Jump to content

moshe21586

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי moshe21586

  1. אני חושב גם ליקנות את הספריי הזה
  2. 350ש"ח כולל מאזדה 3 ספיריט
  3. אני גם חושב שזה מהשפריצר האחורי
  4. רק טרייד אין יעזור לך או נס
  5. moshe21586

    M3 כזו עוד לא ראיתם!

    אהבתי יפה
  6. ראיתי כזאת אחת בירושליים לייד הקונסוליה האמרקאית אז יש כזאת
  7. באמת צריך לדעת באיזה רכב מדובר ובאיזה נורה ואז נוכל להיתקדם בהצלחה
  8. הוספתי תמונה משום מה לא מצליח להעלות או שכן אני לא בדיוק יודע בכול מיקרה השלט הוא שחור עם שני כפתורים בצורת ביצה כזאת תודה רבה
  9. זה השלט אודה לך אם תוכל לעזור
  10. זה השלט אודה לך אם תוכל לעזור לי
  11. שלום אחי קודם כל תיתחדש הרכב מעולה יש לי אותו שנה ואני מאושר עד הגג. דבר שני המפשיר אדים במאזדה הזאת קטן אם תיסתכל טוב תוכל להבין שהחלק של הפשרת האדים מאוד קטן, האם שאתה מפעיל את מפשיר האדים אז אתה מפעיל את כפתור ה-AC או שלא, בעיה היחידה שיכולה להיות שה-AC לא עובד כמו שצריך. תחזור לעדכן בברכה משה
  12. שלום לכולם, יש לי בעיה המצבר ניגמר ברכב ואחרי שהחלפתי את המצבר השלט של הרכב לא פותח את הרכב ולא סוגר כאילו ניתק הקשר בין מערכת האזעקה לשלט גם השלט הספייר לא עובד. מה לדעתכם הבעייה והאם אפשר ליפתור את זה לבד מבלי ללכת למתקין מורשה אודה לתשובה מהירה
  13. איזה כיף מאושר בישבילך בהצלחה לא צריך מד סלד ברכב אם היה צריך היו שמים לא???
  14. moshe21586

    מישהו יודע אולי מה זה?

    אולי זה כניסה של המחשב של הרכב,פנסי ערפל, דיבורית ניראה לי תצריכה להיות בצד השני אם מתקין טוב התקין אותה
  15. יש לך דרך לשים שני מנורות של דאימון ויזיון של פיליפס. ובמנורות חניה יש אפשרות לשים שני נורות לדים זה יוצא יפה מאוד בהצלחה
  16. שטויות אח שלי תשאיר את זה נגד עיין הרע המון אנשים בעולם הזה עם עיין צרה בהצלחה
  17. אחרי פולו מנוע 1400
  18. דבר ראשון אני שמח שאתה מרגיש טוב תודה לאל דבר שני עברתי תאונה דומה בירושלים בתלפיות למי שמכיר ניידת מישטרה בלמה בחוזקה אני בלמתי אולי נגעתי בה בקטנה אחריי בא טנדר איסוזו שהעיף אותי על המישטרה חזרה גמר לי את הרכב מאחורה וגם את המישטרה מאחור מאחורי הטנדר הגיע מאזדה שגם הצליחה ליבלום אבל אחרי המאזדה הגיעה רכב מסוג טויוטה לאנד קרוזר שלא הצליח ליבלום וניכנס בחוזקה במאזדה וגמר לה גם את החלק האחורי של הרכב מייד לאחר התאונה הניידת מישטרה עשתה סדר בבלאגן החלפנו פרטים בין כולם היה שני ניפגעים לאחד מהם נישברה היד מכיון שאני לא הייתי הגורם לתאונה אני לא יודע מה ניגמר עם הביטוחים אני יודע ששלחו לי מיכתב מבית מישפט לבוא ולהעיד ויום ליפני המישפט היתקשרו אליי כדי שלא אגיע אעדכן בהמשך בקיצור מה שאני מציע לחכות ולא להיתעסק עם זה יותר מידי תתקןן אתהרכב שלך כמה שעולה ההסדר עם הביטוח תשלם ותיסגור עיניין בהצלחה
  19. מעבר ל 5 דקות עדיף לכבות מה גם שההתנעה לוקחת דלק וסתם משגעת את המערכת
  20. לפי דעתי נורת ה דאימון ויזיון של פיליפס מצוינת יש לי אותה כבר שנה ואני מרוצה מימנה חבל"ז
  21. אני חושב שהנורה שם היא 9005
  22. שלום קוראים לי משה קצב כן כן אתם רואים נכון זה השם שלי חברים שלי קוראים לי האנס. אני מירושלים בעלים של מאזדה 3 ספיריט שנת 2005 מרוצה מאוד חוץ מצרוכת הדלק המוגברת 1/6 לא יאומן כמו מנוע V8 בעלים של סטקייה בירושלים. מיתעסק כבר המון זמן עם רכבים פירקתי כימעט כל חלק ברכבים שהיו לי :grin: משה קצב
×
×
  • תוכן חדש...