Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. לדעתי זה שילוב של אלטרנטור ומצבר גמורים, לגבי הטורים, זה נורמלי, כשנגמר המצבר המחשב של הרכב מאפס את המצערת החשמלית, ובגלל שהיא מלוכלכת, האיפוס שלה שגוי.
  2. התהליך ישפר את המראה בוודאות, אבל כנראה שהוא לא יחזיר אותם למצב המקורי, מה גם שהחריצים בפנס מקשים על תהליך החידוש.
  3. אז ככה, יש לי בערך 10 מוצרים שרציתי לרכוש באלי, שמתי אותם ב"וויש ליסט" לפני כשבועיים, כשנכנסתי לראות אתמול מה המחיר, הופתעתי לגלות שלא רק חלק מהמוצרים, אלא שלכל המוצרים ששמתי ברשימה, המחיר עלה, ובטח לא תופתעו לגלות שההנחה של ה11.11 מורידה את המחיר למחיר המקורי, זה שהיה לפני שבועיים, בקיצור, הכל בולשיט!
  4. מתוך סקרנות, בדקתי כמה עולה לאוריס 2008 שלי: 750 לקידמיים ליחידה. 650 לאחורים ליחידה. אה כן, וזה לפני מע"מ..
  5. טוב אז עכשיו מצאתי, זה נקרא: glass run קדמי ימני: 68141-12560 קדמי שמאלי: 68151-12260 אחורי ימני: 68142-12290 אחורי שמאלי: 68152-12200 לא מצאתי לרכישה ברשת.
  6. אתה צודק, קראתי שוב ובאמת הוא התכוון לגומיות של החלונות.
  7. יש: 67861-12A20 ימין קדמי 67862-12A20 שמאל קדמי 67871-12530 ימני אחורי 67872-12530 שמאלי אחורי
  8. בחנות חשמל צדקו
  9. תא המטען לא גדול במיוחד, 350 ליטר, זה גם לא מעט, די סטנדרטי לרכב במרכב Hatchback עגלה נכנסת אבל לא הרבה בעבר לזה, זה גם תלוי כמובן בגודל העגלה.
  10. היי, אנחנו זוג עם ילד, ומאוד מרוצים מהאוריס 2008 שלנו. אז כנראה שזה מאוד תלוי, תמיד יהיו המלצות לפה ולפה. כן, אחרי 100 אלף ק"מ כנראה שתצטרך להחליף קלאץ, 4000₪ במוסך מורשה, מעבר לזה, רכב אמין מאוד
  11. לא שבדקתי, אבל תנסה בסטופ מרקט, הם מביאים המון המון דברים מחול, שאין באף סופר אחר.
  12. יש בחלקו האחורי בצד התחתון מתג, תוודה שהוא על 1 ולא 0
  13. מתם מוטורס חיפה
  14. כשביררתי במוסך המורשה טויוטה השכפול עלה 380₪ כולל הכל, השלט נראה זהה לשלך
  15. תנסה במורשה של מאזדה, אבל תתכונן למחיר שחיטה.
  16. תדחה לספטמבר, המחירים צונחים
  17. טיפלתי רק פעם אחת במורשה, כך שאין לי רצף טיפולים שם, הרכב עשה 110 אלף ק"מ ולא הוחלף קלאץ, אין מוסך שיכול לטפל במחיר נוח יותר, בסך הכל מדובר בגיר ידני אשר מנוהל ע"י מחשב, הקלאץ זהה לקלאץ של ידני, הסכום בתפיסתי פשוט נראה לי גבוה מאד.
  18. אף אחד פה בצפון לא החליף קלאץ באוריס/קורולה רובוטית??
  19. שלום, לאחרונה נדלקת לי בלוח השעונים הנורה הזו: היא כבית אחרי שאני מכניס להילוך מ-N. בנוסף, אני מרגיש שהקלאץ קצת מחליקת וזה רק הולך ומתדרדר כבר כמה חודשים. הרכב אצלי כבר 3 שנים, ואיפסתי את הגיר כבר 3 פעמים, הפעם האחרונה הייתה לפני חודשיים. אני די בטוח שאני צריך להחליף קלאץ, ועכשיו לשאלה: יש פה המלצות למוסך באזור הצפון, שיכול לעשות את ההחלפה? אני יודע שבמורשה זה עולה באזור ה-4000 ש"ח, והייתי רוצה למצוא חלופה זולה יותר. אשמח להצעות, תודה מראש.
  20. אני קניתי לא מזמן ביד 2 ולמדתי על בשרי, צריך להתאים את הקדח, הרוחב והאופסט גם הם חשובים, וגם סוג הברגים, אצלי היו ברגים קוניים ובגאנט שקניתי, התאימו רק ברגים שטוחים, וברגים זה סיפור יקר, כמה מאות..
  21. לטובת הכלל, תפרסם בבקשה קצת פרטים, איפה ביצעת את ההחלפה? מה היא כללה? המחיר בהחלט אטרקטיבי!!
  22. מה עם פוליש?! דילגת על השלב הכי חשוב. אחרי השיוף של ה2000, אתה חייב לעשות פוליש, אחרת הפלסטיק יהיה חלבי
×
×
  • תוכן חדש...