Jump to content

talsela87

  • הודעות

    152
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talsela87

  1. היה מהנה... מאוד כיף ואחלה סיבובים כמו שרואים :]
  2. תהנו היה מדהים אל התמונות והסיקור!!!
  3. talsela87

    רכב לחתונה

    X5 או סדרה 5 ?
  4. talsela87

    רכב לחתונה

    לא הייתי פה כמה ימים אז אני ידגיש את העניינים. יש לי סיאט אבייזה 2011 נכון, כן כן היא לא מתאימה לחתונה שלי, אין בה מספיק מקום. אני ידגיש שוב, אני לא מעוניין באוטו ספורט ומהיר כמו שאנשים חושבים פה! בסה"כ אוטו גדול, יפה ורצוי ג'יפ! אשמח להצעות, שלחו לי כמה לפרטי, אשמח לעוד. כמובן שאני מעוניין בהשכרת רכב ללא נהג או רכב שיעקוב אחרינו! בדקתי באתר http://www.car4us.co.il/ והאתר לא מספק מכוניות אחרות מלבד ההיא שבתמונה, כמובן שהיא לא מתאימה לי. רכב אפסנות לא נחשב מתאים מבחינתי.
  5. איפה אני יכול להשכיר רכב יוקרה לחתונה רצוי ג'יפים וכאלה תודה לעוזרים.
  6. שלום. אני מחפש חלקים לסיאט איביזה 2011. אבל כל דגם מעל 2008 מתאים אם מישהו מכיר / שמע / ראה על אחת כזאת באיזו שהיא פירוקייה בארץ. אשמח לעזרה.
  7. לפי דעתי אם אתה רוצה לפנק את האוטו שים 98 :] למרות שהכל אותו בולשיט.
  8. סתם שאלה, מאיפה אפשר לייבא ג'אנטים? בתור בן אדם פרטי שרוצה לקנות סט אחד.
  9. אפשר תמונות של השאלה ה-2
  10. כמה זה כולל התקנה, מה המידה? האם מתאים לרכב שלי ( דגם בחתימה )
  11. מדבקה נדירה, לפי דעתי תחפשו באייבי של ספרד אולי תמצאו יותר תוצאות. שאלתם בסניפי צ'מפיון אולי?
  12. סתם שאלה שמענינת אותי, כמה יעלה לי ליותר מ100 ק"מ ? תודה
  13. יש לכם יד שניה של גאנט איביזה 2011 ?
  14. אייפון 3gs לבן, שומש כשנה אצל החברה שלי בשמירה קפדנית. מכשיר של חברת פלאפון מקורי!!! שבוע שעבר סגר שנה בידיים שלה. לבן 16 גיגה סים פרי הוטען רק במטענים מקוריים, לא שומש ביתר על המידה ( משחקים כבדים וכו' ) שומש לצרכי פייסבוק ושיחות כללי בלבד! המכשיר לא נפרץ לעולם ולא שונו בו שם כלום. המכשיר כל הזמן היה עם מגן מסך פלוס כיסוי לאחורה קדימה המכשיר נראה טוב . לא כמו חדש אבל במצב מעולה ממכשירים שראיתי אצל גברים למשל. המכשיר מגיע עם הערכה המלאה כולל תוספות רבות 1] קופסא מלאה עם כל הדברים שמגיעים יחד איתה 2] 12 כיסויים שנקנו בחול. ( חלקם פשוטים וחלקים יוקרתיים ואיכותיים ) 3] כיסוי שלם של זאגג כולל פינות אחורה קדימה וכו'!!! יובא מחול 4] מטען ניד שנקנה באפל תאילנד ( לא ב Mbk ) 5] מטען לרכב ( לא מקורי ) 6] מטען מיני נוסף 7] 2 כבלי Usb לא מקוריים 8] רמקול נייד משהו עוצמתי ביותר! ללא בטריות נטען עד 30 שעות ניגון הכל כולל הכל, 1600 שקל ! אין מכירה לחלקים בנפרד. מוכר הכל כחבילה! נקנה עקב מעבר לאייפון 4 ! 0504443301 0503635053 תודה, יתכנו עוד תוספות לאייפון שאני יציין פה [ רק תוספות לא מוריד מ-8 הדברים שרשמתי ]
  15. גם אני עובד בדור אלון, בחיפה!
  16. חח גם לדעתי
  17. talsela87

    waze או igo ?

    לדעתי כן, אני אישית הפסקתי להשתמש בה.
  18. שלי משם, ממש זול וזה מעולה, רק שלמי שיש סיאט שלא יקנה :\
  19. אין דברים כאלה, נדירה ביותר, הן הפנים והן החוץ שלה.
  20. talsela87

    waze או igo ?

    באייפון, לבעלי חבילת גלישה - WAZE באייפון לא לבעלי חבילת גלישה - IGO בכללי לדעתי הם מאוד שוות. מלבד המידע הגדול של IGO ופלוס גדול ל WAZE עם העדכונים בלייב על מצלמות .. הדיווחים של אנשםי
  21. אני קיבלתי את הרכב שלי בסוכנות צ'מפיון בחיפה, חוף שמן. הרכב היה עם 9 ק"מ, ששאלתי את הבחור למה יש 9 ק"מ ( סתם שאלתי ) הוא אמר לצורך ניקוי, העברות והתקנות מגבים שנעשים בארץ! אז תבדוק. אולי לך תיקנו פעמים מגבים, תבדוק
  22. יש מצב לתמונות, דיברתי איתך בפלאפון אמרתי לך שקצת באסה להגיע מחיפה עד לשם, אשמח לתמונות של 15 אינץ לאיביזה 2011... ואני יסע לכיוונך עם כסף וזהו. אשמח
×
×
  • תוכן חדש...