Jump to content

אליאור

  • הודעות

    315
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אליאור

  1. אז ככה יש לי ברכב נזילת סולר (משאבה אלקטרונית) שמגיעה מכיוון המשאבה הרכב לא עושה בעיות בהנעת בוקר(טפו טפו) מניע ממש מהר ולא מראה שום סימנים של בעיות הנעה, במוסך רנו נאמר לי כי יש צורך בשיפוץ המשאבה, אשמח לדעת היכן יש מישהו שמתעסק בזה באזור רמלה, או לחלופין באם מישהו חושב כי מדובר בבעיה אחרת ? (הרכב הינו רנו מגאן TDI אוט' ש.י 2001 )
  2. ברצוני לתאר תופעה מוזרה ברכבי לאחר נסיעה ממושכת כאשר אני עוצר (רק כשהמזגן עובד) נשמעים 4 - 3 תקתוקים קטנים אך מורגשים, מהי התופעה ?
  3. אשמח לדעת היכן ניתן לרכוש גיר אוט' משופץ לרנו מגאן ( או מפרוק )TDI 2001 ?
  4. מהו נוזל הקרור התקני (המומלץ ע"י היצרן) לרנו מגאן 1.9 TDI ?
  5. למעט המערכת ההידראולית המורכבת, הקסנטיה כשלעצמה מכונית מופלאה נוחות ללא פשרות, אני לא מכיר שום רכב שמסוגל להתחרות בה בסעיף הנוחות (גם לא רכבי יוקרה מודרניים) למעט ה - XM שהינה בת דורה, שאר מערכות הרכב משותפות גם לדגמים אחרים של קונצרן PSA, והכוונה למנוע, גיר ועוד, הכלל החשוב ביותר לגבי קסנטיה: הינו בדיקת היסטורית הטפולים במוסך מורשה ! ! ! ובאם הרכב לא טופל במורשה אל תקנה גם לא בשקל אחד, הרכב מגלה אמינות סבירה ככל רכב ממוצע אך ורק באם תוחזק כהלכה לאורך כל חייו, הוא ממש לא יסלח על טפול רשלני, חוסר טפול, וזו עלוללה להיות נקודה כואבת מאוד בעתיד, עליך לבדוק את התמנונים שאינם יבשים את הפולי המשותף למע' ההידראלית ולבלמים, את בית הבולם וכמובן מועדי החלפת בומבות לאחרונה בדגש על המרכזית, ואל תתתפתה לרכוש מבלי לבדוק הסטוריה מלאה ! בהצלחה.
  6. לרפי קליין באם אינך יודע זאת עדיין הפורום הוא מקום שנועד להחלפת דעות, וקבלת יעוץ בנושאי מוטוריקה היות ולא כל בני משפחתי וחבריי הקרובים רשומים בקארס פורום, מוצא אני את עצמי שואל לעתים רבות שאלות גם עבור קרוביי, לעניין הגיר בפאסאט הגיר הלך מת ונגמר טוטאלית וזאת עפ"י שני מוסכים מורשים ומכון דיאגנוסטיקה, ובאם יש לך דעה מקצועית לגבי מצב הגיר בפאסאט אשמח לקבלה עג"י הפורום.
  7. פשוט רעיון אדיר !
  8. טוב לאור המלצות החברים כאן הרכב נלקח לעוד מוסך מורשה, וכן למכון דיאגנוסטיקה בשני המקומות ההחלטה חדה וחד משמעית כמו בצ'מפיון והיא הלך הגיר נקודה, כך שכרגע מה שעומד על הפרק הוא כפי הנראה מכירת הרכב AS IS, וישנה הצעה של סוחר מכוניות שמחזיק אצלו בעסק רכב כזה מושבת, הוא הציע לרכוש את הרכב ב - 25 אחוז מתחת למחירון האם כדאי ? הרכב יד 1 פרטי.
  9. יפניות ממש אבל ממש לא ! אנחנו מעדיפים את הפאסאט על תחלואיה מאשר כל יפנית שהיא, כמובן שישנן אופ' ארופאיות אחרות שיציעו אמינות נמוכה יותר מהפאסאט אך גם נוחות ונסיעה איכותית יותר ממה שיש לה להציע, כפי שציינתי הרכב לא שלי.
  10. ק ו מ פ י ו ט ס ט - רמלה.
  11. בכל מקרה לא חשבנו לתקן את הגיר ב - 25000 ש"ח לא כולל מע"מ, אך אין לנו מושג האם עבודה שתעשה במוסך לא מורשה שווה משהו.
  12. לאיציק : הגיר הלך באופן פתאומי לחלוטין ממש לאחר עצירה ברמזור, לא הורגשו שינויים מיוחדים טרם התקלה, הרכב כבר לא במוסך, תשובתם היתה לאחר בדיקה בדיאגנוסטיקה כי יש צורך להחליף.
  13. לרפי לין האזור הנו :אזור השרון, למרק 10 : והתקלה הינה שכאשר מכניסים את הרכב ל DRIVE, ונותנים גז אין שום אות חיים המבשרת כי הרכב עומד לזוז לאנשהוא.
  14. לגיסי הלך הגיר בפאסאט TDI 130 כ"ס הגיר מסוג EYF הרכב שנת 2003 , ונסע רק 76000 ק"מ בצ'מפיון דורשים 25000 ש"ח עבור התיקון ! אשמח לקבל המלצותיכם למוסכים ומכונים אחרים, היות ומבדיקות שנעשו על ידי עד כה קיבלתי הצעות דומות ממוסכים מורשים, האם זה הגיוני שילך הגיר בק"מ שכזה ?
