Profsinal
-
הודעות
148 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Profsinal
-
לא רלוונטי כל כך אם יש כבר הארקה. תחפש נקודה קרובה שהחוט יהיה קצר ותגרד את הצבע שהמגע יהיה מלא. אלו הדברים היותר חשובים.
-
הדלתות בסיאטים החדשות לא פשוטות לפירוק ולוקחים עליהן יותר כסף. הסא הזה טוב מאוד ולא חייב מגבר חזק בשביל להישמע טוב, אבל כן כדאי שיהיה איכותי. מעבר לזה- תשקיע בהתקנה טובה, פוקאל רמקולים אגרסיביים ובשביל לנצל אותם טוב צריך שהמידהאס יורכב כמט שצריך, וגם לבשקיע בזוויות לטוויטר.
-
ה boss מגבר פשוט ועולה בהתאם, עדיף על v12 אבל פחות טוב מרוקפורד ו jbl בדגמים של ה 1000 שקל. יהיה מעניין להשוות את הרוקפורד פריים הפשוט ל boss ולשמוע את ההבדלים. בכל מקרה, תשתדל לא לקחת boss, עדיף להתאמץ מעט בשביל אינפיניטי או jbl או רוקפורד מסדרה טובה.
-
אם הוא ישמע כמה קומפוננטים בעצמו הוא יוכל לדעת מה מתאים לו ולא מה מתאים לאחרים או מה נהוג לקנות בתקציב הזה.
-
סט קומפוננט פולק אודיו \ סאונד סטרים\ אלפיין
Profsinal פרסם הודעה בנושא של nadavt בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא נכנס לאמירות ההזויות פה, אבל אתייחס לשאלה: איך מתקדמים מסט של 200$ לסט של 100$? פולס קומפוננט בסיסי טוב, אם להתקדם אז למשהו ברמה יותק גבוהה, לא יותר נמוכה. -
פרוייקט הקמת מערכת בפיג'ו 206 - מחפש מגבר עד 600 שקל
Profsinal פרסם הודעה בנושא של Peugeot 206 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אינפיניטי ריפרנס זה כמו jbl, גם היו מודלים שהם העתק מדויק. -
פרוייקט הקמת מערכת בפיג'ו 206 - מחפש מגבר עד 600 שקל
Profsinal פרסם הודעה בנושא של Peugeot 206 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איך אפשר לשים jbl רגיל מול הליקס אני לא יודע. זה שכולם קונים כזה זה ידוע, אבל זה לא הופך אותו למגבר הכי טוב. -
פרוייקט הקמת מערכת בפיג'ו 206 - מחפש מגבר עד 600 שקל
Profsinal פרסם הודעה בנושא של Peugeot 206 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ההליקס איכותי, הקראנץ' לא. הליקס גם מוציא מה שכתוב וקצת יותר, קארנץ' מוציא חצי. אם אתה שומע בעוצמה בינונית ולא משתגע זה מספיק מאוד. שמעתי גם הרץ 60 וואט עם טמפו והיה נשמע טוב מאוד אז הליקס בטוח לא נופל מזה. -
פרוייקט הקמת מערכת בפיג'ו 206 - מחפש מגבר עד 600 שקל
Profsinal פרסם הודעה בנושא של Peugeot 206 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
המגברים מאוד פשוטים, ה xetec סבבה אבל רק 2 ערוצים. יש הליקס 4x60 ב 700 שקל. יותר איכותע מהכל פה. הקראנץ אולי יהיה קצת יותר חזק מהאחרים. -
קניית יריעות בידוד ומחירן
Profsinal פרסם הודעה בנושא של inon.salman בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם קנית חומר דק, קל, זול אז תשים יותר חתיכות על כל משטח, חתיכה על חתיכה שיהיה משקל. -
יש גם SEAS LOTUS PERFORMANCE באיכות מאוד גבוהה. הוא ו SINFONI ברמות גבוהות יחסית לאחרים. הייבריד אוביישן עם טוויטר אלייט גם אפשרות טובה לגוון סאונד שאתה מחפש אבל הפרדת כלים קשה לקבל פה. FOCAL KRX2 גם טוב מאוד,לא חם אבל מפורט. אם אתה רוצה חדש בלי לשמוע- ההרץ XL בחירה טובה. משומש- SEAS LOTUS PERFORMANCE בחירה טובה. כמו שכבר אמרו פה-הכי טוב זה לשמוע.
-
מגבר עד 3000 ש״ח לקומפוננט של פוקל.
Profsinal פרסם הודעה בנושא של OmriAtiya בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
lrx לא רע, אבל יותר טוב על הנייר מאשר במציאות, גם באיכות וגם בעוצמה. חדש לא מצדיק את המחיר, ביד שניה זה תלוי מה האפשרויות האחרות . -
מגבר עד 3000 ש״ח לקומפוננט של פוקל.
