Jump to content

אליאור

  • הודעות

    315
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אליאור

  1. פיג'ו 306, 206 .
  2. ברשותי פיג'ו 406 , שנת 2000 הדגם לאחר מתיחת הפנים ותוניו כדלקמן : 1.) הרכב מטופל אך ורק בחברה כל חייו, לאחרונה עבר טיפול גדול, טיימינג, מותחנים, רדיאטור,משאבת מים, ושסתומי גיר. 2.) מצבו המכני יותר ממעולה לא אוכל גרם שמן, ולא שותה טיפת מים. (בבדיקת לחצים אין אף לא נפילה מינימלית) האוטו שמור ביותר הן חיצונית והן מבפנים, הרכב נראה ונוסע ממש כמו חדש, למרות שגמע למעלה מ - 280.000 ק"מ, היד ה - 1 היתה מנהל הרכב הממשלתי, ולסכום מהו ערכו הריאלי של הרכב ז"א בכמה אפשר למכור אותו ? על תשובתכם אודה
  3. מוסך דיקר ישראל, ממושב כפר אחים מנסיון מדובר במומחה לרכב, האיש פשוט נושם וחי את המכונה, ובנוסף בעל מקצוע הגון ואמין.
  4. מכונית סוף הדרך, אך דע לך ! ! !, כי הטיפולים והאחזקה לכל הסאאבים למינהם היא כמלכודת אש מניסיוני אחזקת הרכב הינה יקרה ביותר ! ! !, אך יש תמורה מלאה לכל שקל ולדעתי שווה בשורה התחתונה האיכות הנוחות ו ה -ב-ט -י -ח- ו- ת של הרכב המדהים הזה משאירים את כל שאר השיקולים בצד לרבות צריכת דלק של 1:7 ממוצע בינעירוני. מכל מקום עליך לשקלל את כל הנתונים הנ"ל ולהחליט בהצלחה.
  5. אנא חוות דעתכם, לגבי המכוניות הנ"ל ההתלבטות שלי הינה בין השתיים כאשר האאודי מצוידת במנוע 2.6, וה - 605 במנוע 3000, או 2000 טורבו. כמו כן ברצוני לדעת מהו בסיס הגלגלים (מרחק סרנים) של הרכב באם מישהו יודע ?
  6. רציתי לדעת 1.) האם ניתן להחליף את מנוע הבנזין לדיזל ?, 2.) ואם אכן ניתן מהי הפרוצדורה ? 3.)וסדרי גודל של מחירים, הרכב מודל 95. בתודה.
  7. ברצוני לרכוש מכונית מדגם זה משנת יצור 95 , הצורה המלבנית מנוע 2600 סמ"ק, אנא המלצותיכם.
  8. אבקש את המלצתכם לחומר לאטימת סדקים בראש מנוע אלומיניום 2000 , סמ"ק.
  9. אם אתם רציניים או לא, אז בכ"ז מהרדיאטור ! ! !
  10. אנא דעתכם על הרכב בגרסת 2000 טורבו מודל 98 160000 ק"מ.
  11. חבר טוב מעוניין לרכוש את רכבי הרכב במצב מעולה מכני וחיצוני, מטופל אך ורק בחברה ללא בעיות מיוחדות כלשהן קומפרסיית מנוע מעולה, אך יש צורך להחליף ציריה שמאלית, כמו כן הרכב נסע כ - 300.000 ק"מ, והיה בבעלות מקורית של מדינת ישראל, הרכב מושקע ומקורי, ובצבע מיטאלי ומן הסתם שימש בכיר בעבר, כמה עליי לדרוש מתחת למחיר המחירון בהתחשב במכלול הנתונים ? המדובר בצורה החדשה של ה - 406, (באם אחליט למכור בכלל)
  12. *********עריכה********* אם תפרט מהיכן אתה צריך לנקז מים ,אולי תקבל תשובה רצינית*********
  13. השאלה מופנת למבינים בלבד, כיצד אני מבצע ניקוז מים ב - 406 , על תשובותכם אודה.
  14. המכונית פיג'ו 406 מנוע 2000 סמ"ק, במוסך ביצעו בדיקת לחצים בדיקה שיצאה תקינה לחלוטין, כמו כן הוחלפו משאבת מים ורדיאטור, אפשרות שישנה נזילה נשללה לחלוטין, חרף האמור הרכב בולע מים בצורה היסטרית, למישהו יש רעיון לפתרון ?
  15. בבר עם הבחור שהתקין ב - 149 ש"ח, היכן התקין ? נראה לי כפתרון אופטימלי.
  16. שוב אחזור על עיקרי הפרטים, מדובר ברכב בן פחות משנה, ברכב הוחלף מחזיר שמן של הטורק, מאז ההחלפה הרכב לא סוחב כמו שצריך ומאיץ בגמלוניות, ובצורה מוזרה. שאלתי הנוספת(לגבי צבע המים ברדיאטור) כלל לא היתה קשורה לנושא העיקרי אלא נשאלה כדרך אגב למי שהדבר לא מספיק ברור לו, הנני מציין זאת לאור התגובות הרבות שקיבלתי לנושא זה, על תשובתכם לגבי נושא סחיבת הרכב אודה.
  17. 1.)הרכב מסוג סיטרואן c - 5 , מנוע hdi , לאחרונה הוחלף מחזיר השמן של הטורק מאז הרכב מאיץ בסוג של גמלונויות במהירויות של 70-100 , קמ"ש, ומתקשה לשמור על מהירות שיוט באופן רציף, למישהו יש השערה מה עלולה להיות הבעיה, בבדיקה בדיאגנוסטיקה הרכב תקין לחלוטין מעבר לכך מדובר ברכב מצוין ואמין מאוד. 2.)בנוסף רציתי לדעת מהו ההבדל בין מים ירוקים ברדיאטור, ובין מים בגוון חום בהיר (כתום) ?
  18. הרכב עבר 300.000 ק"מ, מנוע 2000, לאחרונה צריכת הדלק עלתה השתמשתי ב - 44 K , דרך מיכל הדלק ללא הועיל, ברצוני לנסות פלאשינג ( שטיפת מנוע) אשמח לקבל המלצות.
×
×
  • תוכן חדש...