Jump to content

אביחי א.

  • הודעות

    689
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אביחי א.

  1. אם הילדים שלי יבקשו להיכנס לבר מצווה שלהם בארון של ספר תורה, או לחלופין לצאת מתוך צדפה - תוך 24 שעות הם חתומים על מסמכי אימוץ.
  2. אני הייתי מהמר שראית אוטובוס לתיירים...
  3. אביחי א.

    הבושם שלכם

    פורום של חולי מכוניות ואף לא אחד משתמש ב- porsche design?? http://www.fragrantica.com/perfume/Porsche-Design/The-Essence-3553.html אחד הבשמים הטובים שהיו לי מעולם.
  4. האמת, הכי התרשמתי מהטלפון הסלולרי הקבוע שיש לו שם. שנים לא ראיתי כזה!
  5. אני לא צריך לשכנע אף אחד. אני אומר שוב: אני לא נכנס לעובי הקורה בסוגיות השונות ובהשלכות של מהלך כזה. זה פשוט נראה לי הדבר הכי הגיוני לעשות. שום מדינה בעולם לא הייתה סובלת או מסכימה עם מצב כזה אצלה. בטח ובטח נפילת טילים ורקטות בשטחה לאורך כל-כך הרבה שנים. אני פשוט חושב שיש מקרים מסוימים שאנחנו צריכים לחשוב אך ורק על עצמנו ואח"כ להתמודד עם ההשלכות שלהם. זה הכול.
  6. מסכים לחלוטין. למרות שלהמון אנשים נראה שהפתרון היעיל ביותר הוא מבצע צבאי, אני הייתי הולך בדרך אחרת (בלי כרגע להיכנס לסוגיות שונות כגון איך זה יצטייר בעולם ואילו גינויים חסרי משמעות יגיעו מהאו"ם וכד'): לשתק את רצועת עזה. שום דבר לא נכנס - שום דבר לא יוצא. לעצור את האספקה השוטפת של כל מה שאנחנו מכניסים להם: דלק, מים, מזון, חשמל, תרופות ושלל מותרות. פשוט לייבש אותם. ברגע שיעשו זאת, אבל בצורה הרמטית, הם יחזירו אותו בלימוזינה בתוך שבוע.
  7. אתה חי בסרט תלת-מימדי אם אתה חושב שדבר כזה יכול לקרות בישראל. הים התיכון הוא שלולית לעומת האוקיינוס השקט - גלי צונאמי בסדר גודל כזה לעולם לא יוכלו להיווצר מול חופי מדינות הים התיכון.
  8. אם כבר תמונות קשות...
  9. איתות?? זה מותרות... שיתחילו להדליק אורות בלילה!!! לא מצליח להבין בכלל איך בנאדם נוהג בלילה בלי אורות! והלוואי וזה היה רק בנאדם אחד. כנ"ל במזג אוויר סוער וחורפי...
  10. מה הקשר לאיתות?! ואם הוא היה מאותת ועדיין עובר לנתיב השני באותה מהירות - לא היית רואה מולך את "גוש המכוניות" שעומד ברמזור?? אתה יכול לבוא רק אל עצמך בטענות: 1. נסעת מהר מדי 2. נסעת מהר מדי בלי לשמור מרחק 3. נסעת מהר מדי בלי לשמור מרחק וגם לא הרמת את העיניים למרחק של יותר מ- 3-4 מטרים מלפניך.
  11. אני מתפלל בשבילי, בשבילך ובשביל כולם שרק נהנה מהצדדים החיוביים, הרבים, שיש בדמוקרטיה הזו. שחס וחלילה וחס לא נגיע למצב שנגיד שהלוואי עלינו שיהיו כאן חוקים קצת יותר "פאשיסטיים" שהיו יכולים לתרום הרבה יותר (ברמה של הצלת חיי אדם) מאשר לקחת מאיתנו (ברמה שכולנו נצעק ונזעק: "זה לא דמוקרטי, זה לא דמוקרטי..."). לדוגמא, אם חוקים "פאשיסטיים" משמעותם ביטול הנוהל המשוקץ הזה שנקרא "עסקת-טיעון" במקרים של תאונות קשות - אני הראשון שיתמוך בכך. אתה מתאר פה מצב של פאשיזם כאילו השלב הבא הוא לשים מישהו כמו היטלר בשלטון. לא צריך להיסחף.
  12. כן... מאוד מדאיג. זה הרי ברור שדבר כזה יוביל לפאשיזם. איך לא!? אבא שיצטרך לראות איך החיים של הבן הצעיר והשובב, אך המאוד בגיר ושפיט, נגמרים בבתי משפט, מעצרים, עבודות שירות וכלא - יעדיף חוק "פאשיסטי" ש- "פאשיסטים" כמוני מעודדים. יותר מזה, גם האבא שיאבד את בנו בתאונה כיוון שהאבא של הנהג הפוגע לא הצליח לרסן את הבן שלו כשהוא נוהג ברכבו - גם הוא יעדיף, ככל הנראה, את החוק "הפאשיסטי" הזה שאולי היה יכול למנוע את מות בנו. אבל עזוב... במדינה כמו שלנו שבה אפשר לקום בבוקר ולא פחות מ- "להתפאר" במערכת צדק כגון זו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4038977,00.html יש מצב שאתה צודק ואני טועה... הרי החוק שמדברת על תירוש בחיים לא יעבור בג"ץ כלשונך. זו מערכת הצדק שלנו.
  13. זו בדיוק הפואנטה! הילד יעשה עבירות, ההורים ייענשו פעם פעמיים, יבינו שהילד לא לומד לקח, לא נותנים יותר את הרכב. מטומטם כמה שזה פשוט. חבל שהגענו לימים כאלו, אבל המטרה מקדשת את האמצעים.
  14. במובנים מסוימים כלי רכב בידיים לא מיומנות (על אף שניתן הרישיון) הוא כלי נשק לא סלחן בכלל. אבל לא זו הנקודה. אני מדבר על הענשת ההורים מהבחינה של אחריות על הרכוש שלהם. אם נתפס בן 18 נוהג שיכור ברכבו של אביו (שרשום על שם אביו) - מה קורה? הרכב מוחרם, לא? האבא תמיד יכול לבוא ולהגיד: "הוא בן 18! הוא לא בחזקתי, הוא אדם בוגר ואחראי למעשיו שלו - למה מחרימים את הרכב שלי!" על אותו משקל בדיוק להעניש את בעל הרכב (שב- 90 אחוזים מהמקרים הוא אחד ההורים) במידה והבן שלו נוהג בחוסר אחריות ברכב שנמצא באחריותו.
  15. לא כל כך מבין למה זה רעיון כזה גרוע. נכון, היינו מעדיפים שהנוער שלנו יהיה מחונך לתרבות נהיגה טובה יותר - מצד שני, היינו מעדיפים שהנוער שלנו יהיה מחונך נקודה. וכשבוחנים את הרצוי לעומת המצוי - צריך להיות יצירתיים יותר. אני לא מתומכיה הגדולים של הגב' תירוש, אבל כל עוד לא נעשה מספיק בתחום - או לחילופין מה שנעשה עדיין לא עוזר, נראה לי ששווה לנסות. בשורה התחתונה, 90 אחוזים מבני הנוער (17.5/18 ועד 21 וקצת) נוהגים על כלי הרכב של ההורים. וכמו שטוענת, ובצדק, הגב' תירוש: אם יש בבית כלי נשק של אחד ההורים והילד עושה בו שימוש - יענישו את ההורים כיוון שלא היו אחראים מספיק. ואם לתקוף את ההצעה הזו על סמך הטיעון שנער בן 18 הוא מספיק בוגר, איך אתה מצדיק את הקמפיינים של: "הורים, אל תתנו לילדים שלכם את הרכב אם הם שותים/לא ישנים כשהם חוזרים מהצבא..." וכד'? יותר מזה - מה ההצדקה לכל נושא הנהג המלווה בחודשים הראשונים לקבלת הרישיון? אפשר תמיד ללכת עם הראש בקיר ולהגיד: אתה בן 18, אתה מספיק בוגר, עשית תאונה, הרגת מישהו - שב בכלא. מצד שני, אפשר לנסות למנוע זאת מראש עם קצת הרתעה. אז למה לא בעצם?
  16. אביחי א.

