שלום לכולם...
אחרי שיחה לא קצרה עם אבי ואחרי פוקס שקרה בעיתון החלטנו ללכת להתרשם מהאלפא..
שנת 96 יד 1 112000 ק"מ!!
משהו שווה
עכשיו מה אתם אומרים על האוטו?
ביצועים,אחזקה,אמינות,דלק וכו'...
חייב תשובה כמה שיותר מהר...
בקשה ח"ד מקצועיות בלבד ולא כאלה ששמעו מהאבא של החבר..
תודה רבה!
מתן
שלום..
אני מעוניין לרכוש איביזב בקרוב...
רציתי לדעת מה ההבדל בין שני הנפחים מבחינת ביצועים,דלק??
הבדלים כל כך משמעותיים?
האוטו גם ככה לא כזה מהיר אז מה אתם אומרים? לחפש 1600?
תודה
מתן
המלצתי לך היא פיג'ו 306
אך בכל זאת המלצה שלי החלטה שלך
אגב יש אותה בכמה גרסאות 1400,1600,1800,2000.
יש להן צריכת דלק נמוכה יחסית חלקי חילוף סבירים ואוטו זריז ונחמד...
אתה יכול למצוא אותם גם באוטוצט וגם בידני
מקווה שעזרתי
מתן
אוקיי אחי
תודה רבה
באמת עזרת לי
*** עריכה ***
אחים של אייל - דברו איתו בבית.
אתם משפחה גדולה וענפה ואתם מעמיסים על השרת של הפורום.
יש לכם אח שמתמצא ומבין - תבררו איתו הכל בבית.
אתם לא צריכים את הפורום בשבילו.
הלכתי היום להתרשמות איביזה שנת 95 145000 ק"מ יד 2
המחירון של האיביזה 16000 הבן אדם רוצה 17500
יש לה כולה מגנז,נעילה מרכזית,קודן...
עכשיו..
אבא שלי עשה עליה סיבוב הוא אמר לי שהקלאץ מפריד גבוה-הבן אדם אמר לו שזה אופייני באיביזות..
זה נכון???
דבר שני הרכב חותך שלוחצים על הגז-מרגישים מן חניקה-שוב הבן אדם אמר שצריך ניקוי אינג'קטורים וברקסים קדימה...
מה אתם אומרים שווה בכלל לעשות בדיקה??
וכמה לתת לא עליה?
17500???
מוגזם וגם יש לה צבע מוזר כזה כאילו צבעו אותה בצבע זול
חייב תשובה בדחפיות כי אמרנו לו שמחר ב-9 וחצי בבוקר בדיקה אם נחליט שנקנה
תודה לכל העונים
מתן
מצאתי איביזה בלוח פוקוס
שנת 95, 1600 סמ"ק
יד 2, עשתה 145
דיברתי איתו הוא רוצה עליה 17 וחצי...(יש לה מגנז)
מה אתם אומרים:
1)על איביזה משנה זאת בכלל-אמינות-חשוב,מהירות,אקוסטיקה....
2)ההצעה
תודה מראש
מתן
וואלה תודה רבה לכולם!
עוד משהו מצאתי איביזה בלוח פוקוס
שנת 95, 1600 סמ"ק
יד 2, עשתה 145
דיברתי איתו הוא רוצה עליה 17 וחצי...(יש לה מגנז')
מה אתם אומרים:
1)על איביזה משנה זאת בכלל-אמינות-חשוב,מהירות,אקוסטיקה....
2)ההצעה
תודה מראש
מתן
שלום...
מחפש 106xsi
יד וק"מ נמוך בלבד..
ידנית ושתהיה במצב טוב
או
סיאט איביזה -שנת 95 96
עד יד שלישית
קילומטרז' נמוך בלבד!
ידנית כמובן
מצב מכני טוב מאוד
ה"פ או בפלא
050-5-815358
מתן