Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חשבתי לתומי שזה PUNCH 400.2, ולכן המלצתי לחבר סאב של 400 וואט על המגבר הזה.

אם יש לו באמת PUNCH 40.2, אז הוא באמת יכול לחבר את הסרווין ווגה על המגבר של 400A4בגישור של 2 ערוצים, ואת 2 הערוצים הנוספים לחבר לקידמיים.

את האחוריים לחבר ל-PUNCH 40.2 ואת הסנטר (אם קיים) לחבר ישירות ליציאת ה-DVD.

פורסם

הכי חשוב זה שאני לא כ"כ אוהב את הסאב חזק .....

אני אוהב אותו עדין כזה .

 

וביום ראשון אני מאמין שאני כבר יקנה אותו אז על מה ללכת ???? אני צריך תשובות סופיות לגביו (רשמתי גם את הפירוט המפורט יותר של המערכת ולגבי המגברים רשמתי בשרשור הזה )

פורסם
הכי חשוב זה שאני לא כ"כ אוהב את הסאב חזק .....

אני אוהב אותו עדין כזה .

 

וביום ראשון אני מאמין שאני כבר יקנה אותו אז על מה ללכת ???? אני צריך תשובות סופיות לגביו (רשמתי גם את הפירוט המפורט יותר של המערכת ולגבי המגברים רשמתי בשרשור הזה )

 

הסרווין מאוד עדין ולא רצחני...

 

לדעתי הוא תפור אילך אחי..

פורסם

יום ראשון אני יקנה את הסאב של סרווין וגה וזהו ...

בהתחלה היו לי התלבטיות עם הרוקפורד rfz 3412 ,400w -150rms

אבל נראה לי שאני ילך על הסרווין Cerwin Vega HED12.

 

השאלה היא מעניין אם התיבה שלי (50 ליטר) מתאימה לסרווין

איך אפשר לדעת את זה :?:

×
×
  • תוכן חדש...