Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. תודה על התשובות, אחלה מםן אחלה. אולי לא הבנתם אותי נכון, יש לי כבר שני קומפוננטים, אני לא זקוק לאחרים. מה אני צריך בנוסף מלבד המגבר (או שאולי זהו?) אני מזכיר שוב, מינימום כסף ורכיבים, (כלומר "מוצרים") עם שני קומפוננטים ומגבר, פלוס 4 הרמקולים המובנים שיש ברכב, זה מספיק? סביר בשביל לעשות רעש נחמד? אני שוס מזכיר שאינני מעוניין בלפרק שכונות, בסך הכל קצת רעש ברמת הסביר בהחלט
  2. בג'ימני אין תא מטען אלא חלל מלבני (דמיין מלבן שעומד על צידו) וממש מתחת לחלון האחורי, בין גב המושב לבין החלון, אני רוצה להציב מגש עשוי עץ ולתוכו, בעזרת שמונה ברגים, אבריג את הקומפוננטים. שני קומפוננטים של (נדמה לי לא זוכר גודל בדוק) 250 וואט כל אחד. כרגע אני מחפש מגבר, עדיף מיד ראשונה (לא חובה) אך ברשותי תקציב די דל. אני לא מחפש לפוצץ את העיר במגבר בגודל ובמחיר של משאית, אני רוצה משהו טוב, במחיר של עד 600 - 700 שקלים למגבר. זה מחזיר אותי לשאלה המקורית, שני קומפוננטים ומגבר, כשארבעת המקוריים בג'ימני (4.5 אני חושב) ינותקו משום שהקומפוננטים יספקו את הווליום הנדרש והסביר. יש כזה דבר? מגבר נורמלי במחיר נורמלי? שמעתי כל מיני שמועות על המגברים הסינים, טובים יותר או פחות וכ'ו אשמח לדעתכם המקצועית חג פסח שמח
  3. ברשותי סוזוקי ג'ימני ויש לי זוג קומפוננטים שממתינים להרכבה על משטח שאני מתחיל לבנות. בהמשך אביא מגבר קטן שיוצמד לגב הכיסאות האחוריים. זוג קומפוננטים ומגבר, אמורים לייצר לי מוזיקה ברמה סבירה? הכוונה מבחינת הרעש, מבחינת אפשרויות. אשמח אם תגעו בכל הנושאים ובמיוחד במחירים, כמה עולה טוב או פחות וכ'ו? תודה לכולם וחג פסח שמח
  4. בעל ג'ימני

    חניה בשישי בערב.

    לא יודע על תל אביב אבל אם אתה מחנה בלילה (שישי בערב כמו שציינת) בראשון לציון, בלי מדבקה של תושב העיר, תקבל דו"ח. בנוסף, הקלד בגוגל את המילה סטיפס והעלה את שאלתך באתר שיעלה לך. יושבים שם המומחים לכל נושא ועניין.
  5. אז עברת טסט או לא? הקבלות והאישורים נועדו כדי להוכיח למכון הרישוי, שאכן סידרת את הבעייה. לא היית מוכרח להביא קבלה ואישור, יכולת פשוט לעבור טסט מחדש, רק על הפנסים התקולים. בעבר העברתי טסט רכב שלא שלי והתברר שהפנסים היו עכורים במקצת. הלכתי לקנות חומר ניקוי, הברקתי את הפנסים וחזרתי למכון הטסטים והפעם עברתי בקלות. החלפת נורה? אין קל מזה, בסך הכל כמה ברגים ולשלוף נורה ע"י חצי סיבוב.
  6. ראשית הודעה למנהלים: אני יודע שלעיתים אני טועה במיקום ההודעה שלי, אבל הפעם אני מבקש להשאיר את הודעתי פה, בפורום הנ"ל, למען יראו חבריי מהפורום, את הודעה זו: התקנתי היום את זמזם הרברס בסוזוקי ג'ימני שלי, ואין מאושר ממני. לי עצמי יש ידע בסיסי בחשמל, וכשעמדתי ליד המתקין והבטתי במה שעשה, צחקתי לעצמי עד כמה דביל הייתי שלא עשיתי את זה בעצמי מההתחלה, סך "השיעור", אחרי ששאלתי את המתקין המון המון שאלות ועל הכל קיבלתי תשובה, כמאה שקלים אני עצמי מבאר שבע, את ההתקנה ביצעתי אצל ג'קי החשמלאי. המיקום של העסק של ג'קי הוא ליד מרכז ONE, אין באר שבעי שלא מכיר אותו. להבא, מי שירצה שאתקין לו זמזם רברס, שיגיד לי, אני אתקין לו בעצמי. נ.ב- ג'קי בעצמו אמר לי: זה עכבר שעושה רעש של משאית ואני עניתי: מקק, מקק ג'קי, לא עכבר
  7. כלומר אתה מציע, כ"פעם ראשונה", לשלם סכום X, לעמוד ליד "איש המקצוע" ולהבין מה הוא עושה?
