Jump to content

talsela87

  • הודעות

    152
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talsela87

  1. כרתים? יוון?
  2. talsela87

    קסנון מהחברה

    איפה עושים?
  3. יש לסיאט איביזה 2011 משהו ?
  4. שלום, לפני חודש קיבלתי את הרכב שלי סיאט איביזה 2011 הדגמים הישנים 1600 DSG. במפרט רשום ימערכת בקרת אקלים דיגטלית' ... להפתעתי רק לפני כמה ימים גיליתי שיש לי בקרת אקלים פשוטה ומגעילה. מה עושים? למי פונים טל.
  5. לא מתאים לי, שלי 15 אינץ סיאט איביזה.. יש תמונות לגנטים מתאמים לי?
  6. אבל שלי 15 אינצ http://www.bridgestone.eu/tyres/car-4x4-and-van/summer-tyres/car/general-use/b250#
  7. הייתי אצלו, במקרה אני מכיר אותו מהשכונה שלי. יש לו שלושה דוגמאות בלבד ל15'. יש לו שלושה דוגמאות לא משהו בכלל. אשמח לעוד מקומות?
  8. מצאתי אפשר עוד הצעות? מה התצורת ברגים אצלי בסיאט איביזה 2011 5 100 ?
  9. אני גר בחיפה, אשמח למחירים ואיפה לקנות.
  10. טוב קניתי סיאט איביזה חדשה לפני שבועים... ומממ קניתי אותה בלי מגנזיום .. עכשיו החלטתי שאני רוצה להוסיף גלגלי מגנזיום ורציתי שתעזרו לי לבחור משו טוב .. אם אפשר להראות לי סוגי דגמים או הצעות יעזור לי מאוד ואיפה לקנות תודה [= (וראיתי שהמכירים נעים בין 1700 - 2500 ) ראיתי משהו מענין Lenso Samurai SC-01 כמה יעלה לי ? אפשר מחירים או משהו יותר מומלץ מזה? האם מישהו מוכר צמיגי 15 אינץ ? סיאט איביזה שחורה .. גלגלים 15\185 תודה לעוזרים . (התקציב הוא עד 2000 ש'ח) אם יש בעיה עם התקציב תגידו . תודה[=
  11. מה המחיר שלו??? מה המידה?
  12. נוראי, עיבוד מחשב טוב..
  13. אם אפשר עוד הצעות שאנשים מכירים
  14. הקפצה
  15. שלו, רציתי המלצה לצבע טוב בחיפה.. כמו כן כמה יעלה תיקון שריטה לא עמוקה בצד דל הדלת 10 ב״ה ועוד תיקון צבע מעל הגלגל בסיבוב הזה.. צבע שחור מטאלי
  16. מה המידה שלהם ואשמח לדעת מחיר. תודה
  17. מת על האתר הזה, גולש כבר כמה שנים עוד מלפני שנרשמתי אל הפורום...
  18. talsela87

    רנו רואה פחות מוסך

    נראה לי כמו כתבה ממוסחרת..
  19. talsela87

    מפתח קפיצי לאיביזה

    בתור כותב האשכול אני לא אשלם 1400 וכמובן לא 1000, חשבתי זה משהו כמו 700 גג... מקווה שירדו המחירים ואולי SEAT יבינו [ צ'מפיון ] אולי מחאה או משהו יעזור
  20. האם יש דגם מומלץ שרץ בשוק. מישהו שמע על 8 חיישנים במקרה והאם זה שווה?
  21. talsela87

    לאון ומערכת necvox

    איזה ציוד מומלץ להוסיף לסיאט?
  22. איפה אתם יושבים?
  23. כזה עם חיבור AUX יש לכם?
  24. talsela87

    "מוכר?"

    שים תמונה של האוטו שלך חח
  25. talsela87

    מפתח קפיצי לאיביזה

    בלבול באשכול. כמה בערך העלות של מפתח FOB כמו שאמרת..
×
×
  • תוכן חדש...