אין כל רע, אבל מה רע בלדעת מראש על מה משלמים 135k?
הם מנסים לגרום להסתכל יותר על הנתונים ופחות על ה... שאר.
על הנייר- אכן יכולה להיות עסקה טובה, אבל למה להעלים מהעין שההנחה הזו היא לא הנחה אמיתית אלא ירידת ערך עקב הליסינג?
אפשר להציג כל דבר באור כזה או אחר, אך זה זלזול בקונה.