Profsinal פרסם הודעה בנושא של OmriAtiya בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כל אחד משני מגברי השני ערוצים שהוצעו יהיה טוב מאוד לקומפוננט. לגבי מונו- קשה להמליץ בלי שיש כיוון של סאב ובלי כיוון לעוצמה שאתה רוצה. אם לסגור הכל במגבר אחד- ה lrx סבבה, גם זאפקו ריפרנס 1000.4 טוב, גם עוד אופציות, אבל עדיף מונו ושני ערוצים, ככה תמצה טוב יותר את התקציב, תשיג יותר לכל ייעוד. -
פרוייקט הקמת מערכת בפיג'ו 206 - מחפש מגבר עד 600 שקל
Profsinal פרסם הודעה בנושא של Peugeot 206 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חדש בתקציב הזה זה או רוקפורד מהדגם שציינת או jbl פשוט. אתה רוצה מגבר בדגש על עוצמה או איכות? -
התשתית שהוצעה היא באמת טובה, לא "לפחות" אלא זה מה ש"צריך". אפשר להסתדר עם מצבר אחד אולי, ועם אלטרנטור 140 לדוגמא, אבל מה שהוצע זה מה שרצוי, מומלץ וצריך לעשות כדי למצות את הציוד שכתבת באופן יעיל ובטיחותי. אם זה שני מגברים אז צריך סאב שהוא d1 או d4 ככה שהוא יהיה 2 אום התנגדות סופית.
-
מגבר עד 3000 ש״ח לקומפוננט של פוקל.
Profsinal פרסם הודעה בנושא של OmriAtiya בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
overkill זה כל אופציה כמעט. לא צריך משומשים ב 3 אלף כדי למצות את הציוד שלך. או שתהנה מחדש, או שתחסוך כסף ותשקיע בשיפור חלקים אחרים או שתשקיע הכל במטרה לשדרוג עתידי רציני. -
כמעט בטוח שהמגבר לא יציב ב 2 אוהם ברידג' אז זה יכול לעשות נזק.
-
מורל וירטוס jbl 1004 הרץ es300 מערכת טובה, אם נכנס לך בתקציב. מומלץ לשמוע שתדע אם אתה מתחבר לרמקולים של מורל.
-
סט שהחלטתי לקנות, תקציב - 8,500
Profsinal פרסם הודעה בנושא של Proolam123 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נשמע כמו מערכת SQL מצוינת ! וטוב מאוד ששמעת לפני קניה, יש דברים כמו מגברים שפחות אפשר להתרשם משמיעה כי קשה לבודד את ההשפעה שלהם, ואז באמת השם והניסיון הולך לפניהם, אבל ברמקולים וסאב זה חשוב. תעדכן איך זה נשמע אחרי התקנה, ובקשר לבידוד- אם אתה תצליח לעשות זה טוב מאוד, יוסיף למידבאס, ואולי אם יהיה רעשים מהתא מטען תשקול לבודד קצת פלסטיקים שם, בכל זאת זה סאב חזק. -
אם אתה מוכן לקבל מכשיר ללא קליטת רדיו ישראלי אז אפשר להזמין clarion cz 702 ולהישאר בתקציב. זה מכשיר טו עםמהמון חיתוכים ואפשרויות כיוון. אם רדיו זה חובה, אז יש 501 או 502 של אותה חברה אבל פשוט יותר, או לחפש פיוניר עם האפשרויות האלה, יכול להיות שלא תמצא עם 3 יציאות, רק 2.
-
פיוניר מהסדרה החדשה יענה על צרכיו של אדם של אדם ממוצע ועל צרכיו של פותח השרשור לא פחות טוב מרוב המכשירים באותה רמת מחיר. לא כל אחד רודף אחרי איכות מקור באופן קיצוני, והדוגמה המובהקת פה היא שלפותח השרשור יש סאב 15", רוב הסיכויים שבשביל להדגיש תחום נמוך יותר מכפי שהוקלט במקור. יש מי שאכפת לו מאמינות, נוחות תפעול, פונקציונליות, פרקטיות, התממשקות עם התקני אכסון, אחריות ועוד דברים אחרים. אז מי שכל היום קבור בתוך נתונים ואשליות על איכות, שייצא מהפורום, יפתח את העיניים ויראה הרבה אנשים שלא כל כך משנה להם האיכות בין הפיוניר הזה לבין קלריון או אלפיין, אבל כן משנה להם שהם שילמו עכשיו 300 שקל כי התקלקל להם הקריאת דיסקים או הכבל פלאט, לא כזה משנה להם איכות המקור כי הם ממילא שומעים הרבה מוזיקה באיכות בינונית ולא הצליחו להשיג את המוזיקה באיכות הכי גבוהה, אבל כן משנה להם שיש שיר שממש בא להם לשמוע עכשיו במקום ושהם לא יצטרכו לחכות כמה ימים עד שיביאו דיסקים, יהיו ליד צורב או שבכלל ימצאו איזה דיסק שאבד להם.
-
הוופרים חזקים מדי בשביל להיות על הדיפון בלי חיזוק, קח את זה בחשבון.
