Jump to content

צחי קולט

  • הודעות

    145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צחי קולט

  1. קודם כול צריך ללכת למוסך מורשה ולא סתם ASC OFF קשור למערכת הבלמים
  2. יכול להיות משאבת הזרקה אתה לא מרגיש משהו בנסיעה כשהמנורה דולקת?
  3. דבר איתי אחי
  4. אתה אומר אחרי 4 ימים שפירסמו הם יראו את השגיאה בהסבר.
  5. אין בעיה אני מכיר מיצובישי ויש לי ספר יצרן מקורי ורשום ביצוע כיוון סשתומים מנוע חם אז שואל איפה זה רשום לעשות במנוע קר כמו שציין פותח השרשור מי שמקצועי יודע לתקן גם את מה שרשם כי אחרים לוקחים מכאן דוגמא למשל הוא ציין שהוא פירק את גלגל שמאל קדמי בשביל פולי המנוע הוא לא תיקן שהפולי נימצא בכלל בצד ימין של הרכב
  6. איפה רשום שניתן לבצע כיוון אם מנוע קר?
  7. לפי מה שאני יודע צריך להתבצע כיוון הסשתומים במנוע חם.
  8. שלום איפה נימצא הסטרטר ברכב הנ"ל שנת 2006 תודה
  9. לא אחי ככה זכור לי משקניתי את הרכב למרות שיש סימני שפשוף על השמשה כאילו שלא החליפו מגבים ואם שפשפו את השמשה מה ניתן לעשות
  10. החלפתי בניהם זה לא המגב למרות שאני שם מגבים חדשים זה מנגב טוב אבל אחרי מס ימים שוב חוזר אולי צריך לגעת בזרוע השמאלית?
  11. יש לי בעיה בניגוב השמשה הקדמית מגב צד נהג צירפתי תמונה. בעת הניגוב הזרוע לא מנגבת לי את השמשה רק באזורים המסומנים כמובן לפי זוית הניגוב של הזרוע מה ניתן לעשות
  12. זה תהליך עיבוי זה אמור לקרות בהנעה של הרכב כאשר הדוד קר כאשר הרכב איר נסיעה יוצא לך גם??
  13. האם ניתן לערבב נוזל בלם מסוג DOT 4 אם נוזל דומה של חברה אחרת?
  14. הרכב מיצובישי קולט 98 ידני. לפי היצרן זה מה שצריך: hypoid gear oil sae 75w 90 gl 4 ואני מצאתי כזה: BASIC PLUS SAE 75W-90 API GL 4+ Fully synthetic gear oil מה ההבדל בן hypoid לבן synthetic?
  15. יש לי פיג'ו 206 1.4 אוטומט הספידומטר לסירוגין לא עובד מה יכול להיות הבעיה?
  16. מחפש סקאנר שקורא מיצובישי בעיקר ואיזה דגם יש למכירה
  17. אנשים מה אתם מגיבים אם קראתם את התגובה שלי היבואן יודע מהתופעה הזאת זה באחריות אתה לא צריך לשלם כלום יש להם על התקלה ריקול
  18. שלום קודם כול ממה שאני יודע יש ריקול על משאבת הדלק שצריך להחליף הצינור שיוצא מהמשאבה בחיבור שלא לצינור ההזנה עלול להישבר(ריקול קריאה יזומה לקוחות יקבלו מכתב בדואר או בכניסה ראשונה למוסך) לגבי המדחס גם עליו יש ריקול להחליף רק לפי תלונת לקוח שתי הריקולים שלך באחריות
  19. לא הבנתי מה הקשר של התושבת לפלגים איזה מנוע 1.6?
  20. יש לי ממיר חלול לסופר לנסר ישפר לך את התגובה בגז
  21. הרעידות החלו אחרי שהחלפת את התושבות או ליפני
  22. מה אני צריך לעשות בשביל שתאורת סלון ברכב תדלוק לאט ותתחזק בפתיחת דלת וכאשר אני סוגר את הדלת ברכב התאורה תיחלש ותתכבה מה צריך להוסיף?
  23. בוקר טוב אני צריך לדעת איך לחזק יוניט לחץ שמן(הרכב מיצובישי קולט) כי בסרטונים שביוטיוב. מראים שהם מחזקים ביד ואחר כך מחזקים אם בוקסה.לפחות שני סיבובים מישהו אמר לי לחזק רבע סיבוב ואחד אחר אומר לחזק כמו פלגים מה לעשות מבקש עזרה דחוף
×
×
  • תוכן חדש...