Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאורת פאנל מזגן לא תקינה לאחר החלפת נורות - גטס 2004


asafasaf
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי,

לאחר שאחת הנורות שנמצאת מאחורי פאנל המזגן נשרפה (החלפתי את שתי הנורות רק לפני חצי שנה), החלטתי להשתמש הפעם בנורות לד שקניתי בזמנו.

 

החלפתי את שתי הנורות ובדקתי שהכל תקין כשבתי הנורה בידי (בחוץ) לפני שחיברתי הכל.

 

לאחר מכן עברתי לנורות שבמתג A\C עצמו, וגם המתג של מפשיר האדים האחורי. שם כבר יש בית נורה מיוחד עם נורה שהרגליים שלה מלופפות סביבו. מכיוון שלא היו לי כאלה, וכל החנויות כבר סגורות בשעות האלה, ניסיתי לאלתר בעזרת אחד הלדים, וכנראה שבשלב הזה גרמתי לקצר.

 

פה גם הנורות של פאנל המזגן הפסיקו לתפקד.

 

עברתי על כל הפיוזים בעזרת רב מודד, גם על אלה שבקופסת הפיוזים שבתא המנוע. הכל נראה תקין.

 

עברתי על ספר הרכב אבל לא מצאתי שם מידע שיכול לעזור לי.

 

למישהו יש רעיון מאיפה זה יכול לנבוע? כל שאר הדברים מתפקדים כרגיל ברכב.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכלתי לראות את זה קודם, אבל עכשיו כשכבר ירד החושך, מסתבר שגם תאורת לוח השעונים לא תקינה, אז וידאתי שוב שהפיוז של INSTRUMENT CLUSTER תקין.

 

עריכה: גם את זה לא ראיתי קודם באור יום - אורות החנייה הימניים( האורות בצד שמאל תקינים) , גם הקדמי וגם האחורי לא נדלקים. האם זה אומר שריליי כלשהו נשרף?

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אסף,

 

בתור התחלה הייתי בודק שוב פעם את הפיוזים הבאים על-ידי הוצאתם מבית הפיוזים ובדיקה ויזואלית.

A/C SW -10A

פיוז ימני תחתון.

HDT MIR -10A

פיוז מספר 3 בעמודה ראשונה מצד ימין.

 

הייתי בודק גם את הלדים שהתקנת, מפרק אותם ובודק על-ידי חיבור מתח של 12 וולט ישירות ללדים.

 

לדים לעומת מנורות ליבון (חוט להט) כאשר הם 'נשרפים' בדרך כלל הם גורמים לקצר ולא נתק למרות שניתקלתי גם במקרים של לדים שנשרפו ויצרו נתק.

או במילים אחרות כאשר לד 'נשרף' זרם ממשיך לעבור דרכו למרות שהוא לא מאיר.

 

בדוק את שכתבתי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מרק, שלפתי את הפיוזים אחד אחד, ומסתבר שבאמת אחד נשרף (TAIL RH). אין לי הסבר הגיוני למה הבדיקה בעזרת הרב-מודד הראתה שכולם תקינים. העברתי את המכשיר למצב ״המשכיות״ (זה עם הסמל של הדיודה) ונגעתי בעזרת הפרובים בשתי הנקודות החשופות שעל כל פיוז.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרך הכי טובה לבדוק בתוך המעגל הוא עם נורת ביקורת עיי חיבור התקע של נורת הביקורת לגוף (מינוס)

ומעבר על שני הקטבים של הפיוז.

ועוד המלצה מועילה - תמיד תבדוק את כל הפיוזים ולא את אלה שאתה חושד בהם, אתה לא יכול לדעת

איזה פיוז קשור לעוד מערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...