Jump to content

Profsinal

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Profsinal

  1. לא רלוונטי כל כך אם יש כבר הארקה. תחפש נקודה קרובה שהחוט יהיה קצר ותגרד את הצבע שהמגע יהיה מלא. אלו הדברים היותר חשובים.
  2. הדלתות בסיאטים החדשות לא פשוטות לפירוק ולוקחים עליהן יותר כסף. הסא הזה טוב מאוד ולא חייב מגבר חזק בשביל להישמע טוב, אבל כן כדאי שיהיה איכותי. מעבר לזה- תשקיע בהתקנה טובה, פוקאל רמקולים אגרסיביים ובשביל לנצל אותם טוב צריך שהמידהאס יורכב כמט שצריך, וגם לבשקיע בזוויות לטוויטר.
  3. ה boss מגבר פשוט ועולה בהתאם, עדיף על v12 אבל פחות טוב מרוקפורד ו jbl בדגמים של ה 1000 שקל. יהיה מעניין להשוות את הרוקפורד פריים הפשוט ל boss ולשמוע את ההבדלים. בכל מקרה, תשתדל לא לקחת boss, עדיף להתאמץ מעט בשביל אינפיניטי או jbl או רוקפורד מסדרה טובה.
  4. אם הוא ישמע כמה קומפוננטים בעצמו הוא יוכל לדעת מה מתאים לו ולא מה מתאים לאחרים או מה נהוג לקנות בתקציב הזה.
  5. בנפח הזה חבל לרדת ל 8. יש מקום ל 10 ואולי גם ל 12. ה dc level 2 עולה 1500 ל 12", ההרץ אולי 100-200 יותר, או 900 ביד שניה. ה jl 8" נראה גם אפשרות טובה, אבל אני עדיין מחזיק בדעה שחבל לרדת כל כך הרבה בקוטר. גם דיגיטל דזיין יש ביד שניה ב 10".
  6. לדעתי ייכנס גם 12" בתיבה אטומה. יד שניה: Idmax או seas, טובים מאוד אבל תופסים נפח מעל הממוצע בשביל להישמע טוב. jl w6 חדשים: Hertz hx300 Dc level 2 Dls rw ה rw בגרסת ה 10 נשמע טוב, ה dc level 2 צקיך נפח קטן. אם יש לך נפח לשניים הראשונים-טוב מאוד. הseas לא צריך הגברה חזקה, וה idmax משלב עוצמה ואיכות.
  7. זה לא ממש מגביל, הגודל הזה, התקציב יותר יגביל, וההגברה.
  8. אני לא נכנס לאמירות ההזויות פה, אבל אתייחס לשאלה: איך מתקדמים מסט של 200$ לסט של 100$? פולס קומפוננט בסיסי טוב, אם להתקדם אז למשהו ברמה יותק גבוהה, לא יותר נמוכה.
  9. אינפיניטי ריפרנס זה כמו jbl, גם היו מודלים שהם העתק מדויק.
  10. איך אפשר לשים jbl רגיל מול הליקס אני לא יודע. זה שכולם קונים כזה זה ידוע, אבל זה לא הופך אותו למגבר הכי טוב.
  11. ההליקס איכותי, הקראנץ' לא. הליקס גם מוציא מה שכתוב וקצת יותר, קארנץ' מוציא חצי. אם אתה שומע בעוצמה בינונית ולא משתגע זה מספיק מאוד. שמעתי גם הרץ 60 וואט עם טמפו והיה נשמע טוב מאוד אז הליקס בטוח לא נופל מזה.
  12. המגברים מאוד פשוטים, ה xetec סבבה אבל רק 2 ערוצים. יש הליקס 4x60 ב 700 שקל. יותר איכותע מהכל פה. הקראנץ אולי יהיה קצת יותר חזק מהאחרים.
  13. אם קנית חומר דק, קל, זול אז תשים יותר חתיכות על כל משטח, חתיכה על חתיכה שיהיה משקל.
  14. יש גם SEAS LOTUS PERFORMANCE באיכות מאוד גבוהה. הוא ו SINFONI ברמות גבוהות יחסית לאחרים. הייבריד אוביישן עם טוויטר אלייט גם אפשרות טובה לגוון סאונד שאתה מחפש אבל הפרדת כלים קשה לקבל פה. FOCAL KRX2 גם טוב מאוד,לא חם אבל מפורט. אם אתה רוצה חדש בלי לשמוע- ההרץ XL בחירה טובה. משומש- SEAS LOTUS PERFORMANCE בחירה טובה. כמו שכבר אמרו פה-הכי טוב זה לשמוע.
  15. lrx לא רע, אבל יותר טוב על הנייר מאשר במציאות, גם באיכות וגם בעוצמה. חדש לא מצדיק את המחיר, ביד שניה זה תלוי מה האפשרויות האחרות .
