בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
מתן אבל ראית את הג'ימני בקישור? אולי הוא עלה (לא רואים את זה בסרטון) על מעיין משטח בדיקה כזה, כמו שיש בטסטים? זה לא הגיוני שהוא נוהג ביד אחת, ביד השנייה מחזיק מצלמה, סוגר סקאלה ונשאר רגוע. או שכן?
-
למה אתם לא שמים את הגגון השחור הפשוט הזה שיש בכל פינה ברחוב? כולה שתי מקלות מברזל, שמונה ברגים, ניתן להסרה בשניות, מה רע?
-
התלבטות יונדאי גטס או גרנדה פונטו שנת 2008
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של Virus בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בקשר לשיגוע של הבנאדם, פשוט תשתדל לראות, שתיים שלוש מכוניות ביום, בפרק זמן של שעתיים או יותר. כשימצא חן בעינייך (ובעיני המכונאי שלך) משהו, תבקש ללכת לבדיקה. אישית ושוב אישית בלבד: אני לא רק שלא אוהב את היונדאי גטס, אלא שונא את הרכב הזה. צריכת דלק של טנק, כשהרכב הזה עשוי מנייר. אתה מתדלק את הרכב, וכבר בהתנעה, רבע מיכל יורד (ובכוונה הגזמתי) יש הרגשה שאתה נוסע על בימבה עם מנוע, אישית ושוה אישית בלבד, אני שונא את הרכב הזה. רוצה רכב הגיוני? קח איזה פיאט אונו, או פורד פיאסטה במצב נורמלי. גם הפז'ו למיניהם 106, 306, אחלה רכבים. בהצלחה בבחירה. -
אכן מהירות מטורפת לג'ימני. מאמין שזה אפשרי, אפילו בבדיקה במדבר, בשטח ישר לגמרי (לא ננקוב במספר), בוא נאמר שאם הייתי על כביש ושוטר היה תופס אותי, הוא לא היה תופס אותי, עם המהירות שפיתחתי.
-
הרצליה: משאית פגעה ברכב פורשה סמוך למחלף שבעת הכוכבים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של dabab בתוך רכב כללי
אוף, זה כל מה שיש לי להגיד: אוף (מלא מלא סימני קריאה) לא יכל לנהוג בפורד פיאסטה מתפרקת? -
צריך [=מבקש] יעוץ לקניית צמיגים - טיוטה לנד קרוזר 2007
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של דרור123 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
פלוס ענק למיסטר הילוך שישי. יוקוהומה 50/50 היה מורכב לי בג'ימני 2001 (זיכרו לברכה) הם חפרו ואכלו את הבוץ כאילו היה זה ג'לי פשוט. היום בג'ימני 2009 שלי יש ברידג'סטון רגילים לגמרי, בעתיד הלא רחוק אחליף ל- 50/50 יוקוהומה, הנקוק, קומוהו, אפילו ברידג'סטון. לא חסרות אחלה מין אחלה של חברות ויצרניות נפלאות לצמיגים. -
המעסיק מסרב לגבות תשלום ואני מתעקש לתת, מה לעשות?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של bosss בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לכאורה המקרה נראה לי דיי פשוט. אתה אומר שלא הפריע לו שעבדת על הרכב, כלומר במילים אחרות לא גזלת מזמנך, שעליו הוא משלם לך, והפסקת טיפול ברכבים אחרים. השתמשת בציוד שלו (תכף נדבר על החלקים שלקחת) וגם מזה לא היה לו אכפת והוא היה בסר איתך. כל מה שנותר הוא החלקים שהרכבת. לך למזכירה (אם ישנה כזו) או לבעל הבית ותאמר לו שאתה מבקש לשלם על החלקים עצמם. על העבודה אין מה לקחת לך כסף, כי אתה זה שביצע את העבודה. שלם על החלפים וניגמר הסיפור. רוצה להיות מקורי ויצירתי? חכה לארוע משפתי שיהיה לו, אפילו סתם בר מצווה שתוזמן אליה, וכתוב צ'ק על הסכום המדובר. אמור לו שאתה רוצה להישאר בקשרי חברות טובים איתו, יחסי עבודה נעימים ושהעובדה שתשלם לו, תיתן לך לחיות איתו בעבודה בנוחות. -
מה עודד? אתה רציני? 170? על ג'ימני? הכי מהר שנסעתי בג'ימני שלי היה 150, האוטו לא רעד בכלל אבל זו הייתה מהירות מטורפת. יש מצב לסגירת סקאלה לדעתך? מנסיון, הג'ימני הזה לא בדיוק שיא היציבות והאחיזת כביש.
-
פלג! הבחור שעושה את זה (או הבחורה), הכוונה שחוסמים, פשוט עוברים על החוק. נחש מי אשם במקרה של תאונה? רמז: הנוסעים בתוך הכיכר, שנחשב כביש לכל דבר ועניין, בטוח לא אשמים)
-
אחי עשה תאונה עם המיצובישי שלו אפשר לקנות בנפרד מכסה מנוע
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של shohayon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מכיר כל כך את איזור חיפה, אני עצמי מהדרום הרחוק, אבל: חפש בפירוקיות השונות, רכב כמו של אחיך, דומה, או אולי בדיוק אותו הדבר ובקש להרכיבו, על הרכב של אחיך. -
הרבה אפשרויות אין. בעבר קרה לי בדיוק מה שקרה לך, שבוע שלם נסעתי ככה, עם אורות גבוהים "מוחזקים". עד שבא חבר שמבין בדברים האלה, שאלתי אותו למה זה ככה, והדגמתי את המצב בו אני נוסע עם היד שמחזיקה. הוא צחק וענה: הפוך גוטה, הפוך!!!!!!
