Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי מגה מגנום 2004 - לאחר אוברול: לא עולה מעל 2000 סל"ד, מעשן ונורת chech נדלקת


רנזי
שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב לכולם !

 

ברשותי מגנום כמתואר בכותר השרשור.

לאחרונה הרכב עבר אוברול קומפלט לאחר התחממות המנוע.

 

אני נוסע על הרכב כבר כשבועיים לאחר סיום האוברול, והרכב נוסע מצויין.

לפני כמה ימים התחילה תופעה מוזרה -

הרכב התחיל לגמגם, המנוע לא עובר את ה- 2,000 סל"ד, והאוטו מעשן עשן שחור בכמויות אדירות. יש לציין שהתופעה מתרחשת כשמניעים את הרכב לאחר נסיעה (הסבר - הרכב נוסע-עוצרים-מכבים את המנוע-מדליקים שוב מיד/לאחר כמה דקות). לאחר ההדלקה זה קורה. יש לציין כי אם הרכב ישאר כבוי למשך חצי שעה או יותר התופעה לא תתרחש והרכב יתנהג כרגיל.

יש לציין כי מנורת CHECK ENGINE נדלקת מיד כאשר מניעים את הרכב, גם אם הרכב נוסע מצויין. המוסך שביצע את האוברול אינו מוסך מורשה של מיצובישי, ואין ברשותו מכשיר שהוא יכול להתחבר למחשב של האוטו ולראות את התקלה. לדעתו הבעיה היא בהזרקה, והוא טען שאני צריך לגשת עם האוטו למכון שמטפל בהזרקת סולר.

 

מהי לדעתכם יכולה להיות הבעיה ?

 

תודה לכל העוזרים,

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

העובדה שנדלקת נורת בדוק מנוע היא לטובתך כי כך יהיה אפשר לאתר את התקלה במקצועיות.

ללא התחברות למחשב כדי לקרוא קוד תקלה כל השערה שיזרקו לך פה בשרשור תהיה כמו ירי באפלה.

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על בעל מקצוע לאבחון התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין משהו חשוב -

 

לפני כשבוע נוצר חור בקולר הקטן מנירוסטה שיושב מעל הטורבו. הקולר מתחבר מצידו האחד לסעפת הפליטה (שם נוצר החור, והאוטו נשמע כאילו יש לו חור באגזוז), מצידו השני לחיישן ה- EGR. בנוסף משני צדדיו ישנם חיבורים של מים. המכונאי ביטל את הקולר ע"י התקנת כיסוי על סעפת הפליטה וגישור 2 הקצוות של צינורות המים. את חיישן ה- EGR השאיר באוויר.

 

האם יש לכך קשר לבעייה? למרות שהבעייה התחילה מספר ימים וכאלף ק"מ לאחר ביטול הקולר ?

כמו כן יש לציין כי לאחר ביטול הקולר הרכב נוסע משמעותית טוב יותר.

המכונאי טען שברוב רכבי המגנום מבטלים את הקולר, דבר שבעצם גם מבטל את חיישן ה- EGR.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאיזור המרכז. אשמח להגיע לבעל מקצוע מומחה לרכבים הנ"ל שיאתר את התקלה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

פנה אל היימן הבעלים של מוסך האורגים בחולון.

תגיד לו שהגעת מהפורום והוא ידאג לך לטיפול הטוב ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...