Jump to content

megapuzik

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megapuzik

  1. megapuzik

    חתיכת תאונה.....

    כל התאונות האלה מפחידות אותי בטירוף, אני נהג חדש (נוהג לבד כחודש) וזה מפחיד אותי בכל נסיעה מחדש.
  2. תודה על התגובות.
  3. רגע, זה חוקי לחנות שם בסופי שבוע או "חוקי" בגלל שלא נותנים דוחות?
  4. בכל הפעמים שהייתי עם אוטו שם(גם עם אוטו של חבר), לא חניתי שם אף פעם בדיוק מהסיבה הזאת, פשוט כל כך הרבה חונים שם שזה נראה כאילו בסופי שבוע זה מותר.
  5. אהלן, בימי שישי במרכז הכרמל בחיפה, כולם חונים באדום לבן\אדום כחול\שטחי הפרדה למיניהם וכו' ולא נראה כאילו שוטרים מביאים להם קנסות. מיותר לציין שיש בעיות חנייה רציניות באיזור... שווה להסתכן בחנייה במקום כזה? אם יהיה קנס, מה יהיה החור בכיס? תודה מראש. (סליחה על השאלה המפגרת, פעם ראשונה שאני יוצא עם האוטו לבילוי במקום כזה)
  6. megapuzik

