מהר מתאכזב מהר בסופו של דבר [לדעתי.]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף, אכן מים שקטים חודרים עמוק, אבל אני לא מתאהב מהר, סתם נהנה להחמיא לבנות, לראות אותן מסמיקות, חשות שהן מיס אירופה 2005, ובסוף כשמגיעים לשאלה הכי שאלתית שיש, נתקלים בתשובה הכי תשובתית "אפשר את הטלפון שלך ?" (במידה ולא ידעתי שיש חבר...), ואז נתקלים בתשובה "יש לי חבר" עם איזה חיוך מרוח של אחת שלא יודע מה עבר עליה בלילה הקודם....

זה קרה לי ביום חמישי האחרון בשאנטי בר עם המלצרית החמודה...

בקיצר, אני טיפוס כזה שנהנה להשתעשע, אני אפילו מחמיא לסתם בנות שאני רואה בדרך למשלוחים, זה עושה לי טוב בלב...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...