Jump to content

Profsinal

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Profsinal

  1. אומנם יש עניין של העדפה בעניין אופי הצליל, אבל הדוטק ברמה יותר גבוהה וגם יותר יתאים למגבר.
  2. לcd7200 יש מתח pre מאוד גבוה, חצי גיין עלול לביות הרסני. מומלץ לכוון עם סקופ ולא משמיעה. כמובן שיכולות להיות עוד סיבות. וגם צירוף מקרים ביניהן.
  3. אני מכיר מישהו שייבא מצבר ג'ל בלי בעיה. אני חושב שאפשר לקנות כאלה גם בארץ. מה השימושים שלך?
  4. אולי תרחיב קצת יותר בעניין? למה לא להסתפק במתאם?
  5. אני דווקא הרגשתי שהווצ'ה די עדין בכמה פעמים ששמעתי, לפחות ביחס למוצרים האחרים של התאגיד, ברמה הקרובה אליו. לדוגמא mlk165 mille2 hsk-xl.
  6. זה סוג של הימור, היעילות תהיה תלויה בנזק ובכמה אוויר ירד כבר. הספריי בשילוב קומפרסור יכסו חלק נכבד מהפנצ'רים ועדיין יש מצבים לא מכוסים.
  7. לי הפרונט מזכיר לוויתן
  8. הקבריו הזו עוצרת נשימה. שאני אבין- יחידה בעולם??
  9. יצא לי להתנסות עם הדגם 5450 של פיוניר, אחלה יחידת ראש. יכול להיות שנכנס בתקציב שלך. הוא גם לא יגביל אותך אם אתה תרצה להתקדם, כי יש לו 3 יציאות למגברים, לאלפיין הזה שהבאת פה יש פחות.
  10. אין כל רע, אבל מה רע בלדעת מראש על מה משלמים 135k? הם מנסים לגרום להסתכל יותר על הנתונים ופחות על ה... שאר. על הנייר- אכן יכולה להיות עסקה טובה, אבל למה להעלים מהעין שההנחה הזו היא לא הנחה אמיתית אלא ירידת ערך עקב הליסינג? אפשר להציג כל דבר באור כזה או אחר, אך זה זלזול בקונה.
  11. Profsinal

    צביעת אוטו. נערך.

    בעיקר ברמת העבודה אפשר למצואנצביעה בחצי מזה ואפשר בכפול מזה. אני ממליץ לראות עבודות צבע כללי קודמות לפני שאתה מחליט על בעל מקצוע.
  12. Profsinal

    ביזיון באוטומוטור

    תושה שחיזקת בלבי את ההחלטה שלא להגיע השנה.
  13. הוויכוח מטעם משרד הבריאות עקר. מישהו הסתכל על אילו כמויות מינוריות הוא השתמש? השאלה היא האם המידבאס מנגן לתוך החלק הסגור והמבודד או שרוב האנרגיה מתבזבזת באזור הדיפון. נקודה למחשבה. חוץ מזה: עבודה יפה מאוד! אתה חותך את הרמקולים דרך הקרוסאובר האנלוגי של המגברים או הדיגיטלי של יחידת הראש?
  14. המנוע 2.0 מרגיש חזק מה-1.6. צריכת הדלק גבוהה גם כן יותר. קח בחשבון גם את המנוע 1.8.
  15. הפיוניר צריך כיול במעבדה. או שלפחות לא מצאתי איזו קומבינציה כמו הטריק של האלפיינים. מחירמשל כיול במעבדה הוא לא גבוה מאוד, משהו בסביבת 150 עד250. בשביל להיות בטוח, קח הצעת מחיר ממעבדה שכבר עשתה כיול לפיוניר וכך יהיה לך יותר קל להחליט.
  16. ההרץ טובים אבל לא כל אחד מתחבר לטוויטר.
  17. ככל שחושבים על זה יותר- כך ההמלצה שמעליי נראית יותר ויותר ריאלית. מי שמוכן להתפשר על המראה- יקבל רכב זול, גדול, מרווח, חסכוני בדלק וזול לאחזקה.
×
×
  • תוכן חדש...