לאחר פירוק מצערת לניקוי יש רעש של יניקת אויר בלחיצה קלה על הגז מכיוון המצערת.
השאלה אם יכול להיות חדירה מאטם למרות שהוא חדש?
או משום שהמצערת נקיה אז הרעש נישמע כך?
בנוסף בהדלקת מזגן טורים יורדים לא עולים כמו שצריך.
האם הרעש של היניקה קשור גם למזגן, למרות שאתמול זה עבד טוב, למרות ההחלפה?
ועכשיו יורד הטורים בהדלקת המזגן.
עזרה למי שיודע מה הבעיה.
מיצובישי קולט 98 ידני.