Jump to content

Profsinal

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Profsinal

  1. ה xl סט חזק מאוד, די איכותי ויתאים לדרישות המוזיקליות שלך. גם פוקאל k2p או krx2 טובים, יותר יקרים אבל. תשמע כמה סטים ותחליט בעצמך.
  2. תמכור סט אחד, תוסיף את זה לתקציב של שני הסטים ותעשה כבר שדרוג כולל, כמו למשל סט הייבריד שלם + בידוד.
  3. עניין של תקציב ומטרה. אם יש מספיק ל 2 טובים אז עדיף על 15 בודד, אבל ב 2000 קשה להביא שניים טובים.
  4. שני רוקפורדים זו אופציה סבבה, עוד אפשרות רועשת ואבל פחות איכןתית זה אלמאני s7 בגודל 15. אפשרות של שילוב עוצמה ואיכות זה DC Level 3 15". אפשרות איכותית מאוד אבל יותר חלשה זהIDMAX 12" תלוי מה אתה מחפש.
  5. יש seas ו peerless ביד שניה.
  6. הכי טוב שתשמע בעצמך כמה סאבוופרים, זה רכיב שקל להשמיע ולפרק.
  7. RCA זה לא נקודה להשוואה. יכול להיות שכבל המתח לא עבה או איכותי מספיק. זו רק השערה על בסיס מקרים שהיו ודומים לזה.
  8. יש לך כנראה פיוז זכוכית, שזה לא איכותי לרוב, תשים סוג יותר איכותי קצת, ולא ענית על השאלה של הכבל, שלא תחליף סתם והבעיה תחזור.
  9. זה בטח agu שרובם באיכות נמוכה, עדיף משהו קצת יותר נורמלי כמו מיני anl. מה עובי הכבל הראשי?
  10. בגלל שיש ל Dynaudio שלך יכולת לנגן גם ב 2 חלקים, עדיף להשקיע במידdedicated ולא Fullrange.
  11. VA>RA>FA RA באותה רמה של vrx. עניין של תקציב.
  12. רמקול טוב מאוד, חזק, נציל, באס טוב, מתאים גם עם מגבר וגם בלי. הטוויטר בסט הזה לא חזק כמו jbl או אינפיניטי אבל אם אתה מחפש עדינות בטוויטר- שווה לקחת מורל טמפו.
  13. cdt או פירלס SLS יהיו טובים וזולים וחדשים ומעולים ב 3 חלקים. אילייט- הבחירה הטבעית. בידוד יש?
  14. מזה 1100 וואט? תעבור ל rms או שתקבל החלטות על פי נתונים שגויים. עדיף מגבר לא סיני אם התקציב מאפשר. מגבר פולס=סיני.
  15. ברמה כזו- קשה ליפול. ואלא אם כן היה לך את אחד מהם לפני כן- קשה להאמין שתרגיש שאחד הוא "לא זה". אני אוהב את הצליל של קלריון עם מורל- הייתי הולך עליו, אבל בגדול הייתי הולך על מה שיותר נוח לי והתחברתי אליו, כי שניהם טובים, או מה שיותר זול ומשקיע את ההפרש בדברים אחרים, קומפוננט טוב יותר, בידוד וכיו"ב.
  16. תלוי איזה סט תבחר בעתיד. ה vrx שילוב טוב עם הרץ. הג'נסיס נותן לך אפשרות לאקטיבי, ה va זה נראה לי רמה יותר גבוהה. הייתי שם vrx או אם ההבדל במחיר נורמלי אז va, ובהמשך אם תחליט על אקטיבי אז משלב עוד מגבר חלש וזול יחסית לטוויטרים. בכללי, זו לא הסטאפ הכי מאוזן, אבל זה תלוי במחיר שאתה קונה ובסט שתביא. אם אתה מכוון להרץ מילה למשל, ואת המגברים אתה קונה בזול יחסית- אז כדאי לעשות מהלך.
  17. אין מצב להעביר חבילה של קרוב ל 100 קילו בלי לשלם מיסים, חבילה כזו המכס מבקשים בדיקות פיזיות, אז להתחמק- יותר סיכוי מאשר סיכוי. משלוח יעלה פה קרוב ל 2000 שקל, ויכול מאוד להיות גם עוד כמה מאות טובים על שחרור מיוחד בגלל המשקל והגודל. אתה מדבר על סכום גדול-קח בחשבון שער העברות, עמלות העברה ודברים כאלה. כמו שאמר audio king, יש יבואן ל DC וגם XS אפשר להשיג בארץ, ייצא יותר זול לקנות בארץ, או פחות אן יותר אותו מחיר, ותהיה לך אחריות למוצרים, תיקון ציוד ברמה כזו יכול להיות יקר.
  18. שמעתי סאב DC Audio 600rms על מגבר מונובלוק לייטנינג אודיו וזה היה נשמע מעולה, לפני כן היה ברכב Alpine בהספק 500rms. גם DD נשמע טוב, אבל מה ששמעתי היה בגישור ולא מונובלוק, זה לא פייר להשוות.
  19. 89 דציבל זה לא נצילות גבוהה לרמקול 6x9, והטמפו יותר איכותי באיכות הצליל מהרוקפורד, מה שכן- המחיר בהתאם.
  20. תתחדש, ושמור על השמיעה שלך. מדדת את התוצאה מבחינת dB?
  21. קומפוננטים האלה לעומת הפוקל בריליום זה כמו שני קווים מקבילים שלעולם לא ייפגשו. אין פלא שאתה מרגיש שינוי מהותי. תתחדש, סט מעניין בהחלט.
  22. כמו כל המיתוסים בעולם האודיו
  23. הכוונה לא להעמיד אותך במקום אלא לפזר את הערפל סביב ההרס המהיר של הסאב ה"חזק". ואם הוא עובד מדי פעם, אז כנראה שזה ניתן לתיקון, אולי יש חלק רופף.אבל לא הייתי מפתח ציפיות לאריכות ימים.
  24. ואתה מתפלא שהוא נשרף מהר? זה סאב מועד לפורענות שנראה במבט מהיר שהוא נותן הרבה כוח בקצת כסף, אז הוא משמש בעיקר אוכלוסיה שחלקה הגדול גם לא יודע איך לשמור עליו. עדיף להשקיע פעם אחת במשהו טוב מאשר 3 פעמים בדברים פחות טובים.
  25. הl5 היה חדש כשהוא נשרף או משומש?
×
×
  • תוכן חדש...