Jump to content

Profsinal

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Profsinal

  1. שמעתי את שניהם באותה תיבה פורטד, הDC ירד נמוך יותר, ניגן חזק יותר, הרגיש פאנצ'י יותר, (למרות שגם הבוסטון היה מדויק במידה דומה), אומנם שניהם היו משומשים אז המחיר לא היה רלוונטי, אבל ה DC גם היה זול יותר בתור חדש. אחר כך כשקראתי קצת את הנתונים, הבנתי גם מאיפה נבעו ההבדלים, 450 RMS לעומת 600, XMAX של 15 לעומת 22 וכו'. מצד שני גם התיבה היתה באמצע מבחינת הנפח, 45 ליטר, ה DC צריך פחות והבוסטון צריך יותר. הייתי משווה ועוד איך שהייתי משווה ביניהם, וגם מעדיף את ה DC, יותר כוח, יותר ביצועים ופחות כסף, למה שאני אממן מותגים.
  2. DC חזקים מאוד, דאבל level 2 או אחד לבל 3 יישהו טוב על המגבר שלך. אם נכנסים 15 אז בכלל זה יהיה חזק מאוד.
  3. בתקציב הזה הכל יהיה יד 2 ובפשרה. 500 שקל לרכיב זה מעט. מגבר כמו jbl 1004 עולה בסביבות ה 650 ביד שניה. קומפוננט כמו טמפו ביד שניה כ 250-300. סאב כמו es250 כ 500.
  4. נשמע עסקה משתלמת בשביל 500 שקל.
  5. טמפו עולה 500-550 בממוצע, התקנה זה תלוי איזו התקנה הוא עושה, אם התמחור של ההתקנה 150 ושל הסט 650, הייתי אומר שהסט קצת יקר, אבל יכול להיות שרק היה לו נוח להציג את החלוקה כך ובפועל להתקנה יש משקל יותר גדול.
  6. יש יבואן לסאן דאון, קוראים לו יוסי אלפין, יש גם ל DC Audio, קוראים לו ישראל srool. תעשה חיפוש תמצא פרטים. יש פה פורום משומשים, תחפש סאב כזה. אולי תמצא גם עוד דברים ברמה הזו. level 2 מיוצר בארצות הברית, בסאן דאון המקבילים בהספק מיוצרים בסין, אז לא הייתי מגדיר אותם באותה רמה. יש גם דיגיטל דיזיין שהם ברמה טובה.
  7. מזה שווה לזרוק הגדרות בלי לדעת מה עומד מאחרי זה. פירוט, הפרדת צלילים, לינאריות, טונאליות, טווח תדרים, כשאומרים איכותי או לא-צריך להגיד למה.
  8. אם המערכת כבר מורכבת, הכי טוב זה שתשמע כמה סאבים ותחליט בעצמך. גם תקציב יוכל לעזור
  9. הרץ אנרג'י יכול לענות על הדרישות, נציל ובאס מלא גם בלי מגבר. בשביל סאונד נקי ממש צריך מגבר, אבל אפשר להתחיל מזוג קומפוננט ובהמשך להוסיף מגבר, סאב, אחוריים-מה שתרגיש חוסר בתחומו.
  10. יש גם סאב הרץ es200, והוא לא יקר מאוד. למה לא לקחת 10? ההפרש בנפח בינו לבין 8" קטן מאוד, לפעמים אפילו אותם נפחים אז אתה מרוויח נצילות.
  11. התקנה יפה וציוד איכותי, תתחדש! איך הסאב משתלב עם המוזיקה?
  12. הוא בא עם פחית צבע כחול או שצריך לקנות לבד?
  13. המורל פרימו נחמד, ב 1000 שקל משומש אפשר להביא את האולטימו 1000w הטוב ביותר של מורל שהוא ברמה גבוהה מאוד וכל קשר שלו לפרימו הוא מקרי בהחלט. גם idmax איכותי אבל הרבה תקלות, לא הייתי מתקרב למשומש. גם seas מה שהציע avishay22 סאב איכותי מהשורה הראשונה, ולא צריך מונובלוק חזק( האולטימו רצוי מונו חזק). באותה קטגוריה יש גם ג'נסיס אודיופיל וגם פירלס, שלושתם חלשים (יחסית לקודמים) אבל בדגש על איכות. גם הרץ hx300 או dc level 2 או jl w6 הם אפשרויות טובות והן באמצע מבחינת העוצמה, לא מאמין שיחסר לך לפי התיאורים שלך. הדבר שהכי חשוב להדגיש זה שכולם טובים אבל שונים מאוד, גם בקומפוננט וגם הסאבים-לקנות בלי לשמוע זה הטעות הכי גדולה שאפשר לעשות , וכל ההתייעצויות פה לא יעזרו. קצת תאכלס שווה יותר מהרבה קשקושים.
  14. לרמקולים וסאבים יש בלאי יותר גבוה ממגברים באופן כללי, אבל כל מקרה לגופו. מה התקציב לסאב משומש?
  15. אם יש מונו יש הרבה אפשרויות. מה התקציב והאם חדש או משומש?
  16. הכי חזק בטוח שלא, xl יותר חזק. הכי איכותי-עניין של העדפה.
  17. יש שם גם פוזיילוב ומתי שיש להם מגברים שעונים על הדרישה. יש שם טלפון srool 0508786669 . לגבי הספקים- גם 75 זה טוב, תלוי באיזה קומפוננט מדובר. קלארוס אוהב כוח, אבל נשמע לא רע גם עם 75 וואט. 150 זה טוב מאוד אבל מגבר 4 ערוצים של 150x4 זה לא זול. יש גם קומפוננט הרץ היי אנרג'י xl, נציל מאוד ולא צריך הרבה כוח בשביל להישמע חזק. מורל הייבריד למשל או אליט נשמעים טוב יותר עם יותר כוח, לא רק יותר חזק. כתבת שאתה מחפש יותר איכות אז לא הייתי מודאג מהוואטים, כל עוד זה לא ממש חלש זה יישמע טוב.
  18. עד אלף שקל לקומפוננט- לך על וירטוס. אולי אפשר לשדרג את הטוויטר קצת.
  19. תלוי איזה סאב, ומה אתה רוצה ממנו, דיוק, עוצמה, מהירות, נמוכים וכאלה.
  20. הקלריון טוב מאוד מבחינת איכות צליל ופיצ'רים. החיסרון זה איכות החומרים וההרכבה, הוא נראה זול, מרגיש זול ויש לו קטעים לא מובנים כמו כפתורים שעובדים רק במצבים מסוימים, , או מקומות שצריך ל תאמץ בשביל להבין איך שומרים ודומה לזה, אבל בסך הכל שווה את המחיר.
  21. מגבר 4 ערוצים טוב יתאים לך גם לקומפוננט וגם לסאב. ב 1000 שקל לחדש קשה להביא מגבר מאוד איכותי, אולי הרץ מסדרה פשוטה ייכנס בתקציב. אם יד שניה בא בחשבון אז יש כמה אפשרויות טובות בין 1000–1500: פייז, זאפקו, סלסטרה, אודיסון, פוקאל, jl, ועוד. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=499272 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=496123 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=495786 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=496694 יש פה כמה אפשרויות מעולות למגברים יש שניה.
  22. ההרץ וה dc ייכנסו ב 12, אם זה 10 אז jl או dls. dc 12 צריך תיבה 21 ליטר. Dls rw 10 יסתדר בתיבה של 20 ליטר בערך.
  23. שניהם טובים, אבל שונים אחד מהשני. בחירה סופית- ע"י שמיעה.
×
×
  • תוכן חדש...