Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נכבה מצב עמידה d מאזדה 323 מודל 2000 1600 אוט'


שרון אהרון
שימו לב! השרשור הזה בן 3944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

מי שזוכר אותי בעבר היה לי את אותה בעיה....

עשיתי ניקיון של המצערת ע"י נוזל קרבורטור הבעיה עברה לתווך זמן קצר.

הבעיה חזרה לצערי ועשיתי שוב ניקיון ע"י ספריי קרבורטור אך לא עזר, החלפתי פלגים

+צינור אוויר,בדקתי שאין צינור קרוע גם לכיוון הבוסטר, אפילו בדקתי את הכוהל בחדש לא עזר,

הרכב נחנק במצב עמידה ונכבה,טורים עולים ויורדים במצב לא טוב, לצערי המוסכניק שלי אמר לי בוא נבדוק קומפרסייה במנוע

ולאחר בדיקה המצב היה גרוע, המנוע לא נותן טוב בכלל ולצערי אמר לי הלך מנוע.

לפני שאני רץ לעשות ראש מנוע אולי יש פה תקווה קטנה בפורום לפתרון הבעיה ולא ראש מנוע?

 

לסיכום:

 

מיותר לציין כל פעם לפני עמידה שאני עוצר ברמזור או אחרי רכב עומד הרכב נחנק ונכבה ובמיידי,הרכב עבר טיפול 10 אלף

לא מזמן,הפלגים חדשים,צינור אויר חדש,אין צינורות קרועים,טורים עולים ויורדים,קומפרסייה במנוע לא תקין.

 

תודה לעוזרים

 

הצילווווווו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קיימת בעיה בקומפרסייה בוודאות אז אין יותר מידי מה לעשות מלבד לפתוח מנוע. האם נעשתה בדיקת לחץ הפוך לאתר מהיכן קיימת הבריחה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה יודע לא מבין גדול,רק בדק אחד אחד ונתן לי לראות שהמצב גרוע ואין כח

למנוע וממש עייף,מיותר לציין הרכב

עומד על 260,000 קילומטר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורים עולים ויורדים - יש בעיה שלא מוצאים אותה ברכב והיא לא " הלך מנוע" .

מצערת לא מנקים עם ספריי קרבורטורים. נגשים למוסך,מפרקים אותה ביסודיות,מנקים עם חומר ייעודי,מחליפים אטמים אם צריך-עושים זאת בצורה קצועית ולא חאפרית.

עדיף שתציין מהיכן אתה בארץ כדי לקבל המלצה על מוסך מקצועי (לאו דווקא מורשה)/מכון להזרקות דלק וזאת לפני שתחליף מנוע ולא תפתור את הבעיות שיש לך.

בלאנטיס הזו הגירים הם הנק' תורפה,שדורשת התייחסות ושיפוץ בק"מ 180-200 אבל אם המנוע מטופל כמו שצריך,בד"כ הוא מחזיק מעמד כמה מאות אלפי ק"מ בשקט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלי הייתה בעיה דומה של עליה וירידה של טורים בזמן עמידה הבעיה אצלו הייתה במנוע צעדים (חלק לפני הכניסת אויר שאחראי על הספיקת אויר).

החלק הוא חשמלי מכני...כניראה שהסליל הלך. תוכל לבדוק ולהזמין באיביי זה עולה בסיביבות ה200 שקל, רק לבדוק שזה תואם לדגם מנוע שלך.

Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...