לא הייתי פה כמה ימים אז אני ידגיש את העניינים.
יש לי סיאט אבייזה 2011 נכון, כן כן היא לא מתאימה לחתונה שלי, אין בה מספיק מקום.
אני ידגיש שוב, אני לא מעוניין באוטו ספורט ומהיר כמו שאנשים חושבים פה! בסה"כ אוטו גדול, יפה ורצוי ג'יפ!
אשמח להצעות, שלחו לי כמה לפרטי, אשמח לעוד.
כמובן שאני מעוניין בהשכרת רכב ללא נהג או רכב שיעקוב אחרינו!
בדקתי באתר http://www.car4us.co.il/
והאתר לא מספק מכוניות אחרות מלבד ההיא שבתמונה, כמובן שהיא לא מתאימה לי.
רכב אפסנות לא נחשב מתאים מבחינתי.