    An all-IPhone creation

    תראה לאילו פינות את נכנס במקום לפרגן במקרה הטוב ולא להגיד דבר במקרה הרע. אם אני מבין את מה שאתה אומר אז אני יכול לסכם זאת ב: אם אתה חושב את עצמך אמן - אתה צריך לחדש ולהיות יצירתי. נכון? ובהשוואה לפרויקט STI: ברור שמי שעושה דבר כזה לא רק שהוא נהנה מהפרויקט עצמו ונהנה גם בסופו שהרי יש לו רכב משופר. המוזיקאי (ולא משנה כרגע מה דעתך עליו - לדעתי פיקאסו היה לא יותר מחולה נפש), לטענתך, לא נהנה תוך כדי העשייה ובראותו את המוצר המוגמר? נראה לי מאוד מוזר. אגב אומנות - לא יודע מאיפה אתה שואב את ההגדרות, אבל אני יודע שאומנים בכבודם ובעצמם לא מסוגלים להגדיר מה זו אומנות.
  17. אביחי א.

    An all-IPhone creation

    מצד שני, אם מישהו מהם היה עושה פרויקט שיפור של איזו STI - היית עומד ומוחא כפיים. זה לא היה נחשב חיקוי של משהו שנולד ונראה בעיקר בחו"ל? וסביר להניח שגם נעשה יותר טוב בחו"ל... אז למה על דבר נחמד ויפה שהאמנים הישראלים שלנו עושים ומנסים להתפרסם מעבר לים באמצעות Youtube, הדבר היחידי שיש לך להגיד זה עד כמה הם לא יצירתיים??
  18. סדרת ה- Razr (לפני 5-6 שנים) הייתה הנמכרת ביותר בזמנה.
  19. חייב להמליץ בחום על הרשת החדשה - אלקטרה מחשבים. כרגע רק שתי חנויות (האחת בהיכל נוקיה והשנייה בראשל"צ). חפרתי לא מעט ובאמת שאצלם מצאתי את המחירים האטרקטיביים ביותר. יש להם גם מגוון רחב מאוד של מחשבים שניתן לנסות ולבחון מקרוב בחנויות. רכשתי מהם ממש לפני שבוע X201i ואין מבסוט ממני.
×
×
  • תוכן חדש...