Jump to content

talsela87

  • הודעות

    152
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talsela87

  1. האם יש עוד הבדלים? אפשר תמונה של הגנטים החדשים?
  2. חחחחחחחחחחח ואי הרגע הרגת אותי! חחח
  3. אני רוצה לבנתיים להוסיף רק קומפוננט.. האם זה מומלץ ?
  4. ירד שני דפים, עזרה!
  5. מה המחיר של אלו בבקשה?
  6. שלום, יש לי סיאט חדשה, עם המערכת שניתנת בדגם ה סטילוס. איך אפשר לשפר אותה, איזה קומפוננט אתם ממליצים לי לקנות? מגבר וכו'? תקציב - עד 2000 שקל.
  7. יקר בטירוף?
  8. מטען נייד לאייפון. משהו חזק -200 שקל. אוזניות מקוריות לאייפון - 50 שקל 4 כיסויי מסך - 100 שקל [ מאט, מירור ו2 רגילים ] קופסא של אייפון תנתן בחינם למי שרוצה אין מה לעשות איתה. מטען לרכב של אייפון עם מפצל USB 50 שקל. הכל ביחד למי שרוצה.. 300 תודה
  9. כנל !!
  10. פחית ריח קליפורניה מחיר משלוח: 35 ₪ מס' פריטים: 20 סה"כ: 400 ₪ סה"כ כולל משלוח: 435 http://www.eyals-trading.com/cart.asp
  11. הקפצה שאלתי הודעה אחת פמעלה
  12. יש גג פנורמי בסטילס??
  13. נראה לי שאתה מתייחס לתוספת לפני קניה, אני מדבר איתך לאחרי קניה.. יכול להיות שזה 1500 ?
  14. שלום, רכשתי איתו לא מכבר.. ברצוני להחליף צבע לצבע מטאלי. מה העלויות? מה הפרוצדורה? תודה
  15. כל רכב טורבו יותר יקר, אשמח לדעת מתי מגיע הרכב הנ"ל גם.
  16. talsela87

    ידנית ב-60K ש"ח

    בהחלט שווה את הכסף, לפי הנתונים שולטת ביד רמה מעל כולם. תנסה תעשה נסיעת מבחן, לפעמים 7000 שקל זה כלום לעומת השוני במכונית.!
  17. איזה מקום הם בהוצאת מכוניות בארץ? היה דרוג ושכחתי.. אגב, לכמה השנה לדעתכם היא תגיע?
  18. הוא באמת יפה? למה כולם מתלהבים מזה?
  19. ראיתי את זה, חזק.
  20. אמת!!!
  21. אתה שומע סוויץ? אם כן אז הסוללה רק התרוקנה לדעתי, במוסך יבצעו לך מילוי מצבר שלוקח 12+ שעות. החלפת מצבר תתבצע לדעתי רק אם וכאשר המצבר מת וקרה אסון לו.
  22. ראיתי את זה אבל אני צריך אוטומט ו5 דלתות. תודה בכל אופן
  23. סוף סוף מישהו רציני. תודה רבה לך האם שווה להשקיע לסטילס + הזה? מה זה הפלוס ? מערכת מולטמידיה?
  24. אתם פשוט חברים בפורום שאוהב לקטול אנשים, תודה למי שעזר ותודה למי שלא. שבוע טוב. אפשר לנעול!
×
×
  • תוכן חדש...