  8. גם אני חשבתי על זה. לי יש סוזוקי ג'ימני 2009 מהחברה. כשביקשתי, הסוכן אמר לי: בכייף למה לא? ננסה. קיבלתי 969 באמצע ובשאר מספר הרכב זה פשוט יצא מגניב. עם קשר ישיר מאוד למספר הלוחית: אני "מפרק" את המספר לשני חלקים, כך שכל מספר לוחית שאני רואה אני זוכר היטב, תמיד. קל בתדלוקים,נוח במציאת הרכב ממרחק (נניח בחניון ענק) וכ'ו. תבקש, אולי תקבל, אני לא הוספתי אגורה וקיבלתי מספר סבבה בהחלט.
  9. אכן 12 V. החוט עצמו קצר, אני מניח שעם קצת חוט ומעט איזולירבנד אפשר להאריך מעט את החוט. עד כאן החשמל. ואז מה? כלומר, יש מיקום של שני ברגים, אבל איך (כלומר לאן) לחבר את הגוף של הזמזם עצמו? אני לא חושב שזה זמזם של משאית, אבל כן הוא עושה רעש לא עוצמתי, אבל נשמע היטב. אני מנסה ללמוד לעשות דברים לבד, אבל משום מה בכל פעם שאני כותב כועסים עליי פה. איך אני יכול ללמוד דרך האתר אם רק "מחנכים" ולא עוזרים? מי יכול לתת פיתרון סופי ומוחלט? אשמח לכל עזרה ועיצה
  10. לא מעוניין בנורה המזמזמת. נכון שזה קל, נכון שפותחים בקליות, מוציאים נורה רגילה ושמים אחת מזמזמת, אבל אני מחפש פיתרון לזמזם שברשותי. איך ואיפה ולאן אני מרכיב זמזם שכזה?
  11. החלטתי להתקין זמזם רברס ברכב. בחלק האחורי של הג'ימני יש שתי מערכות של בקליות, עליונות ותחתונות. נורת רברס נדלקת במערכת החשמל של הבקליות העליונות. נראה לי קצת מוגזם לגשת לחשמלאי מוסמך, לשלם 100 שקלים, על עבודה של דקה. זה חיבור פשוט, רק של חוטים,אבל אפילו לאידיוט כמוני בחשמל לא מובן איך לבצע את זה. עניין נוסף הוא הרברס כפי שציינתי, והמיקום של הקופסא עצמה. איך ואיפה אני אחבר אותה? מתחת לגוף הרכב? החוטים קצרים מדי, ולא מגיעים לחשמל עצמו. איך איפה ולאן בד"כ מחברים זמזם רברס בסוזוקי ג'ימני?? אולי מגנט רב עוצמה? ומה אם יש גשמים? רעיונות הצעות? אשמח לכל עזרה ופיתרון
  12. לא להרגש, בתור התחלה. לך לחשמלאי ובקש עזרתו אחרי ששיגעתי חצי עולם בבעייה בדיוק זהה לשלך, הביאו לי ידית חדשה דנדשה, 100 שקלים, ניגמר הבאלגן
  13. החלטתי להתקין זמזם רברס ברכב. בחלק האחורי של הג'ימני יש שתקי מערכות של בקליות, ונורת רברס נדלקת במערכת החשמל של הבקליות העליונות. נראה לי קצת מוגזם לגשת לחשמלאי מוסמך, לשלם 100 שקלים, על עבודה של דקה. זה חיבור פשוט, רק של חוטים, ואפילו לאידיוט כמוני בחשמל לא מובן איך לבצע את זה. עניין נוסף הוא הרברס כפי שציינתי, והמיקום של הקופסא עצמה. איך ואיפה אני אחבר אותה? מתחת לגוף הרכב? החוטים קצרים מדי, ולא מגיעים לחשמל עצמו. רעיונות הצעות? אשמח לכל עזרה ***השרשור ננעל עקב כותרת לא תקנית, ובכלל, זה מתאים לפורום טכני ולא לכאן***
  14. רעיון נחמד. אני הייתי רוצה, שבג'ימני שלי יהיה כפתור, שבלחיצה אחת עליו, המושבים יתקפלו והכל יהפך למיטה אחת ענקית
  15. אפשר תמונות של הילדה החדשה בביתכם לפני תחילת השיפוץ שלה?
  16. שחררו הנדברקס ותנו לרכב לדרדר, בצעו "פרסה אחורית", כלומר סובבו את הרכב כשהפנים שלו יהיו בכיוון הירידה ונסו להניע כפי שציינת. אם לא בא לכם להתאמץ טיפה/מחפשים דרך שונה/אחרת, פשוט חברו כבלים לרכב הגמור, רק חברו, מבלי לעשות שום דבר, מלבד לפתוח סוויץ ברכה שמניעים. עשנו סיגרייה, שתו קפה, לא חשוב מה, רק תעבירו חמש דקות בהסתכלות על הרכב המונע ומבלי שנגעתם בכלום. לאחר חמש דקות, הניעו את הרכב ה"מת" כשברכב המניע, יושב מישהו עם רגל עדינה על הגז. יש לבדוק בכל מקרה אלטרנטור ו/או מצבר, כמו כן מומלץ להתקין זמזמם אורות חזק ברכב, שיישמע היטב, או לחילופין, לסדר ככה שבפתיחת/סגירת סויץ האורות יכבו/ידלקו מעצמם
  17. אם המצב הכלכלי שלך מאפשר לך להיפרד ממינימום 2000 שקלים, אז כן יש חיה כזו. בימים האחרונים אני מתלבט האם להשקיע את הכסף בזה, או בג'אנטים דנדשים......
