Jump to content

אביחי א.

  • הודעות

    689
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אביחי א.

  1. רוב הסיכויים שהמגבר שלך לא מכוון כמו שצריך, זה שהמינוסים והפלוסים הפוכים זה אומנם לא נכון לעשות, אבל זה לא דבר שייגרום לך לשמוע כמו שאתה מתאר....
  2. שלום לכולם, אני אומנם לא חדש בתחום אבל יחסית חדש בפורום הזה, ואחרי שאני עוזר לכ"כ הרבה אנשים במקום שממנו אני בא - אני נאלץ לבקש עזרה בתחום במשהו שקשור אלי. אז ככה - השבוע אני אמור לקבל את הקיקר קומפ' VR דגם 2005, ומה שאני לא מצליח כבר כמה ימים למצוא זה את הגריל התואם של הסאב הזה. בארץ בכלל לא, ובE-BAY מצאתי, אבל אף אחד שם לא מוכן לשלוח לארץ אלא רק בגבולות ארה"ב.... אז כאן אני מבקש את עזרתכם
  3. למכירה - סאבוופר פיוניר - 305 C עם גריל מקורי תואם אפשרות למכירה עם תיבה אטומה מותאמת בדיוק. תמונה של הסאב עם התיבה והגריל - : http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=4953656&alid=198038&uid=6C09E2D7FE48432F83F2336BD39D2A9A&AlbumIsOpen=False למכירה - מגבר 2 ערוצים של JVC בעוצמה של 45 וואט R.M.S - אידיאלי לקומפוננט סביר - או סאב וופר. למכירה - מגבר 2 ערוצים של OPTIMUS בעוצמה של 40 וואט R.M.S גם כן אידיאלי לקומפוננט או סאב וופר. אביחי - מס' ICQ 11002321
  4. מה אתם אומרים?? גם אני יבוא?? חחח.....ברור!!
  5. הכול תלוי לאן אתה מתכוון לחבר את הקומפוננט העתידיים..... 3500 ש"ח זה מספיק כסף, ויש המון אפשרויות.....תן תיאור כללי של מה יש לך ברכב מבחינת מערכת וככה יהיה הכי קל להתאים לך סט שיהיה הכי טוב בשבילך....
×
×
  • תוכן חדש...