Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום בקשה בקשר למשתמש. ההודעה נערכה. תגובות באדום.


ohad_a
שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, אני משתמש בפורום שנחסם פעם אחת בגלל כמה פעמים שעברתי על חוקי הפורום, החוקים שעברתי עליהם הם לא חמורים מידי, כמו הקפצת דיון לא בזמן הנכון, או כותרת לא עניינית, ודברים נוספים שלא פוגעים במשתמשים אחרים או גורמים לנזק משמעותי לפורום.

*** עריכה - אתה שקרן, אתה יודע בדיוק על איזה חוקים עברת, ולא אתה תחליט אם הם חמורים או לא. הפורום הוא קהילה, ואנשים כמוך לא רצויים פה ***

 

עקב זה נחסמתי, אז נרשמתי שוב, או שהתחברתי כבר ממשתמש אחר שנרשמתי בעבר, כי עם אותו משתמש חסום לא יכולתי להגיב בפורום אז התחברתי ממשתמש אחר.

 

מנהל פורום ראה את זה, וישר חסם אותי גם במשתמש השני, כמו שאתם יודעים אין אפשרות להגיב לאותו מנהל זה הודעה שאי אפשר להגיב לה, לפחות ככה רשום שאין אפשרות להגיב.

אז אין כל כך עם מי לדבר פתחתי שוב משתמש חדש, ושוב ננעל, ניסיתי להיות יותר מתוחכם, שיניתי IP ולמרות זאת שוב עלו עלי ונעלו לי את המשתמש, התעצבנתי, ופתחתי דיון, וקיללתי את המנהלים, כמובן שאי אפשר לאשר את הדיון עד שמנהל מאשר אותו ידעתי שרק מנהלים יכולים לקרוא את אותו דיון ולכן עשיתי את זה מעצבים.

****שוב שקרן. את זה הציטוט הנל כתבת בכללי***

 

חברס מה קורה זה אני ohad69/honda97 שקניתי הונדה 2007 אני כל פעם במשתמש אחר כי החוקים באתר הזה יותר מידי דפוקים, והמנהלים עוד יותר, הקיצר אבא שלי צילם אותי בסרטון קצרצר שאני עובד עם המקציף של לבור, היום שמתי הרבה הרבה סבון, ומים על שלושטרווה מיכל והקצף יצא קצפת של עוגת ילדים

 

אני לא יכול לפרסם את הוידאו כי המשתמש שלי לא עם מספיק הודעות, אבל כשיהיה מספיק הודעות אני יפרסם פה.

 

*** את הקללות שכתבת בחסימה - הלוואי שיתגשמו עליך, תישאר במעקב. אם נראה שההודעות שלך לא חוראניות כבעבר, נאשר***

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=93073

 

אז מה שאני רוצה בסכה'ל זה לגלוש בפורום, מצטער אם עברתי כמה פעמים על החוקים, זה לא היה בכוונה, אני יודע שבפורום יש חוקים ואין מה לעשות צריך לפעול לפיהם, אבל כבר נחסמתי ואין לי אפשרות להיות פעיל באותו משתמש, אז לפחות תנו לי להתחיל דף חדש, ולהיות עם משתמש חדש ותראו שהפעם אני לא יעבור על החוקים, תנו לי את ההזדמנות לפחות.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=93073

 

תודה מקווה שהבקשה שלי תתקבל אני רק רוצה להיות עוד משתמש בפורום הזה, זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...