  16. כל אחד משני מגברי השני ערוצים שהוצעו יהיה טוב מאוד לקומפוננט. לגבי מונו- קשה להמליץ בלי שיש כיוון של סאב ובלי כיוון לעוצמה שאתה רוצה. אם לסגור הכל במגבר אחד- ה lrx סבבה, גם זאפקו ריפרנס 1000.4 טוב, גם עוד אופציות, אבל עדיף מונו ושני ערוצים, ככה תמצה טוב יותר את התקציב, תשיג יותר לכל ייעוד.
  17. חדש בתקציב הזה זה או רוקפורד מהדגם שציינת או jbl פשוט. אתה רוצה מגבר בדגש על עוצמה או איכות?
  18. התשתית שהוצעה היא באמת טובה, לא "לפחות" אלא זה מה ש"צריך". אפשר להסתדר עם מצבר אחד אולי, ועם אלטרנטור 140 לדוגמא, אבל מה שהוצע זה מה שרצוי, מומלץ וצריך לעשות כדי למצות את הציוד שכתבת באופן יעיל ובטיחותי. אם זה שני מגברים אז צריך סאב שהוא d1 או d4 ככה שהוא יהיה 2 אום התנגדות סופית.
  19. overkill זה כל אופציה כמעט. לא צריך משומשים ב 3 אלף כדי למצות את הציוד שלך. או שתהנה מחדש, או שתחסוך כסף ותשקיע בשיפור חלקים אחרים או שתשקיע הכל במטרה לשדרוג עתידי רציני.
  20. כמעט בטוח שהמגבר לא יציב ב 2 אוהם ברידג' אז זה יכול לעשות נזק.
  21. מורל וירטוס jbl 1004 הרץ es300 מערכת טובה, אם נכנס לך בתקציב. מומלץ לשמוע שתדע אם אתה מתחבר לרמקולים של מורל.
  22. נשמע כמו מערכת SQL מצוינת ! וטוב מאוד ששמעת לפני קניה, יש דברים כמו מגברים שפחות אפשר להתרשם משמיעה כי קשה לבודד את ההשפעה שלהם, ואז באמת השם והניסיון הולך לפניהם, אבל ברמקולים וסאב זה חשוב. תעדכן איך זה נשמע אחרי התקנה, ובקשר לבידוד- אם אתה תצליח לעשות זה טוב מאוד, יוסיף למידבאס, ואולי אם יהיה רעשים מהתא מטען תשקול לבודד קצת פלסטיקים שם, בכל זאת זה סאב חזק.
  23. אם אתה מוכן לקבל מכשיר ללא קליטת רדיו ישראלי אז אפשר להזמין clarion cz 702 ולהישאר בתקציב. זה מכשיר טו עםמהמון חיתוכים ואפשרויות כיוון. אם רדיו זה חובה, אז יש 501 או 502 של אותה חברה אבל פשוט יותר, או לחפש פיוניר עם האפשרויות האלה, יכול להיות שלא תמצא עם 3 יציאות, רק 2.
  24. פיוניר מהסדרה החדשה יענה על צרכיו של אדם של אדם ממוצע ועל צרכיו של פותח השרשור לא פחות טוב מרוב המכשירים באותה רמת מחיר. לא כל אחד רודף אחרי איכות מקור באופן קיצוני, והדוגמה המובהקת פה היא שלפותח השרשור יש סאב 15", רוב הסיכויים שבשביל להדגיש תחום נמוך יותר מכפי שהוקלט במקור. יש מי שאכפת לו מאמינות, נוחות תפעול, פונקציונליות, פרקטיות, התממשקות עם התקני אכסון, אחריות ועוד דברים אחרים. אז מי שכל היום קבור בתוך נתונים ואשליות על איכות, שייצא מהפורום, יפתח את העיניים ויראה הרבה אנשים שלא כל כך משנה להם האיכות בין הפיוניר הזה לבין קלריון או אלפיין, אבל כן משנה להם שהם שילמו עכשיו 300 שקל כי התקלקל להם הקריאת דיסקים או הכבל פלאט, לא כזה משנה להם איכות המקור כי הם ממילא שומעים הרבה מוזיקה באיכות בינונית ולא הצליחו להשיג את המוזיקה באיכות הכי גבוהה, אבל כן משנה להם שיש שיר שממש בא להם לשמוע עכשיו במקום ושהם לא יצטרכו לחכות כמה ימים עד שיביאו דיסקים, יהיו ליד צורב או שבכלל ימצאו איזה דיסק שאבד להם.
  25. הוופרים חזקים מדי בשביל להיות על הדיפון בלי חיזוק, קח את זה בחשבון.
×
×
  • תוכן חדש...