אני מטפל אצל צ'מפיון חוף שמן
שכחתי לציין, סליחה
כמה זה עולה שם? האוטו עשה 30 אלף, נסיעה די רגועה, לא יותר מדי לחיצות וכו'.
האם צריך להחליף הכל? כמה עולה הכל? חלק וכו'?
הקיץ הגיע ואפשר להתחיל לעשות וקס
אני מעונין לקנות וקס לאוטו, איזה הכי מומלץ?
האם י מדריכים איך לעשות את זה? הסברים? מדריכי וידאו, משהו שיוכל לעזור.
האוטו הוא סיאט איביזה 2011 שחור מטאלי.
תודה לעוזרים
אני קניתי מדיל אקסטרים לאוטו שלי, סיאט איביזה.
שחורה
עובד מעולה, בדיוק כמו הסיני שמוכרים בארץ. אותו איכות, כמובן שגם בדיל אקסטרים יש איכויות ככה שתבדוק מה בא לך
אם תרצה אני יביא לך את הקישור למה שאני קניתי..
רציתי לקנות סוגרים לגלגל של סיאט םע הסמל באדום
http://urls.pcgalaxy.co.il/jAfOdY
אמרו לי שיש כזה עם מברג כדי שלא יוכלו לגנוב לי, מאיפה משיגים לא מצאתי באייבי.
כזה
http://urls.pcgalaxy.co.il/sSjPhN
רק של סיאט לא BMW
מישהו מכיר ?