שלום,
לפני חודש קיבלתי את הרכב שלי סיאט איביזה 2011 הדגמים הישנים 1600 DSG.
במפרט רשום ימערכת בקרת אקלים דיגטלית' ...
להפתעתי רק לפני כמה ימים גיליתי שיש לי בקרת אקלים פשוטה ומגעילה.
מה עושים?
למי פונים
טל.
טוב קניתי סיאט איביזה חדשה לפני שבועים...
ומממ קניתי אותה בלי מגנזיום ..
עכשיו החלטתי שאני רוצה להוסיף גלגלי מגנזיום ורציתי שתעזרו לי לבחור משו טוב ..
אם אפשר להראות לי סוגי דגמים או הצעות יעזור לי מאוד
ואיפה לקנות תודה [=
(וראיתי שהמכירים נעים בין 1700 - 2500 )
ראיתי משהו מענין
Lenso Samurai SC-01
כמה יעלה לי ? אפשר מחירים או משהו יותר מומלץ מזה? האם מישהו מוכר צמיגי 15 אינץ ?
סיאט איביזה שחורה .. גלגלים 15\185 תודה לעוזרים .
(התקציב הוא עד 2000 ש'ח)
אם יש בעיה עם התקציב תגידו .
תודה[=