  15. אצלי בשעתו כשהחזקתי בפאסאט TDI שנת 2001 הגעתי להחלפת טיימינג במורשה בדיוק בק"מ הנדרש ומבעל המוסך שהינו אדם אמין מאוד נאמר לי שהגעתי כמעט בדקה ה-90 היות והרצועה יבשה לחלוטין, אז לתשומת לבך.
  16. לאור הנתונים שפורסמו בעיתונות ולפיהם המס על הסולר מתייקר החל מהחודש הבא ב - 30 אג' לפחות, וכי ישנה כוונה להשוות את המס על הסולר למס על הבנזין. אני נוסע כ - 43000 ק"מ בשנה לאור הנתונים הנ"ל האם לדעתכם כדאי לי לרכוש רכב דיזל ? (יד שניה שנתון 02) בתקציב של 60000 ש"ח.
  17. למסירה ללא כל תשלום כלב כנעני גזעי וצעיר, טריטוריאלי מאוד חריף אך זקוק לחום ואהבה ז"א שלא יהיה קשור לקיר 24 ש, כלב נוח וחכם מאוד ימסר לבעלי נסיון ורציניים בלבד הכלב נמצא באזור השפלה, לפרטים נא לפנות בהודעה פרטית, (הכלב מחוסן)
  18. ובכן . . .
  19. מישהו יודע מהי צריכת הדלק של מגאן TDI שנת 01 ? והאם היא נחשבת חסכונית ביחס לאוקטביה ? לתשובותכם אודה מראש.
  20. לך על אוקטביה עפ"י ששתיהן לא מאותה הקבוצה האוקטביה תבטיח אמינות מופלגת וחסכון בכיס.
  21. אכן הם מבינים בסאאב, אך אין לדעתי תחליף למי שהידע המקצועי המעמיק לרבות מחשבי הדיאגנוסטיקה מצויים זמינים במוסכי UMI, בייחוד כאשר אין מדובר בפערי מחירים משמעותיים מאוד מנסיוני האישי שהרי בסופו של יום כולם מזמינים את החלפים ממחסני UMI ועלויות העבודה בשני המקרים הינן עפ"י שעתון משרד התחבורה. בכל מקרה כל האופציות שצויינו הינן טובות ומדובר בבעלי מקצוע טובים השקול המרכזי לדעתי הינו הקרבה הגיאוגרפית והעדפה האישית וזמינות ציוד הבדיקה הממוחשב.
  22. רכב מוצלח ואמין למדי, כל עוד טופל כראוי אגב לא כל מים ירוקים יעידו על אחזקה תקינה עליך לוודא שמדובר בנוזל קרור יעודי מסוג TECNIC, ולא מים מהולים בנוזל בצבע ירוק בגלון שעולה 12 ש"ח, ומדובר בהבדל אקוטי שישפיע על אורך חיי המנוע ברכב זה שהינו בעל ראש מנוע עשוי אלומיניום, ומעבר לכך עלול לגרום לנזקים במערכת הקרור לפיכך ראוי לבדוק את ההיסטוריה בקפידה ולוודא שניקוז והחלפת נוזל הקרור נעשו במוסך מורשה שמשתמש בנוזל היעודי (לא כולם משתמשים בו) את נוזל הקרור מחליפים כל שנתיים או 60000 ק"מ המוקדם מיבנהם.
  23. 1.) הסטורית טפולים אם לא טופלה ב - UMI, באופן סדיר אל תיגע פן תיפגע ואל תתפשר בנושא זה. 2.) בדוק את מצב הטורבו וכניסתו התקינה לפעולה. 3.) וודא שנוזל הקרור במיכל העיבוי הינו הנוזל היעודי ולא מי ברז. 4.)עקב עלויות אחזקה גבוהות רכבים רבים מסוג זה הוזנחו קשות, בדוק בשבע עיניים ממי אתה קונה. 5.) זכור כי מדובר ברכב מצוין מהנה ומענג ביותר ובעל תאוצות ביניים שיגרמו לך להנאה שלא תמצא בשום רכב אחר, ציין את מס' הק"מ שעבר הרכב ואת תת הדגם, VECTOR AERO ?
  24. אכן היתה לי TDI שנת 2001, יד 1 שנרכשה בשעתו בהשקה בחוות רונית רכב נהדר שטופל באהבה אך כאשר נסתיימה תק' האחריות והרכב היה עם 97000 ק"מ הלך הטורבו אחריו ציריות שאינן מכוסות באחריות ממילא וכבר ב35000 ק"מ שבקו לראשונה. והחלו לתקתק חוץ מאלו הלכו לי סלילי הגה חיישן בגיר מד זרימה ועוד .. אך כרכב נוח ונעים אין ספק שהפסאט מספקת את הסחורה אך כל תקלה מאלו שצוינו כאן תיקונה עלה הון עתק, ביחס לכל מכונית משפחתית בגודל מלא מיצרן אחר (אולי חוץ מסאאב) אז ככה שאת עלויות הבקורים בצ'מפיון חוויתי על בשרי לא פעם.
  25. פשוט תברח, אלא אם כן בא לך להשקיע כסף והרבה, חלפים בפאסאט הינם עניין לא זול בכלל וזו התנסחות עדינה מאוד !
×
×
  • תוכן חדש...