  18. לפני הפירוק, קח מחט (אני מעדיף חוט פלדה ארוך) ונסה לשחרר מה שאולי סתם ומפריע לנוזל הניקוי לעבור. סתם כעיצה, שיהיה לך עוד על מה לחשוב: בסופ]ו של דבר החלפתי את הידית עצמה, בעלות של 100 שקלים דנדשים, וזה אחרי שהלכתי למוסכים, פירקתי צינורות, שיגעתי חברים ומה לא.
  19. אפשר גם פה 0573302324 לבקש את סמי, האיש אומן, תותח אמיתי, אני נעזר רק בו
  20. אומנם לא קשור באופן ישיר לסיפור שלך, אבל משהו שהזכיר לי: לפני למעלה משלוש שנים נסעתי ברכבי הפרטי ומדבר בסלולארי דרך הספיקר (היום אני יודע שזה נגד החוק, אז, באמת שלא ידעתי שזה אסור) ועצר אותי שוטר. סגרתי את הטלפון כי לא רציתי להשאיר את הקו פתוח בזמן שהשוטר מולי ופניתי אליו, הוא אמר לי למה דיברתי בסלולארי בלי דיבורית ואחרי שנשבעתי לו בכל דורי הדורות שלי שלא ידעתי שזה אסור, הוא שיחרר אותי בלי אזהרה אפילו, לאחר שראה שלא היו לי שום עבירות מעולם. עוברים כמה ימים מאז המקרה, יצאתי מחוץ לעיר לבקר חברים, בלילה בחושך שאפילו אלוהים לא יכול לברוא, מרחוק ראיתי אדם עומד לצד הרכב שלו ומנופף בידיו אל מול הרכבים העוברים מולו, עצרתי בצד וראיתי שהאיש תקוע עם פנצ'ר וללא כלים להחלפת הצמיג. עזרתי לו והחלפנו את הצמיג בשניות. כבר ניחשת מי היה האיש..........? לא תמיד הם כאלה בהמות, לרוב כן, לרוב אני פוגש "אבאים" שמבקשים בנימוס רישיונות, מדברים בטון סבבה ומסבירים לך שגם להם יש ילדים ושהם דואגים מאוד כשהם יוצאים לבלות. אין באמת מה לכעוס על השוטר במקרה שלך, תחשוב עליו בתור עציץ, בתור אבן, או סתם בובת קרטון, לא מתפקידך לחנך אותו, זה שיש לו בעיות עם עצמו, לא הופך אותך לחלק מהבעייה שלו.
  21. סליחה אם השאלה מיותרת אבל כמה רכבים כאלה יש לך בסך הכל? שלושה? ולמה בחלק מהתמונות יש את מספר הרישוי ובחלק לא? מה הקטע?
  22. אחת לחודשיים שלושה מתאספים כמה חברים שלי ומנקים ביחד את השמשה מבפנים ומבחוץ בעזרת סבון כלים (רק הסבון, בלי מים בכלל) רגיל. בעזרת הידיים או ספוג פשוט, מרח את הסבון ותן לו להתייבש כעשר דקות בערך. בעזרת מטלית רטובה נגב את הסבון מבפנים ומבחוץ ותהנה משמשה כ"כ שקופה, שגנבים יחשבו שאין לך שמשה בכלל
  23. בעל ג'ימני

    מספר הנוסעים

    תלוי במספר החגורות שברכב. תלוי ברשיון של הנהג. נהג 02 רשאי להסיע עד 3500 ק"ג ברכב, חמישה נוסעים, כשיש חמש חגורות ברכב. נהג 02 רשאי להסיע עד שמונה נוסעים, כשכולם חגורים, כל אחד בחגורה אחת, במשקל כולל של 3500 קילוגרם. אגב אם אתה כ"כ רוצה תשובה חדה וברורה, פשוט התקשר למשטרת התנועה באיזור מגורייך ושאל אותם. כך עשיתי אני כשרציתי להתקין כל מיני דברים ברכב שלי ורציתי לדעת האם מותר
  24. מה שכתבת עכשיו זה כמו להגיד " אני עובד במועדון חשפנות כברמן אבל יש לי כיסוי על העיניים ואני מסיר אותו רק אחרי שהעובדות הולכות הביתה"
  25. גם אצל נועם ומיקי המחירים סבאחלה לגמרי. תתקשר לנועם לוודא שיש במלאי מה שתרצה, תן לו יום אחד והוא מארגן לך את הדרוש לך 0545437309
×
×
  • תוכן חדש...