    סיפורי 31.12

    חזרתי הביתה במונית
  7. כדי למנוע הנגאובר יש לשתות המון מים (בכדי למנוע כאבי ראש וסחרחורות) וכדי למנוע את ההקאות (אם עדיין יש בחילה אחרי כמות גדולה של מים), יש לשתות כוסית וודקה(כן, וודקה) וזה יעביר הכל. אצלי לפחות, זה תמיד עובד.
  8. תחשוב על חצילות עם ביצים קשות. תוספות עליי. 2:2 בדרבי, בבקשה. נראה מפחיד מה מפחיד ? כולה פיתה עם חצילים,ביצה, תפו"א (נכון?) וסלט אם אני לא טועה... טעים אבל לא מלהיב... אני רוסי, אותי זה מפחיד אגב, בקשר להיום בערב, אני מתכוון לשתות,עדיין לא יודע איפה ומתי(כנראה באיזור הכרמל בחיפה), אבל אני יודע שיהיה שם הרבה וודקה ובירה
  9. תחשוב על חצילות עם ביצים קשות. תוספות עליי. 2:2 בדרבי, בבקשה. נראה מפחיד
  10. מה זה סביח? למישהו יש תמונה של המאכל?
  11. לאוטו שלי יש כל כך הרבה שריטות ודפיקות(תודה לאמא) שאף אחד לא מוכן להתקרב אליו, ועדיין, לפני כשלושה חודשים גנבו לי את הסמל. לגנוב סמל באוטו מכוער זה עוד "סביר", אבל גם גנבו לי את הפלסטיק שיש על הדלת, ועוד כשבוע אחרי ששמתי אותו (גנבו רק מדלת אחת)
  12. מנסיון שהיה לי. הקרבורטור אצלי בקליאו היה נורא מלוכלך ולמשל, הצינור שהעביר דלק בניוטראל היה דיי סתום וכשהאוטו היה מונע בניוטראל אחרי נסיעה היה נכבה (ותודה לחברי הפורום שעזרו לי לאתר את הבעיה הספציפית). ההתנעה של האוטו הייתה לוקחת כ3-4 שניות כשהקרב' היה מלוכלך. אחרי ניקוי וכיוון, לא יותר משנייה.
  13. טוב לדעת שהקליאו שלי לא היחידה בלי מד סל"ד ואם כבר "גאונות" צרפתית, אז כשאני מדליק את האור בלוח השעונים, הכל דולק(אפילו הכפתורים של המזגן) חוץ מהאור של השעון .
  14. אני נהג חדש, עדיין לא מצאתי את הנקודה של הקלאץ'
  15. הייתי על 60 קמ"ש, אם הייתי צופר היא הייתה מתחת לגלגלים שלי עכשיו חוץ מזה, היא גם דיי נבהלה מהרעש של חריקת הגלגלים. תודה לכולם על התגובות.
  16. אהלן, היום קפצה לי חתולה ( ) לכביש. נסעתי על 60 קמ"ש כשראיתי אותה קופצת לכביש ומהר מאוד בלמתי בחוזקה עד שננעלו הגלגלים והרמתי בלם יד (הייתי בכביש חד סיטרי, לא היה לי לאן לשבור את ההגה). דבר כזה פוגע באוטו? על פניו נראה כי האוטו מתנהג כרגיל. יש לי ממה לחשוש? תודה. אגב, לחתולה שלום.
  17. כאשר האוטו עמד והיה מונע, שיחקתי קצת עם ההגה ולא הרגשתי "חופש מיותר". וגם, נסעתי על כמה כבישים ישרים ועזבתי את ההגה לכמה שניות ואכן הייתה נטייה קלה ימינה. את שאר האפשרויות שהציעו, אני לא יכול לבדוק (אני לא ארים את האוטו עם ג'ק כי אין לי מושג מה הולך שם ממתחת, זה כמו קודים בתכנות למי שלא יודע להלדליק מחשב). לקחת לכיוון פרונט? תודה לכולם. תודה.
  18. אהלן, יש לי 2 שאלות. בזמן האחרון יש לי נטיה קלה ימינה בהגה, זה 100 אחוז דורש כיוון פרונט או שאפשר לעשות משהו אחר? שאלה נוספת: אני יודע שהגה כח אסור לסובב עד הסוף מחשש ללחץ בצינורות ההידראולים. עכשיו, יש חשש דומה בהגה "רגיל"(לא כח ולא חשמלי)? זאת אומרת, אם אני מסובב אצלי את ההגה עד הסוף, יש חחש לפגיעה כלשהי? תודה מראש.
  19. תודה על התגובות. מה היתרון בתדרים יותר נמוכים? פאוור אקוסטיק זאת חברה טובה או עוד זבל כמו פירלס?
  20. אהלן כולם. אני מתכוון לקנות בקרוב מאוד רדיו דיסק + קומפוננט. על הרדיו דיסק ננעלתי ב100 אחוז ועכשיו אני מתלבט בין קומפוננטים: יש את הקומפוננט הזה של פאוור אקוסטיק(החברה מוכרת או שהיא זבל סיני?) : http://www.rechtman.co.il/ProductInfo.asp?indx=715 יש את הפייוניר הזה : http://www.dorelcar.com/scripts/Shop.dll?language=Heb&shop=422&kind=ViewShop&idprod=32_6 ויש את האלפיין הזה(זה בא בלי קרוס אוברים?) : http://zap.co.il/fs.asp?PID=30432120&sog=T-Speakers מה הכי מומלץ? אין לי אפשרות לשמוע אותם לפני קנייה ואם זה רלוונטי, אני רוב הזמן הולך לשמוע מוזיקת רוק, לא טראנסים וכו'. תודה מראש.
  21. אני לא רואה תמונות
  22. עדכון מסלקום: דיבורית יעודית למכשיר עולה, שימו לב: 599 ש"ח!!! מחיר מוגזם לחלוטין
  23. קיק פאנל = http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/22-10-2002-DIY-Dash-Podiums.html ? אם אכן מדובר בזה, אז לא נראה לי שיש לי אפשרות כספית לשלם למישהו שיבנה כזה דבר או לבנות כזה דבר בעצמי. ראיתי בהרבה מכוניות רמקולים בדלת, למטה, זה נראה לי פתרון נורה נוח וזול, מה רע בו? בקשר למידת הרמולים, אני צריך לקבל היום בערב\מחר את הספר רכב, אני מאמין ששם יהיה כתוב. תודה רבה
  24. תודה רבה מצטער על ההצקות אבל יש לי עוד כמה שאלות איפה אני שם את הרמקולים? כי אצלי במקום המקורי לרמקולים באוטו הם לא יכנסו, אז מה שנשאר זה להדביק לדלתות? זאת בכלל הדבקה או שהמתקינים עושים חציבה בדלת כדי שהרמקולים יכנסו? (מדובר ברנו קליאו שנת 92) שוב, תודה רבה רבה
×
×
  • תוכן חדש...