Jump to content

צחי קולט

  • הודעות

    145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צחי קולט

  1. אצלי יש גם בעיה דומה במאזדה 3 2010 לא מצאתי גלאי נפח או זעזועים היכן אחפש למצוא את הגלאי במידה ויש המערכת שלי של Ranger model cm 61
  2. ציינתי במפורש מה אני מחפש.
  3. מעניין לרכוש מפתח פילטר שמן למאזדה 3 ולרנו פלואנס תמונה להמחשה. כזה לא יודע רק מה המידה במ"מ
  4. הצג של טמפ והטריפ אשלח לך סירטון לוואטספ אם אתה רוצה
  5. יש לי בעיה בצג של צד שמאל שמתי לב שהחלק העליון של הצג בפיתאומיות מתחיל להיתבהר ולאחר כמה דקות חוזר למצב של תאורה מלאה לעומת הצד הימני שנישאר בתאורה מלאה למראות שיש אפשרות לבהירות הצגים יחדיו
  6. מה זה? זה מגיע בתא כפפות מאזדה 3 2015
  7. האמת כמו שרשמתי הרעש נישמע שאני מעלה סלד כמו רעש שסתומים קלאסי שיש ביונדאי זה קורה בטמפ עבודה לגבי שמן שוב רשמתי לפי מפרט יצרן מאזדה מקורי מה ניתן לעשות משהו אולי תוסף?
  8. יש לי רעש מהשסתומים ככול שאני מעלה סלד ככה שומעים יותר בוצע ברכב טיפול לפי מפרט יצרן כבר פעמיים בתוך 1500 ק"מ נישאר ככה חשבתי יעזור מה הפיתרון משהו?
  9. הרכב לא סוחב נחנק .אחרי ניתוק מצבר למס שניות וחיבור מחדש הרכב נוסע טוב למס דק ושוב נחנק בסלד 2500 ומעלה נוסע טוב הוחלפו 4 חיישני כמות אויר שונים אין שינוי נבדק טיימינג נמצא תקין
  10. אתה רציני אחי לא שמעתי על דבר כזה ראית את התקלות על סמך מה אתה אומר?
  11. מאזדה 5 שנת 2009 מנורת AT דלקת בלוח שעונים כשהמנוע עובד בעת העברת הילוך D או R יש מכה והרכב במצב חירום על הילוך 3 יש תקלות האם מישהו ניתקל בתופעה או יכול לעזור תמונות מצורפות של התקלות חייב לציין התקלות נימחקו והרכב נסע יומיים רגיל וחזרה התקלה שוב
  12. תגיד המסנן שמן זה כמו של טויוטה?
  13. מצטרף לשאלה יש לי גם בעיה דומה יש רעידות בהגה בנסיעה בלבד במהירות 110 ומעלה ולא מפסיק גם ב-מהירויות גבוהות הוחלפו גלגלים אם צמיגים חדשים הוחלפו ציריות הרכב עבר איזון סטטי ודינמי במהלך הרעידה בנסיעה כיביתי את המנוע אם שינוי ברעידות אין חופשים במסרק ההגה ולא בתפוחים המשולשים תקינים בלי חופש מה הבעיה??
  14. אני רוצה לחבר ממסר לסטרטר איך אני יודע כמה אמפר אני צריך לממסר לא ציינתי סוג רכב מכיוון לדעת לחשב לגבי עוד רכבים
  15. אושריקו צודק תבדוק תושבות מנוע
  16. תודה לעוזרים הבעיה נפתרה היה ככול הנראה חור קטן בפלסטיק של החיישן בחיבור בין התקע לגוף שמתברג לבלוק המנוע
  17. אז ככה מדובר במיצובישי קולט 98 היוניט לחץ שמן נימצאת למטה בלוק מאחורה מהיוניט יוצא תקע אחד ומתחבר אליו חוט אם שקע מבודד לא יכול להיות שכתוצאה מנסיעה בשלוליות החיישן סוגר אם עצמו מעגל אני חושד וכאן אתם תתנו לי חוות דעת מקצועית שיכול להיות שאם החוט טיפה חשוף ונוגע מים בנו לבין הגוף אז זה סוגר מעגל ודולקת המנורה בלוח שעונים כי החוט לא חשוף עד לכניסה לתוך השרשור של כול הצמה שיש בה עוד חוטים
  18. מה אני יכול לעשות בשביל שהמנורה לא תדלוק בנסיעה בכביש רטוב איזה הגנה אני יכול לעשות לתקע שמתחבר לחיישן לחץ שמן מנוע תודה
  19. לא בהכרח יהיו תקלות
  20. מניסיון זה חיישן קראנק וחיישן קאמשפט
  21. שווה קודם להיתחבר לסורק תקלות למרות שלפי מה שמופיע בהודעה השניה שרשמת זה ממיר תקול של האגזוז
  22. שלום אני מחפש לקנות רדאר מכמונות מהירות/רמזור מאיפה ומה המחיר והאם יש איזה מכשיר טוב ומישהו ניסה מאיביי תודה
  23. איך אני יכול לשנות את קצב האזעקה ברכב?
×
×
  • תוכן חדש...