Jump to content

מוסך גבע

ספונסר פורום
  • הודעות

    168
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוסך גבע

  1. זוהי נורת אזהרה כללית שמלווה בהודעת תקלה בצג ההודעות שאומרת לך על איזה תקלה מדובר. בכל מקרה ניתן לבדוק מה פשר ההודעה ע"י סריקת תקלות במכשיר איבחון. אם התקלה היא ממערכת הגיר עדיף לכבות מנוע (כשזה קורה) ולהדליק מחדש על מנת שלא ליסוע במצב חירום בגיר
  2. לא נראה לי שיש קשר בין האודיו לחום מנוע .כדאי שתבדוק את מערכת הקרור .עושה רושם שיש כשל במערכת אולי יוניט או אויר במערכת או רדיאטור סתום
  3. על המכסה בחלק השמאלי של הגיר יש את המספר של הסדרה שלו ואתה צריך להרכיב בדיוק אותה סדרה (לדוגמא 20TP45)אחרת תקבל מומנט שונה ולא מתאים.אל תתפתה לתקן את הגיר בזול בטח אם אתה רוצה להנות מהרכב לטווח ארוך. יש הבדלים משמעותים באיכויות של השיפוץ ובאיזה חלפים משתמשים ואם אכן מחליפים את כל החישנים או רק סט דיסקיות ואטמים וגם לסוג השמן יש משמעות כי 7 ליטר שמן מקורי זה לבד כמעט 600 ש"ח אז משפצים נוטים לחסוך ומשתמשים בשמנים חליפים ובסופו של תהליך תקבל גיר משופץ עם תופעות לוואי כמו העברות הילוכים אגרסיביות ומשיכת הילוכים ושלא לדבר על תקלות חוזרות ונישנות.
  4. על פניו התאור מתאים לכוון שסתומים או לשחיקה בגל הזיזים.דוושת גז לרוב בגלל כבל גז תפוס צריך לנסות לשמן לפני החלפה
  5. תוכל ללמוד על זה בספר רכב.במידה וקיים אצליך קיפול מראות חשמלי תוכל להפעיל את זה במתג מראות.שים את המתג שבוחר מראה ימנית או שמאלית באמצע ומשוך אותו אחורה .לחיצה ארוכה מפעילה ומבטלת את הקיפול בעת סגירת הרכב.
  6. תתחדש על ה- 308 ואל תיפול רוחך.במידה והרכב נוסע רגיל ואתה לא מרגיש כלום בהתנהגות המנוע סביר להניח שזו תקלה שנובעת מתקן זיהום האויר.על מנת לדעת בודאות מה התקלה צריך להתחבר לסורק תקלות ואתה מוזמן לבדיקה ללא תשלום וללא התחיבות לתיקון אצלינו במסך גבע.הבדיקה נעשית עם סורק מקורי .
  7. אתה מוזמן לבדיקה במוסך גבע בעזרת סורק מקורי וללא התחיבות ותשלום.
  8. לגיר AL4 יש מצנן שמן שמקרר את השמן בגיר בעזרת נוזל הקרור של המנוע.קורה שהרדיאטור הקטן הזה סתום ואין קרור של שמן הגיר וזה גורם גם לחום המנוע לעלות.שווה בדיקה. ניתן לבדוק את חום שמן הגיר בקריאת פרמטרים במכשיר איבחון .לגבי השמן היצרן ממליץ על השמן המקורי.(יקר 90 ש"ח לליטר).יש שמנים סינטטתים אחרים שמשתמשים במכוני שיפוץ גירים למיניהם .אנחנו במוסך גבע לא ממליצים.בתוכנת ניהול מחשב הגיר יש מונה חיי/שחיקת שמן הגיר והמחשב מודיע על הצורך בהחלפתו.
  9. נראה לי שאתה יכול להירגע קצת עם תחושת האלמנט. אם היית מגיש תביעה לביטוח זה בדיוק מה ששמאי היה מאשר לבצע .אם היית מבצע החלפת 2 בולמים חדשים ונבה חדשה ובית מיסב וקליפר היית יוצא בנזק אדיר.במידה ועברת את מבחן הגאומטריה במכון לפרונט והרכב מתנהג נורמלי -לא נוקש ולא מושך אז המשך לסוע ולהנות מהרכב.
  10. מה הסיבה שהחליפו בולם ונבה? קיבלת מכה והיה עקום?אם אכן כך צריך לעשות גם כיוון פרונט.
  11. תקלה של התנגדות גדולה מהסליל של קלאץ מדחס מכניסה את ה BSI למצב הגנה ואין אפשרות להפעלת מדחס.בקריאת תקלות של ה-BSI (מחשב גוף)ניתן לאבחן את התקלה
  12. p0560 זוהי תקלה שקשורה למתח יתר/חסר .עם איזה סקנר בדקת?
  13. תושבת מנוע מאיכות נמוכה גרועה יות ר ממקורית קרועה.יש חליפיות טובות (לא סיניות)שלא מעבירות רעידות למרכב
  14. אכן נשמע כמו בעית טעינה.סריקת תקלות במכשיר איבחון תמצא תקלת מתח בזיכרון של המחשבים.במידה ואכן כך יש צורך בחידוש של האלטרטור
  15. שתי השיטות אכן נכונות ורק לצורך היחלצות מהמצב. הן לא תחליף לתיקון שמתבקש וכדי שלא תתקע שוב.לגבי מכות על הסטרטר צריך קצת הכרות והבנה על מנת שלא לעשות נזק או קצר בחלק החשמלי שהוא החלק העליון של הסטרטר. קבל את עצת המוסך המטפל שלך ותקן מידית אחרת יקרה שוב.
  16. יש במוח של הגיר סולונואיד שאחראי על נעילת הממיר וניתן להחלפה ללא צורך בשיפוץ.רק מכשיר איבחון מקורי ודיאגנוזיסט שמבין יעזר ו לך
  17. אם זה רעש כמו ציר ישן וחלוד בדרך כלל זה בא מהבוקסות של המוט מיצב(שטבילייזר)או מגרזים או מחליפים
  18. בוקר טוב עידו לא בטוח שצריך לשפץ את כל הציריה.ניתן להחליף רק חלקים ממנה ויותר בזול.לגבי שפוץ מלא אין לך מה לחשוש זה פיתרון טוב בטיחותי ואיכותי כולל אחריו.שוץ כל ציריה כולל עבודה על פירוק וההרכבה עולה 350 ש"ח לא כולל מע"מ. לגבי הרעשים הנוספים באמת צריך לבדוק פיזית את הרכב על מנת לאבחן.רעש מהסוג שתיארת יכול להיות גם מחופש במוטות מיצב.
×
×
  • תוכן חדש...