Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אשמח לעזרה למי שמתמצא:

 

יש לי פורד מוסטנג 1996 כבר 3 שנים. הרכב לא נסע הרבה, משתמש בו ככלי תחבורה שני כפעמיים בשבוע, משער שנסע כ4000 ק"מ בשנה.

 

כרגע הרכב מקרטע ולא סוחב. הבעיה התחילה לפני כשבועיים, בתחילה רק בתחילת נסיעה ממצב עמידה היו קרטועים קלים אך במהירות העולה על 60 קמ"ש לא הייתה בעיה של כוח או סחיבה.

לקחתי את הרכב לבדיקה ונטען שם שכנראה הבעיה בשמן גיר שלא הוחלף הרבה זמן ושכדאי להחליף את שמן הגיר והפנו אותי למוסך עמל בתל אביב להחלפת שמן הגיר.

התקשרתי לשם אך נתקלתי ביחס עויין כמו מאוכזב שלא טיפלתי אצלו ברכב עד כה ולכן הוא לא מעוניין לטפל ברכב- מוזר אני יודע אך זה המצב.

 

אתמול הבעיה החריפה והאוטו ממש לא סחב, רועד כולו, ומקרטע.

 

פרטים שחשובים לעזרה שאני שואל:

 

1. בשלושה השבועות האחרונים האוטו עבר טסט ולכן שמתי K44. האם יכול להיות שתוסף שחרר חומרים שסתמו את מערכת ההזרקה/דלק?

2. היה קורה לעיתים שנסעתי על הקצה של הדלק (באוטו כזה מאד קל להגיע לשם), יכול להיות שזה גם יצר סוג של ספיחי לכלוך ששוחררו עם התוסף?

 

3. האוטו לא נסע הרבה ב3 שנים האחרונות כפי שציינתי. הונע ונסע כפעמיים בשבוע, האם זה פגע במנוע במצטבר?

4. בדקתי מספר פלגים, ויש מעט שמן בפנים, מעט שחור ולח. האם יכול להיות שהבעיה בכלל לא קשורה לגיר והינה בעיה שקשורה, בפלאגים, כבלי הצתה,הזרקה ומערכת דלק?

 

5. שאלתי הרבה, מישהו יכול להמליץ על מוסכניק שיש לו ניסיון ברכב מהסוג הנ"ל?

 

 

תודה לכל העונים.

פורסם
שלום לכולם,

 

אשמח לעזרה למי שמתמצא:

 

יש לי פורד מוסטנג 1996 כבר 3 שנים. הרכב לא נסע הרבה, משתמש בו ככלי תחבורה שני כפעמיים בשבוע, משער שנסע כ4000 ק"מ בשנה.

 

כרגע הרכב מקרטע ולא סוחב. הבעיה התחילה לפני כשבועיים, בתחילה רק בתחילת נסיעה ממצב עמידה היו קרטועים קלים אך במהירות העולה על 60 קמ"ש לא הייתה בעיה של כוח או סחיבה.

לקחתי את הרכב לבדיקה ונטען שם שכנראה הבעיה בשמן גיר שלא הוחלף הרבה זמן ושכדאי להחליף את שמן הגיר והפנו אותי למוסך עמל בתל אביב להחלפת שמן הגיר.

התקשרתי לשם אך נתקלתי ביחס עויין כמו מאוכזב שלא טיפלתי אצלו ברכב עד כה ולכן הוא לא מעוניין לטפל ברכב- מוזר אני יודע אך זה המצב.

 

אתמול הבעיה החריפה והאוטו ממש לא סחב, רועד כולו, ומקרטע.

 

פרטים שחשובים לעזרה שאני שואל:

 

1. בשלושה השבועות האחרונים האוטו עבר טסט ולכן שמתי K44. האם יכול להיות שתוסף שחרר חומרים שסתמו את מערכת ההזרקה/דלק?

2. היה קורה לעיתים שנסעתי על הקצה של הדלק (באוטו כזה מאד קל להגיע לשם), יכול להיות שזה גם יצר סוג של ספיחי לכלוך ששוחררו עם התוסף?

 

3. האוטו לא נסע הרבה ב3 שנים האחרונות כפי שציינתי. הונע ונסע כפעמיים בשבוע, האם זה פגע במנוע במצטבר?

4. בדקתי מספר פלגים, ויש מעט שמן בפנים, מעט שחור ולח. האם יכול להיות שהבעיה בכלל לא קשורה לגיר והינה בעיה שקשורה, בפלאגים, כבלי הצתה,הזרקה ומערכת דלק?

 

5. שאלתי הרבה, מישהו יכול להמליץ על מוסכניק שיש לו ניסיון ברכב מהסוג הנ"ל?

 

 

תודה לכל העונים.

 

לגבי התוסף למערכת הדלק, ייתכן מאוד שהוריד את הלכלוך למסנן הדלק וזאת הסיבה שהרכב מקרטע.

לגבי הקצה של מד הדלק זה הדבר הכי פחות בריא שאפשר לעשות לרכב כיוון שמשאבת הדלק עובדת קשה יותר וסוחפת אליה לכלוך מיותר.

 

ראשית בדוק את מצב מסנן הדלק והחלף אותו במידת הצורך, בדוק את מצב המזרקים שייתכן ונסתמו וחזור לעדכן.

לגבי מוסך מומלץ הכנס לאתר מוסך או פנה לרפי לין.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...