Jump to content

צחי קולט

  • הודעות

    145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צחי קולט

  1. איך השם של זה באנגלית כדי למצוא
  2. אני לא מוצא באיביי פילטר למתזים ברכב. איך זה ניקרא באנגלית כי זה פשוט לא מוצא את הפילטר הקטן והפשוט שמתחבר לצינורות
  3. שלום מוטי האים אתה יכול להמליץ לי אם זה יועיל בצורת הנהיגה שלי לטובה מיצובישי קולט 98 ידני ואם כן אז על איזה מוט
  4. שלום,אני לא מוצא הסבר לגבי מוטות מייצבים לרכב. מה תפקידו של כול אחד מהארבעה? ואיך כול מוט משפיע? אם אפשר היתרונות וחסרונות. והאם זה מומלץ?
  5. תבדוק חוטי הצתה ופלגים.
  6. יש לי המון חומר על המנוע 4G92 דבר איתי זה באנגלית איזה קטגוריה מעניינת אותך?
  7. האם זה משנה שבמתאם ההאלחוטי יהיה מנורות או שלא יהיו מנורות אבל הוא קצר יותר על מה ממליצים
  8. תודה לכם על ההצעות
  9. לא שאלתי על טסט הרכב צריך לנסוע יותר טוב? והאם יהיה מנורת מנוע דולקת?
  10. מיצובישי קולט 98 ידני אם אני שם ממיר ריק ברכב האם אני ארגיש משהו בנסיעה? אם תדלוק מנורת מנוע? אם יכול להיגרם איזשהו נזק? תודה.
  11. תודה רבה לכול העונים אני מעדכן.לאחר ניקוי מנוע צעדים הבעיה ניפתרה
  12. אתה יכול ליפנות אליי בפרטי
  13. שלום אם לא ביצעת זאת עוד דבר איתי
  14. מה קורה אם הרכב יש חדש תעדכן
  15. לכמה זמן לנתק את המינוס מהמצבר?
  16. לאחר פירוק מצערת לניקוי יש רעש של יניקת אויר בלחיצה קלה על הגז מכיוון המצערת. השאלה אם יכול להיות חדירה מאטם למרות שהוא חדש? או משום שהמצערת נקיה אז הרעש נישמע כך? בנוסף בהדלקת מזגן טורים יורדים לא עולים כמו שצריך. האם הרעש של היניקה קשור גם למזגן, למרות שאתמול זה עבד טוב, למרות ההחלפה? ועכשיו יורד הטורים בהדלקת המזגן. עזרה למי שיודע מה הבעיה. מיצובישי קולט 98 ידני.
  17. אז מה אתה ממליץ אם בכלל
  18. לדוגמא הדגם הזה לא רשום אם הוא קורא פרמטרים וכו.. מישהו התנסה איתו http://www.ebay.com/itm/X431-LAUNCH-OBD2-CREADERV-reading-card-/400470328223?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item5d3de4439f&vxp=mtr
  19. האם מישהו ממליץ על X431 LAUNCH
  20. מישהו יכול להמליץ על מכשיר כמו הלאנץ או מתאם כמו ELM327 שיש לא ניסיון במוצרים יכול לתת חוות דעת. בגדול אני צריך רק פרמטרים ותקלות
  21. נובע מכך שלהתחבר לרכבך יש צורך במתאם ההופך את סידור הפינים מהשקע לסורק ובתכנה ייחודית למיצובישי ואם התשובה הזאת מה ניתן לעשות אני לא מאמין שכול אנשי המיצובישי הולכים למורשה כאילו אין לאף אחד דרך להתחבר למחשב ההזרקה
  22. כמו שרשמתי אני צריך עזרה בחיבור המתאם לרכב כדי ליקראו פרמטרים תודה לעוזרים ואיזה תוכנה ממולצת לדיאגנוסטיקה למתאם אני מאמין שניתן להיתחבר לרכב אם המתאם הנ"ל
  23. אתה חוזר למוסך להחליף את האטם בסוף? רק אז תוכל לדעת אם זה עזר
  24. יש תקלות שלא נירשמות תתפלא בסורק יעודי רואים הכול
  25. כמה ק"מ הרכב? האם המכונאי יודע שלא מחליפים שמן גיר רק אם החלפת חיישן בגיר או את התיבה עצמה שמן שחור לא מעיד טוב האם השמן הריח שרוף?
×
×
  • תוכן חדש...