Jump to content

אביחי א.

  • הודעות

    689
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אביחי א.

  1. up
  2. הקפצה
  3. הקפצה
  4. הקפצה - גמיש
  5. גמיש
  6. עדיין גמיש, אבל אין צורך להעליב...
  7. גמיש
  8. גמיש
  9. תודה רבה. את ה-cnc עשיתי אצל חבר שעוסק בייצור שלטים. את המסגרות אצל מסגר שאני עובד איתו
  10. אחרי המון שנים מחוץ לתחום, יצאתי לדרך. חלק מהרכיבים נשמרו בקפדנות מסט-אפים קודמים וחלק נרכשו ספציפית עבור הפרויקט. מיותר לציין את המורכבות בשדרוג מערכת בפיק-אפ אמריקאי, בטח בהשוואה לפרייבט ממוצע, ובכל זאת - לקח בערך 3 חודשים ואמש הסתיים. בתפריט: סט 3WAY קדמי: סופרימו פיקולו (מותקנים בפודים אלומיניום ייעודיים)/CDM88 (מותקנים במיקום רמקולים מקורי בדש-בורד)/ו-W6.5 של DD (בדלתות עם בניות מוגבהות בייצור ב-CNC). סאב-וופרים: זוג 10WT3 של JL Audio בתיבת Stealth-Box ייעודית לדגם הספציפי של הסילברדו ברשותי (LTZ - 2015- Crew Cab) הגברה: 450/4 (300 וואט לשני הוופרים בדלתות + 150 וואט לזוג ה-CDM) / סטריאו 100 (לזוג הטוויטרים) / 500/1 (לזוג הסאבים) HU מקורי (מתוך בחירה לשמור על פונקציונאליות ומקוריות הרכב) + "מנחת" ייעודי לסילברדו M650-GM של חברת NAV-TV האמריקאית, שמתחבר בצמות ייעודיות למערכת המקורית של הרכב ומאפשר יציאת סיגנל נקי ושטוח בפורמט דיגיטלי (אופטי/קואקס) או אנלוגי (3 זוגות RCA), וזאת במטרה לשמר את המראה המקורי של הרכב וכן על צלילי המערכת (Chime) המקוריים של הרכב כיאה לרכבים אמריקאיים. פרוססור: Helix Pro MK2 שמוזן בסיגנל דיגיטלי שטוח ונקי בחיבור Coax + שלט רחוק Director (שטרם הותקן) חיווט: כבלי RCA מסדרת Krystal של knukonceptz/כבל רתכת 0 גייג' למפצל מתח ומשם 3 כבלי רתכת 4 גייג' למגברים. איטום דלתות + דופן אחורית: יריעות Kilmat + יריעות ספוג דביק של Noico. בגדול, היו לא מעט אתגרים בפרויקט: היעדר נדל"ן להתקנת המגברים, העובדה שהסילברדו שלי מגיעה עם מערכת מקורית של Bose שאסור לנתק כי היא שולטת על המון פונקציות נוספות ברכב, מלבד שמע, הרצון לשמור על HU המקורי ולהוציא ממנו סיגנל איכותי ולא לעשות שימוש ביציאות High Level ועוד ועוד ועוד... שני המגברים של JL הותקנו על תושבת ברזל שנבנתה במיוחד והוצמד לדופן האחורית של הרכב, מאחורי המושבים האחוריים. המגבר של ג'נסיס והפרוססור הותקנו בנישה ייעודית להתקנת ציוד שמגיעה עם התיבה המיוחדת של הסאבים. בסופו של דבר התוצאה מרשימה ובהחלט עונה על הציפיות, ואף מעבר. יש צורך עדיין בהמון השקעה בכיוונים, בעיקר במציאת האיזון הנכון בין הבמה הקדמית לסאבים, שעכשיו נמצאים בתוך הקבינה וזו לחלוטין תחושה שונה מסאבים שנמצאים בבגאז'. כל העבודה, בלי יוצא מן הכלל, נעשתה על ידי בתהליך די ארוך של כחודשיים (אתם יודעים, קורונה, סגר, המתנה ארוכה למשלוח של רכיבים שונים וכד'). יש גם תמונות. תהנו, כי אני בהחלט נהניתי: דופן אחורית מאחורי גב המושבים האחוריים + מגבר מקורי של Bose - אסור לנתק אותו ולכן הוא הועבר למקום אחר. מפנים מקום, מתחילים להשחיל חוטים ולוקחים מידות למגברים. תושבת ברזל שנבנתה במיוחד + השחלת אפס גייג' + Remote איטום ובידוד לאזור התקנת המגברים התקנת חיווט איטום דלתות + התקנת תושבות לוופרים בדלתות המנחת הייעודי של NAV-TV + פודים אלומיניום לטוויטרים של מורל התקנת מידים במיקום המקורי בדשבורד - במקום הרמקולים המקוריים של Bose הסאבים של JL Audio בתיבת Stealth Box ייעודית + סיום התקנה של הפרוססור וה-Stereo 100
