Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. האם המנוע והגיר אמינים?
  2. אחריות שנה. טיפול בוצע לפני חצי שנה. טסט לעוד כמעט שנה.
  3. שלום חברים. אחרי התלבטויות רבות, החלטתי לפני שבועיים להיכנס לסוכנות שברולט טרייד אין ולבצע נסיעת מבחן. אסכם ואומר הרכב מאוד מצא חן בעייני ומתאים לצרכי. זוג + 1. הנסועה שלנו 14,000 ק"מ בשנה. קיבלתי היסטוריית רכב מפורטת ולא מצאתי תקלות למעט החלפת צנורית וטיפולים שוטפים. לרכב הוחלף כנף. הבדיקה מטעמם נקייה. ק"מ 67,000. טסט כמעט לשנה מחיר : 50,000 ש"ח כולל מולטימדיה. האם העיסקה טובה בשלב זה? האם המחיר ריאלי לאור העובדה ש-5 דלתות נמכרת ב83,000 ש"ח. ?
  4. אוקיי, ממתין לזיכוי כפי שהובטח. יום טוב.
  5. שלום גיל, נציג מטעם הסניף הגיע יחד איתי וראה בעיניו את כיפופי הפח בגג ואף אישר זאת. לא הבנתי מדוע אתם מטילים ספק בדבריי. ניתן להודות בטעות ובזה היינו מסיימים את הפרשה. חבל, בסך הכל התרשמתי לטובה הן מייחס הנציג והן מיחס השרות וכפי שפירטתי, לא בה טענות.
  6. שלום גיל, חלילה איני בא לפגע בפרנסה של איש כזה או אחר. הרכב היה במגרש אחר ולא יכל לראות שיש כיפופים בגג. אני מדבר בעיקר על הגישה שאיך ויתכן שפגיעות או כיפופים בגג לא מופיעות בטופס הבדיקה שלכם. שילמתי מקדמה והובטח לי שתוחזר בחודש הבא. אני אשלח לך פרטים נוספים בפרטי
  7. בוודאי-המגרש זה אוויס. עכשיו עדכון טרי: הייתי בשברולט טרייד אין. קיבלתי הצעה על שברולט קרוז 2011 68,000 ק"מ. בטופס הבדיקה שלהם מצויינים הדברים הבאים. שיחדה וצרכב בעלי משמעות נמוכה: פגיעות מרכב ושריטות מסביב, נזק לספים-לתיקון, נזק לפגושים. בהיסטוריית טיפולים של הרכב מ, עיקר הדברים שהיו הם: טיפול 15,000ק"מ שכלל החלפת מסנן שמן מנוע, שמן ונורה. בוצע במוסך רם. מצבר. צלחת, רפידות בלם, צלחת. צינור למגבר בלם כולל שסתום. טיפול 30,000 שמן מנוע, מסנן מזגן, מסנן שמן מנוע, נוזל בלמים במוסך שגיא מוטורס. פחחות צבע, שיפוץ מגן קדמי, קליפס לפס קישוט, כנף קדמית שמאלית. בוצע במוסך שגיא מוטורס. עוד טיפול שמשומה רשום 15,000 כולל צלחת, שמן מנטע, מסנן שמן, טבעת אטימה, רפידות בלם כולל חריטת צלחת. בוצע במוסך רם. צינור וואקון לבוסטר בוצע במוסך רם. החלפת פנס חזית שמאל בוצע במוסך רם. טיפול 60,000 כולל שמן מנוע, מסנן אויר למזגן, מסנן אויר, מצת, מסנן שמן מנוע, טבעת אטימה לאגן שמן. מצבר. אימובילייזר. זהו, אשמח לחחות דעת.
  8. פורטה במצב סביר עולה סביב 66,000-68,000 ש"ח. קרוז במצב סביר עולה סביב 52,000-54,000 ש"ח.
  9. טוב עדכון: הביאו אותה לסניף הקרוב לאזור מגוריי. מסתבר שלרכב יש 2 נקודות עם כיפוף בגג וכמו כן רואים הפרשי צבע בגג. כנראה שארד ממנה ומהמגרש לאור העובדה שבבדיקה שלהם זה אפילו לא צויין. מה אתם אומרים על קרוז 2011 עם ק"מ נמוך? ישאר לי עודף ורכב לשנראה לי נותן תמורה טובה לכסף. אשמח לחוות דעתכם.
  10. שלום חברים, ראיתי במגרש מוכר, יונדאי I25 שמאוד שמורה עם ק"מ סביר ומחיר נח. ק"מ: 69,700 מחיר: 58,000 ש"ח הבדיקה של המכון מציינת שלרכב תוקן כנף ימין וכמה ימים לאחר מכן הוחלפה שימשה עקב סדק. השילדה נקייה. האם הייתם לוקחים רכב כזה לבדיקה? חשוב לציין שהרכב מאוד מצא חן בעיננו. כמו כן בוצעו תיקוני צבע במסגרת ההשבחה, על מה עלי לשים לב?
  11. טוב אז ככה. הייתי היום בטרייד מוביל ומסתבר שלרכב יש קצה שילדה. כרגע עלתה לי עוד אוםציה מעניינת, ניסן נוט. נתמו לי הצעה בקרסו על שנת 2011 עם 87,000 ק"מ במחיר 60,000 ש"ח. מה אתם אומרים עליה. העניין הוא שאני לא מחפש רכב ארוך כי אישתי נהגת ייסית חדשה והמיצובישי מעט אקוכב. מה אתם אומרים, רני יכוול למתח את התקציב לכיוון 65,000 עד 70,000.
