Jump to content

צחי קולט

  • הודעות

    145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צחי קולט

  1. לא ישפיע על השינוי ברעש של המרימים ?? או מה לא הבנתי
  2. כי לי לי בעיה של רעש במרימים מאזדה 3 1.6 2010 האם הוסיף גם כוס חצי כוס שמן גיר אתן למנוע לעבוד בסרק 30 דק ואז ארוקן להחלפה יהיה שינוי יש בעיה או נזק
  3. אני מעוניין לעשות טיפול לרכב ורוצה להחליף לשמן מסוג קסטרול 5w30 יש תמונה מצורפת ואשמח לחוות דעת לגבי השמן אם זה תקין לי למנוע- 1.6 מאזדה 3 2010
  4. אותה בעיה לא מצליח לגלות איזה דלת בעייתית
  5. אני מחפש אתר או כול דבר שרשום בו סגירת גלגלים ניוטון מטר לפי הוראות יצרן
  6. אני לא מתכוון לפרק כלום רק את הגלגלואם חומר ומברשת ולנקותאיזה חומר איך סיליט באנג מסיר אבנית או משהו שלא יפגע בגומיות
  7. אני מעוניין לנקות את הקליפרים אצלי למצב כמו שיצאו מהחברה או לפחות למצב מצוייןמה לעשות ואם איזה חומרים?
  8. זה הגיע לי כמו בתמונה השמאלית וניתן לשנות את ההברגה ובתמונה הימנית ראיתי באתרים רבים דומה
  9. בגדול זה קיט התקנה חדשה לרכב קיבלתי את הטלסקופים שהחיבור הוא שהדק כלפי מעל הניתן להבריג שיהיה כמו שציינת שהדק יהיה כלפי מטה ולמרות שראיתי באתרים בדגמי מאזדה שהדק כלפי מטה אז אני חושב שעדיף להתקין ככה שוב אני מאמין שבכול צורה יגיע שימון
  10. הרכב מאזדה 3 כמו בתמונה לא קיים מהחברה ועשיתי חיפוש באתרים מהעולם ראיתי שהחלק הדק למטה ומקרים בודדים החלק הדק למעלה אני אחבר כמו ידידי למעלה שיעץ לי שהחלק הדק למטה
  11. האמת שראיתי את הרוב בתמונות שהחלק הדק הכסוף למטה והעליון השחור למעלה -אבל מצאתי כמה כמו התמונה השמאלית אז מה אתה ממליץ כי אני רוצה להתקין
  12. שלום אני מנסה להבין איך לחבר את זה. אמור להיות הבדל מה למעלה?
  13. מחפש אתר של כול סוגי היצרנים שיהיה שם מידע על חיזוק מומנט של הידוק הברגים כאילו דוגמא- תמונה של גלגל הרכב ומס מומנט ליד הבורג כמה להדק
  14. אפשרי ללכת למוסך לבדיקה או שתרים את הרכב ותסובב את הגלגל ביד (ידית הילוכים בניוטרל) ותשמע יותר ברור ומהיכן
  15. באיזה סוג רכב מדובר? האם החלפת בין הגלגלים האחוריים והקדמיים? ממתי זה קרה? רעידות מורגשות במרכב או בגלגל ההגה?
  16. זוג חצאית צד אוניברסאלי חדש 70 ש"ח
  17. חוטי הצתה משומשים של חברת ספליטפייר 50 ש"ח
  18. פילטר פתוח חדש בקופסא 150ש"ח
  19. מתאם חיישן כמות אויר לפילטר פתוח חדש של סימוטה 50ש"ח
  20. ואם מבטלים את נחיר האוורור?
  21. יש לי שני נשמים לפנסים אם הסגור אחד או את שניהם זה יפתור את בעיית כניסת אויר והאדים.?
  22. לא כל בן אדם מסוגל לפרק את הפנס ולעשות את מה שכתבת כאן.אני גם סובל מהבעיה הזו ברכב שלי, פשוט לקחתי סיכה, חיממתי אותה באש ועשיתי חור מקרוסקופי שדרכו כל המים והאדים מתייבשים. שיהיה בהצלחה.באיזה איזור עשית חור למעלה למטה?
  23. שלום אני מעוניין לדעת מה סוגי הספוגים והפדים שמשתמשים לצורך פוליש ווקס פלסטיקה וכו יש עדינים רכים וגסים ועם שערות למה כול דבר משמש?תמונה להמחשה מצורפת
  24. למה הספוג הזה משמש הבנתי לניקוי. אבל אפשר יותר פירוט?
×
×
  • תוכן חדש...