Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיון שסתומים(ליפטרים)


ירמיה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לפני כחודש מכונאי ביצע לי שיפוץ ראש מנוע.לאחר כשבועים הוצאתי את הרכב מהמוסך ושמעתי בטורים נמוכים רעש כמו פסנתר תיק תק וכך הלאה.פניתי למכונאי והוא אמר לי שזה לא נורא ואין לך מה לדאוג לא יקרה כלום וזה יעבור ,לצערי זה נמשך אני רוצה להגיד שבטורים גבוהים לא שומעים את הרעש. פניתי שוב פעם אליו והמכונאי אמר לי תוסיף תוסף.השאלה שלי היא האם אפשר לנסוע עם הרכב מבלי שיגרם נזק ,או לעמוד על כך שיפרק שוב פעם את הראש ויחליף את הליפטרים(שסתומים)עלי לציין שמדובר בפורד מונדאו שנת 94 עם מנוע 1800 סמ"ק?

בתודה ירמיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לבדוק אפשרות של מובילים לנדנדים סתומים, ו/או שמן בעל צמיגות לא מתאימה, מה צמיגות השמן ששמו במוסך?

יש לציין שזהו די אופייני ברכב זה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

שלום

 

לעיתים הליפטרים-קרי מרימים הידראולים ולא שסתומים נתפסים בגלל שימוש בשמן זול או החלפות שמן בלתי תכופות.

אפשר לכווץ את המרים על מלחציים בעדינות כדי להוציא ממנו שמן שרוף,לעיתים זה פותר את הבעיה.

במידה ולא יש צורך בהחלפה.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...