Jump to content

Profsinal

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Profsinal

  1. אם תמצא קרוס שמנחית את הרמקולים בתדרים דומים וטוויטר שהוא דומה בנצילות- יהיה לך קל לשלב עם הרמקולים שיש לך עכשיו
  2. מחיר התקנה טובה יכול לנוע סביב ה 500 ש"ח, אפשר לקבל רמה גבוהה עם חיווט בסביבות ה 800. למרות שכל חנות מתמחרת את עצמה בצורה שונה, אבל אם אתה יודע שרמת ההתקנה והחיווט טובים, אז המחיר שציינתי הוא סבבה.
  3. זה תלוי בתיבה שתשים ובהתנגדות של הסאב, אבל סה"כ הוא יעשה עבודה טובה. כמובן שהכל יחסי, אם להשוות למונו מסדרת הסלאש אז הוא נחות, אם להשוות להיפוניקס אז הוא עדיף
  4. האם מיקמת את ה hl70 והטוויטר לפי שמיעה או לפי נוחות? מצטרף למה שמפיסטו אמר, נסה לעדן את הטבעות ולצמצם את המרווחים הלא הכרחיים כדי שלא ייצאו קורות גדולות מדי. הכיוון הכללי נראה טוב מאוד, תמשיך לעדכן.
  5. ה hu יכול להגביל. אם יש קובץ איכותי וה hu לא מעביר את כלל האיכות- הנה לך צוואר בקבוק. לכל קומפוננט יש סגנון צליל משלו, רצוי לבדוק מה נכנס לך בתקציב ולנסות לשמוע כמה מהם לפני החלטה.
  6. ה level 2 מעולה, הגודל תלוי בשימושים. ה 12 בפתוחה זה אחלה sql. אם מחפשים משהו יותר חזק אז ה 15 כבר טרוריסט
  7. לפי הסכומים שכתבת, אני בספק אם המגבר מוציא בפועל 150rms לערוץ. תבדוק את זה. תוסיף לרשימת השמעה גם טמפו של מורל, רצוי מאוד לנסות ולשמוע לפני קניה.
  8. כיוון שכב יש לך אחד, האופציה הכי משתלמת היא לרכוש עוד אחד.
  9. קודם כל, אל תשווה 4 רמקולים ל 2. דבר שני, כשאין מגבר, נתון חשוב הוא נצילות האלמנטים. הרץ למשל נצילים יותר ממורל ויישמעו חזק יותר ללא מגבר. העוצמה הנמוכה גורמת לכך שאתה מגביר הרבה בר"ד ומכניס עיוות גבוה. פעם הבאה מומלץ להתייעץ לפני הקניה עם מישהו שיבין את המצב הספציפי והציפיות הספציפיות שלך מהמערכת שלךס ולא רק לעשות מה שכולם עושים. איך מתקדמים מכאן? תחבר את האחוריים בחזרה ותרוויח תוספת עוצמה. כאשר תוסיף מגבר- גם העוצמה וגם האיכות ישתפקו
  10. לא כל עיוות הוא שמיע, רצוי למדוד בעזרת אוסילוסקופ את הטווח הנקי של המגבר.
  11. מקור איכותי יקפיץ לך את הרמה באופן ניכר, אך ניתן להעלות את הרמה גם בדרכים אחרות. סט קומפוננט קדמי ברמה גבוהה מאוד- AD600, Utopia, supremo קומפוננט אחורי תואם ברמה נמוכה יותר. מגבר 4 ערוצים איכותי Eton, Zapco, Celestra. וכו'. מעבד סאונד הכולל מנחת כמו audison bit one, Eton Dsp,, helix P/C וכדומה. מונובלוק טוב+ סאב 10" או צמד עשיריות/שמיניות. בשאר הכסף תשקיע בהתקנה ובידוד אקוסטי. זה מיצוי מעולה של 20k בהנחה והחלפת ר"ד לא באה בחשבון.
  12. החורים המקוריים ברכב שלך זה 5x7, צריך טבעות עץ מקשרות כדי להתקין 6.5. פנה לאחד המתקינים המומלצים כדי שיכין לך זוג כזה. אם אתה צריך המלצה ספציפית על מתקין באזורך פנה אליי בפרטי כי זה נגד חוקי הפורום להמליץ על מתקינים בפומבי.
  13. ראיתי את רכיבי הקרוסאובר- יש שם קבלים של מאנדורף, אם להשוות למשהו מוכר- במורל יש מאנדורף רק ברמת הסופרימו!
  14. נראה טוב כל העסק, כנראה שגם נשמע מעולה. מה הנפח של התיבה? האם היא נבנתה למטרת spl או לשימוש יומיומי?
  15. Hertz esk 165 יש גם hertz esk 165L
  16. ה 9854 לא מאפשר חיתוכים של שלוש חלקים מלאים. אם אתה מחפש מכשיר זול עם חיתוכים מלאים, היו פה ביד שניה מכשירים של אלפיין כמו למשל 9853 או 9833 או 9813, הם נמכרים בזול בגלל שנם יחסית ישנים, אבל יש בהם אפשרויות כיוון מגוונות.
  17. לך למפגש, תשמע כמה סאבים מול הסאב שלך ברכב שלך ותראה אם יהיה חזק יותר או אם יהיה שווה לך להחליף.
  18. אורן, הייתי עם מזדה 3 במפגש לפני די הרבה זמן.
  19. שמעתי את המערכת ביונדאי וזה היה דוגמה ומופת לאיך באס צריך להישמע! בכללי התוצאה היתה טובה. הכל הולך עכשיו להתקנה בבימר?
  20. d.m- לפי הארק אודיו אני מנחש שאתה הבעלים של היונדאי הלבנה?
  21. מגבר בסיסי מבית טוב. יכול להתאים לסטאפ שלך, כמובן שלא ימצה אותו אך יהיה טוב בתקציב הזה.
  22. הרוקפורד חזק ויהווה שיפור גדול מjbl gto. גם jl hd הוא טוב בקטגוריה. המחירים לא זולים, שים לב.
  23. מה הפרש המחירים בין המכשירים?
  24. יש הבדל לא קטן בין המכשירים, יש מי שימצא את ההפרש מצדיק ויש מי שלא. תלוי בך.
  25. הקיקר הזה יהיה מעולה אם הוא נכנס לך בתקציב. קומפונמט ברמת מורל טמפו, דוטק הרץ אנרג'י ודומיהם יהיו טובים מאוד, תלוי בסגנון מוזיקה שאתה שומע. סאב- ההרץ הוא יחסית איכותי. יש למשל kicker cvr שהוא פחות מדויק אבל זול וחזק. אם תמצא רוקפורד p3 זה יכול להיות סבבה. גם חזק וגם יותר איכותי מה cvr
×
×
  • תוכן חדש...