Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. סוף סוף, הגיעה ניסאן מיקרה. ידנית, שחור לבן רשיון מרימי שמשות קודנית חיישני רוורס מגנזיום מיכל דלק מלא 65,000 ש"ח. תמונות בהמשך.
  2. שלום חברים, אני מתכוון להכניס את הרכב לטיפול תקופתי במוסך UMI שברחובות. האם מישהו מכיר את המוסך? מה הדגשים להתנהלות נכונה מול המוסך כדי לא לצאת בהוצאה כספית גבוהה מדי. בכל זאת, מוסך מורשה. אגב, מאחר והרכב במסגרת אחריות, אני צריך לטפל במוסך מורשה של שברולט ובחרתי במוסך הזה מאחר והתאכזבתי מהמוסך בראשון.
  3. הבעיות היו בשנתונים של 2004-2006. משנת 2007 הרכב עבר שדרוג ונחשב אמין. אשמח אם תחפש תלונות על שנתונים 2008 לגבי הרכב הזה. אני אפילו אחסוך לך כי כמעט ואין. סתם סטיגמה.
  4. אתם לא בכיוון, לדעתי רנו מגאן 2008 תתן לכם תמורה מצויינת ותתאים לצרכים שלכם. גדולה, נוחה, חסכונית, אמינה ויחסית חדשה.
  5. שלום חברים, עשית סיורים בסכנויות סיטרואן ויונדאי. והתרשמתי משני הדגמים. המחירים פחות או יותר זהים. אני מתכנן להחזיק את הרכב 4-5 שנים ואני יכול להתמודד עם רכב ידני. אשמח לחוות דעת ממי שיש לו את אחד מהרכבים ולתת גם הבהרה בנושא צריכת הדלק.
  6. לדעתי גם מציעים רישוי במחיר הזה.
  7. לא מבין למה לוותר על חלום הצרפתיות. למה לא תנסה רנו מגאן 2 שנת 2009?? רכב אמין, נח ברמה מעל כל הפחנועים היפניים, חסכוני ובכלל אחלה רכב. ישאר לך לא מעט עודף בכיס והתמורה טובה יותר מכל מה שהצעת או הציעו.
  8. rotem182

    אבאו- המלצות

    הרכב מאוד בסיסי. אין לו יותר מדי מה להציע אבל, אם הנסועה שלך נמוכה, נוחיות נסועה סבירה מספקת אותך, אתה נוסע לבד ומוכן לקחת סיכון לגבי הבטיחות שלו, זה יכול להיות תמורה טובה לכסף. בסך הכל הייתי פוסל אותו בגלל רמת הבטיחות ולא מעבר.
  9. מנסיון, קרוז 2011 צורכת בנסיעה משולבת 1:11, צריכים להיות עדינים עם הדוושה אחרת זה יורד דרסטית. מומלץ לרכוש שנתון 2011 ומעלה. כן, מבסוט עד הגג, הרכב הזה נותן תמורה מעולה לכסף ומפנק לא פחות מרכבים מנהלים.
  10. לי היתה 2009. אני אסכם לך בקיצור - מומלצת מכל הבחינות. חסכונית. מרווחת. בטיחותית. אמינה. נוחה. לגבי אמינות, טובה מאוד אם כי היו לי 2 תקלות חשמל שלא גרמו לי להוצאה כבדה מדי. חשוב לוודא טיפול טיימינג בזמן, טיפולים במוסך מורשה בלבד וסע לשלום.
  11. תקשיב טוב! לא תמצא (שוב, לא תמצא) רכב שיתן לך תמורה לכסף כמו הרכב הנ"ל. נח, מרווח, חסכוני ביחס למתחרים, בטיחותי ואמין. עכשיו איך בודקים אותו? טיימינג מתי עשו? האם כלל החלפת משאבת מים? לקחת לבדיקה? תיסע עם הרכב להילוך שישי שעיפו מבט, ממליץ על באר יעקב. האם היו תקלות חשמל בעבר?
  12. כבעלים של קרוז 2011, ממליץ בחום. בטיחותית, נוחה, מאובזרת, מרווחת ומתאימה למשפחה. נותנת תמורה מדהימה לכסף. ה-I30 פחות סקסית, נחשבת כאמינה ובעלת בגז' ענק. אני מסוג האנשים שמחפשים ריגושים ובגלל זה אני מעדיף את הקרוז. צריכת הדלק זהה בשני הרכבים.
  13. למה לא? אני רכשתי מהם לפני חודשיים ומאוד מאוד מרוצה. תמורה נהדרת למחיר! רכב מפנק, נח, בטיחותי, מאובזר. מה שכן צריכת הדלק סביב 1:10. אני רכשתי מסניף ראשון לציון אצל נציג בשם יוני. הייתי מציע לפנות אליו ולחפש כאלו שקצת יותר שמורות, יוני יודע לעשות סינון ולהתאים לך אז אני ממליץ לך לפנות אליו ישירות.