  11. למכירה, חדש לחלוטין עדיין עטוף בניילון, מעולם לא הותקן. הקופסה נפתחה אך ורק לצורך צילום תמונות. פרוססור לרכב 8 ערוצי כניסה ו-8 ערוצי יציאה, עם כניסת כבל אופטי וקואקס. מגיע עם כפתור כפול לשליטה מרחוק על עוצמת שמע ובאס. 1,800₪. מחיר סופי, לא גמיש
  12. הקפצה - גמיש במחיר
  13. הקפצה - גמיש במחיר
  14. Up
  15. הקפצה
  16. במצב מצויין, נראה חדש, תקין ועובד לחלוטין. כולל צמת חוטים חדשה מחיר: 1,200 ש"ח
  17. נקודה מעניינת שלא הבאתי אותה בחשבון כלל. הרעיון הוא אכן לעשות שימוש בפודים של Valicar. עם הטוויטרים כלל אין לי בעיה (סופרימו פיקולו), אולם יכול מאוד להיות שאתה צודק בנוגע לנפח המאוד מוגבל של הפודים שיאפשר למיד קוני לזוז כמו שצריך. יחד עם זאת, יש לי עדיין את האופציה להתקין את המידים במיקום הסטוק ברכב (בפינות הדש-בורד), כיום יש שם אלמנט בגודל 2-3/4 אינץ של Bose (הרכב הוא שברולט סילברדו 2015 עם מערכת Bose מקורית). אני כן מתעקש ובכל זאת מאוד רוצה אלמנט שיכול לרדת כמה שיותר נמוך, בהתחשב בנסיבות כמובן. יותר מזה - ידוע לי גם שיכול להיות שאני בכלל יותר מדי עף על עצמי ומגזים, היות והסופרימו פיקולו בעצמם מכסים טווח תדרים עצום, עם איכות ומוניטין מטורפים, כך שגם יכול מאוד להיות שכל הטרפת הזו שלי סביב הוספת אלמנט שלישי מיותרת לחלוטין.
  18. מסכים שיש משמעות לשילוב אלמנטים מאותו בית, בעיקר בפן התודעתי, אבל כפי שציינתי, ההגברה הולכת להיות אקטיבית ללא קרוס ולכן נראה לי שבסופו של דבר הכל יתנקז לכיוונים ולאופי ההתקנה.
  19. תודה על התשובה, מאוד מעריך. אני חושב שאם האופציה של ה-CDM יורדת מהשולחן, ואנחנו מתחילים לדון באופציות חלופיות בטווח המחירים של 500-900 ש"ח, אני חושב שדווקא Hertz ML 700.3 עדיפים. הן מבחינת נתונים, הן מבחינת היענות, הן מבחינת איכות והן מבחינת מוניטין (לדעתי). אפשר להשיג אותם, כולל משלוח, בסביבות ה-900 ש"ח מאיביי. חדשים. הערות? הארות?
  20. עברתי על השרשור הזה 3 פעמים. אכן יש בו לא מעט תובנות, אבל עדיין לא הצלחתי לגבש דעה נחרצת בעניין. אני הופך כל אבן כדי למצוא CDM880 במחיר נורמלי, וכנראה שזה כבר לא יקרה. אני מנסה להבין אם ה- CCWR254 הוא אלמנט שיכול לבוא במקומו בחשבון. מיועדים לו כ-75 וואט RMS מ-4/450 של JL. ניהול וכיוון באמצעות TwK88 של JL. ממה שאני קולט בדיונים ברשת אני מקבל את התובנה שה- CCWR254 הוא למעשה דרייבר שאמור להחליף את הדרייבר הסטוק המקביל ברכבים, ללא הגברה וללא השקעה נוספת כדי לשדרג ללא מאמץ את התפוקה של מערכות שמע מקוריות. לא משהו שניתן לכנות אותו 'היי-אנד'.
  21. תודה על התשובה ועל הסקירה מניסיונך. מישהו יכול להסביר לי מה הקטע של ה-CCWR254 של מורל בהשוואה ל-CDM880? נכון שזה בכלל לא אותו דרייבר (זה דום וזה קונוס), אבל הוא אמור להיות הדור הבא של המידריינג' שלהם? יש לו נתונים מאוד מאוד יפים על הנייר (מ-300 עד 19K), אבל הוא לא עושה רושם שאמור לעבוד קשה במיוחד (בין 40 ל-80 וואט). לעוד מישהו יש המלצות על מידריינג' שישתלב טוב?
  22. היי היי, שוקד לא מעט בזמן האחרון על שדרוג המערכת, בין היתר על בניית סט קדמי 3WAY. הטוויטרים יהיו סופרימו פיקולו והוופרים הם DD W6.5 https://dd-tuning.com/mikrosabvufer-digital-designs-w6-5.html אני נעול הרמטית על ה-CDM880 שיותקנו ביניהם, בפודים שהוזמנו כבר מ-Valicar, אבל אני לא מצליח למצוא את האלמנט הזה בשום מקום מבלי לשלם עליו כ-1700 ש"ח. השאלה היא האם יש מקום מסוים לחפש בו (במורל עצמם לא מוכרים לאנשים מהרחוב ומפנים לניפון, שגם הם מוכרים רק למתקינים). ואם נגזר עליי לוותר על האלמנט הזה - מה כן ישתלב טוב? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...