Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר. קליאו 1.6אוט' ש.י. 2000 [כ נערכה. נא ללמוד איך כותבים כותרת]


seyals
שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום

יש ברשותי רנו קליאו שנת 2000 1.6 ליטר אוטומט

לאחר נסיעה של כשעה וקצת האוטו מתחיל לקפוץ כשהוא מגיע לעצירה מלאה, אם אני ממשיך בנסיעה הבעיה מחמירה ואפילו האוטו אינו משלב להילוך ראשון לאחר עצירה, אלא רק לאחר לחיצה על דוושת הגז. במוסך של רנו אמרו לי שצריך לעשות שיפוץ גיר. תהיתי אם החלפת השמן גיר לשמן מקורי של ELF (כרגע שמן גיר של חברת דלק) או החלפת רדיאטור גיר תפתור את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן, התופעה הזו מופיעה כשהרכב "חם".

האם נדלקת גם נורית צהובה בלוח השעונים ?

ממליץ לך להוועץ במכונים לגירים בדבר הצעדים שיש לנקוט.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...