  12. רכב שאנ מתכוון לרכוש טופל ביוסף גואטה וביניו. האם מישהו מכיר אותו?
  13. שלום רב, הייתי שמח לקבל מידע לגבי סדרת טיפוליםצןעלויות צפויות עבור יטנדאי i25. אילו טיפוליםצעיקריים עליה לעבור ובאיזה שנה או ק"מ?
  14. חשוב לציין שהיונדאי בעבר היתה פרטית ובגלל זה המחיר מעט גבוה. מה שכן, לא יכלתי לעשות נסיעת מבחן עליה כי המצבר היה ריק לגמרי וההגה כמעט וננעל. מוזר, גם עם הנעה עם כבלים לא עזרה ובמגרש אמרו לי שיחליפו מצבר ויקראו לי שוב. אגב, אחת הסיבות שאני מתלבט ביונדאי היא בגלל שאני מחפש מצד אחד רכב יחסית קטן במימדים אסל מצד שני שיתאים לזוג + 1. איך האמינות של הרכב?
  15. גלומר לאיזה צריגת דלק עלי לצפות כאשר הנסועה שלי 70 30 בינעירוני? הרגל עדינה על הגז.
  16. טוב אז ככה: הפינליסטיות הן לנסר וה-i25. קיבלתי הצעה על לנסר במחיר 58,000 ש"ח, 67,000 ק"מ, בדיקה של המגרש (מוכר לא מדרכה) נקייה. הצעה נוספת 62,000 ש"ח על יונדאי i25 90,000 ק"מ. מנוע 1.6. הרמת גימור של היונדאי היא פרימיום. למען האמת היא יותר מתאימה לאישתי. מה אתם אומרים עליה מבלינת צריכת דלק וכללי.
  17. שלום חברים, אחרי סיור הגעתי לפיינליסטים האחרונים. הרכב עבור זוג +1 עם נסועה של 18,000 ק"מ. תקציב סביב 60,000 - 65,000 עם אפשרות לחרוג מעבר במידה וימצא רכב במצב טוב. מיצובישי לנסר 2011 - מנוע 1.5 סמ"ק, נראה מאוד פשוט אך אם זאת נותן את התמורה הטובה ביותר לכל שקל. מחיר מכירה סביב 55,000-58,000 ש"ח. 60,000 ק"מ. שברולט קרוז 2011 - מנוע 1.8 סמ"ק, נראת ממש טוב אך מפחד שתיהיה שתיינית. מחיר מכירה סביב 59,000 ש"ח, 51,000 ק"מ. יונדאי I25 - מנוע 1.4, נראת טוב אך יחסית קטנה למרות שניתן יהיה להסתדר עם הגודל אבל מרגיש שאין תמורה לכסף, 62,000 ש"ח, 64,000 ק"מ. קיה פורטה 2011 - ממש זריזה ומהנה ונראת טוב אך בהשוואה ללנסר מרגיש שאין מספיק תמורה לכסף. 68,500 ש"ח, 66,000 ק"מ. בגדול - הלנסר נותנת תמורה הכי טובה לכסף אך יש לי חשש מצריכת דלק. שברולט זאת חתיכת הימור אבל היא נראת טוב ומאוד מאובזרת ויש חשש לצריכת דלק. היונדאי יפה ואמינה אך קטנה ולא נותנת תמורה לכסף, מה עוד ששמעתי שהיא שתיינית. קיה פורטה מדהימה אך לאחר הלנסר היא נראת יקרה. מה אתם אומרים?
  18. ואם הרכב היה בליסינג פרטי?
  19. אז לא ברור. אם אני רוכש רכב עם עבק ליסינג, והחברה שממנה אני רוכש מציגה לי סדרת טיפולים מסודרת שבוצעו במוסך מורשה, מדוע איני מקבל 7 שנים אחריות? האם ניתן לוודא זאת מול קיה טרם הרכישה?
  20. באילו מצבים מאבדים את האחריות ל-7 שהים?
  21. שלום חברים, לאחר בחינת הנושא הגעתי למסקנה שאלו 2 הרכבים שאני כנראה מעוניין לרכוש. זוג +1. התקציב סביב 60K-65K והשאלות שלי הן כלהלן: 1. קיה פורטה - האם הגיוני להגיע לצריכת דלק של 1:12 בנסיעה של 70%, 30% בעיר? 2. קיה פורטה - האם היא מומלצת בכללי מבחינת אמינות? 3. קיה פורטה - אם אני רוכש רכב שהיה בליסינג לשעבר, האם עדיין יש 7 שנים אחריות מהיום שהוא עלה לכביש על מנוע וגיר? 4. האם שווה למתח את התקציב בשביל שברולט סוניק?
  22. שלום, רציתי לברר האם השילוב של המנוע וגיר הקיים בשברולט סוניק 2014 הוא אותו שיחוב שהיה בשברולט קרוז משנתונים 2009 ו 2010 או השילוב 'היה החל משנת 2011. יכול להיות שאין קשר וזהו שילוב שקיים רק בשברולט סוניק?
  23. מה המשמעות של רכב שעלה לכביש ב- 4.2014? מה עלי לבדוק או לבקש כתוצאה מכך?
  24. הכי לא קשור שיש אבל קבל: http://Www.4tm.co.il ולגבי הרכב, נראה לי שהשקעה ברכב עד 75-80 כרכב יחיד היא חכמה בתנאי שמקבלים הנחה משמעותית מהמחיר של היבואן. כמו כן, נמאס לי מרכב ישן וממש בא לי רכב חדש. אולי אסכים להתפשר על רכב בן שנה אבל לא מעבר.
×
×
  • תוכן חדש...