  14. אני אסביר לך מה אתה מפספס. כאחד שמכר לא מזמן רנו מגאן 2009 ומתגעגע אליה בטרוף - הרכב ביחס למחיר נותן לך תמורה של למעלה מפי 2! הוא מרווח, בטיחותי, חסכוני ונח ביחס לכל המזדות למיניהם. יתרה מזאת, כל היונדאי למיניהם נראות ומרגישות כמו מדינת עולם שלישי על ידה. הרכב אמין מאוד, השרות של קרסו טרייד אין מדהים גם אחרי שנגמרת שנת האחריות על כל הרכב. אני בכל אופן ממליץ לעשות נסיעת מבחן ולהבין כמה שהרכב הזה נח ביחס לכל המוצעים בשרשרים.
  15. אני מציע שתשב בשני הרכבים ותבין לבד למה עדיף שברולט קרוז. בטיחותית יותר, מאובזרת, נוחה, כמעט זהה בצריכת הדלק, אמינות? אני עדיין לא מציין עד שלא יהיה לי מספיק נסיון עם הרכב. בקיצור המיצובישי זאת מדינת עולם שלישי על יד השברולט.
  16. כך או כך, כאחד שנוסע בקרוז ובעבר בטויוטה רובוטית - קרוז בלי לחשוב פעמיים.
  17. מתוך סקרנות - כמה קרוזים היו לך? בכלל, נסיון עם שברולט, כמה שנים?
  18. תלוי מה הדרישות שלך: אני רכשתי שברולט קרוז 2011 עם כמעט אותם נתונים מהיבואן. הקרוז יותר מרווחת, מפנקת, בטיחותית, צריכת דלק כמעט זהה 1:10 ולדעתי בכללי נותנת תמורה טובה יותר. הסוניק פשוט הרגישה לי פחות מתאימה למשפחה צעירה למרות שאפשר להסתדר איתה. בסך הכל אני מרוצה משברולט וכרגע נראה כאחת מהעסקאות היותר טובות שיש בשוק.
  19. אני ממליץ על אחת מהאופציות הבאות: 1. שברולט קרוז 2011 - גם בטיחותית, נוחה, מאובזרת, צריכת דלק ממוצעת ואמינה. 2. רנו פלואנס 2011 - כפי שרשמתי למעלה רק עם3 שנות אחריות.
  20. אני רכשתי מהם שברולט קרוז 2011. הרכב עבר ישור קו רציני ונראה כמו חדש. השרות מנציג המכירות היה מעולה. המסירה היתה מהירה ונוחה. הכל עובד בצורה מסודרת ואתה מקבל היסטוריה עד לרמה של שטיפת רכב. לגבי בדיקה אז הייתי ממליץ לקחת למכון או כל מקום אחר שאתה תבחר. לי אחרי שבוע הלכה משאבת הגה והוחלפה ללא עלות. בקיצור - ממליץ. בראשון תפנה ליוני שנתן לי שרות.
  21. הרכב נחשב לרכב בטיחותי. מספיק להסתכל על מפרט בתחום הבטיחות. נכון שהמנוע מסורס אבל בסך הכל לא באנו להתחרות. אפשר להסתדר עם נפח 1600 אבל כל אחד והציפיות שלו. הנורות אכן לא נראות טוב באור יום אבל אין כאן סיבה שבגללה יש לפסול את הרכב. בסך הכל הרכב בדומה לרנו מגאן, נותתן תמורה מעולה לכסף בגלל השם הלא מחמיא בשוק.
  22. אני רוצה לחדד. השינוי בגיר והמנוע החל בשנת 2011. כלומר שנתונים 2009 ו 2010 הם לפני השינוי ולפי מה ששמעתי פחות מומלצים. כבעלים של קרוז 2011 יש לי כבר חוות דעת לאחר שבועיים של נסיעה. נוחות - מעולה. בטיחות - מעולה. מנוע - מעט חלש אבל סביר. גיר - קצת מעצבן, מדי פעם מרגישים מאיין דחיפה קלה אבל לא בעיטה. צריכת דלק - 1:10 משולב ציון כללי - 7. תמורה למחיר - 10.
  23. חברים אשמח לעוד חוות דעת בנושא. בבדיקה שעשיתי נמצא שחמעט תיקוני פחחות אין בעיות עם הרכב. מחיר 49,900 ש"ח. 68,000 ק"מ. טסט כמעט שנה. טיפול על חשבונם לפי הוראות יצרן. מערכת מולטימדיה. גלגלי מגנזיום. מה אתם אומרים? רכב למשפחה + 1 עם נסועה של 14,000-15,000 ק"מ בשנה.
  24. תודה אך אשמח לחוות דעת ממי שיש לו נסיון על השברולט. בעקרון אני מתכנן להחזיק בין 2-3 שנים את הרכב שמתוכם יש שנת אחריות כך שרמת הסיכון יורדת. בלי קשר לקחתי את הרכב לבדיקה ונמצא שלמעט תיקוני צבע ותיקון סף, לא נמצאו ליקויים. המנוע, גיר ושאר מכלולים תקינים. אין פגיעות שלדה. אין תקלות בעבר לפי ההיסטוריה והרכב מרגיש טוב.
×
×
  • תוכן חדש...