על המכסה בחלק השמאלי של הגיר יש את המספר של הסדרה שלו ואתה צריך להרכיב בדיוק אותה סדרה (לדוגמא 20TP45)אחרת תקבל מומנט שונה ולא מתאים.אל תתפתה לתקן את הגיר בזול בטח אם אתה רוצה להנות מהרכב לטווח ארוך. יש הבדלים משמעותים באיכויות של השיפוץ ובאיזה חלפים משתמשים ואם אכן מחליפים את כל החישנים או רק סט דיסקיות ואטמים וגם לסוג השמן יש משמעות כי 7 ליטר שמן מקורי זה לבד כמעט 600 ש"ח אז משפצים נוטים לחסוך ומשתמשים בשמנים חליפים ובסופו של תהליך תקבל גיר משופץ עם תופעות לוואי כמו העברות הילוכים אגרסיביות ומשיכת הילוכים ושלא לדבר על תקלות חוזרות ונישנות.