-
0522760235 תתקשר אחרי 19:00 ותבקש לדבר עם מאיר. הבחור מרצה לנהיגה מונעת, מורה נהיגה ופשוט שועל, אם לא תנין או אריה, לכבישים. לא רק שהוא מורה לנהיגה, הוא גם מלמד אנשים, שרוצים להיות מורי נהיגה בעצמם. מתייעץ איתו עד היום, גם אחרי הרבה שנים שיש לי רשיון נהיגה בזכותו.
-
אכן פתחתם שירשור מעניין. אספר משהו משלי: כביש עירוני, מרכז העיר, השעה דיי מאוחרת (מעט אחרי 3 לפנות בוקר) התקבלה שיחה בסלולארי, ובאופן טבעי, שמתי בספיקר. אומר כבר מעכשיו, כדי למנוע ויכוחים מיותרים: באותו רגע, נכון לאותה שנייה, לא ידעתי שאסור לדבר כך. כשמרפי נקרא לדגל, הוא מתייצב ולא מאכזב, ואחרי שנייה אני שומע: ג'ימני תעצור בצד, עצרתי. אתה יודע למה עצרתי אותך? שאל השוטר (ובחיי אלוהים שלא ידעתי) הסתכלתי על עצמי, חגור, הסתכלתי על השעונים שמלפניי, אורות דולקים. ופשוט עניתי: אין לי מושג. הוא חייך ולא חשב שאני עושה את עצמי ופשוט הסביר: נסעת עם סלולארי, זה 1000 שקלים דו"ח. מהעצבים, בגלל שלא ידעתי, באמת שלא ידעתי שזה אסור, התחלתי לבכות, מהקריזה, כי אני אפילו רמזור של הולכי רגל באדום, לא חוצה. הוא הסתכל עליי ופשוט קלט, ראה שאני באמת רציני, אבל המשיך בבדיקות שלו. "תביא רשיונות ילד", הבאתי, תיקתק במחשב ואמר: מצטער אני מוכרח לכתוב את הדו"ח. בא לקחת את פנקס הדוחו"ת ופשוט נפלט לי: אולי, בגלל שלא ידעתי ובגלל שאני ממש מתחרט על זה, תוותר לי רק הפעם? ויתר ואמר: סע, פעם הבאה זה דו"ח. עוברים כמה ימים, ואני בנסיעה מחוץ לעיר, שוב, אמצע הלילה. מרחוק, מרחק של 100 מטרים בערך, אני רואה מתוך החושך, 4 אורות מהבהבים ואדם עומד עם אפוד זוהר, מחכה שאלוהים ישלח לו עזרה. עצרתי בצד ונתתי לבחור כלים להחליף את הצמיג. לא אמרתי ולא הזכרתי ולו במילה אחת, מי אני או מה אני, פשוט שתקתי בעניין הזה. כשסיימנו, הוא לחץ לי את היד, ואמר בחיוך: עכשיו אנחנו פיטים.
-
היי! רק אני כמוך תושב באר שבע ששם לב שכתבת "יעקב טרנר, ראש העיר"? אני לא יודע איפה היית בחודשים האחרונים חביבי, אבל יעקב טרנר כבר מזמן איננו ראש העיר. עכשיו רוביק (ראובן) דנילוביץ הוא הבעל בית של העירייה. לעניין עצמו: נכנסת לכיכר שבה, יש שני נתיבים ואתה יודע, שבאחד מהם אתה, אמור לצאת מהכיכר? פשוט תישאר בנתיב הימני אחרת אין סיכוי שתצא מהכיכר, לעולם. זה שיש שני נתיבים, זה לא אומר שתשתמש בפנימי ביותר, שמיועד, בדיוק כמו בכביש ה"רגיל", לעקיפות, או לנהגים שלחוצים במיוחד לנסוע במהירות. בכביש למדתי: אל תהיה צודק תהיה חכם. עשה מה שנכון בטיחותית, ולא חוקית. נסיעה טובה.
-
מקרה מדהים, ממש במקרה עליתי עליו. קרה לי בעבר מקרה קצת דומה. אדם התנפל על גברת שהחליק לה הברקס או משהו כזה (את כל הפרטים גיליתי רק לאחר הבירור) וקצת התנגשה בו, במה שקוראים לו בז'רגון המקצועי גלישה. ההוא התנפח עליה, צרח, עשה תנועות של "אני עומד לנפח לך את הצורה". הייתי עם הרכב של העבודה, יש לי ברכב קוג'אק וצופר, נתתי סיבוב בקוג'אק ובצופר ועברתי לידם. האדם נכנס לרכב, מבלי לברר, מבלי לשאול שאלות והפליג משם. המצחיק הוא שאם הוא היה קורא על הדלת ועל הרכב שלי, הוא היה רואה שכתוב בענק "ארזי - אבטחה שמקיימים" האישה אמרה שבמקרה החליק לה, לא בכוונה, והוא צורח עליה כבר 10 דקות. שונא אלימות יחיה.......
-
סיפור אמיתי על נהג גרר, ניידת משטרה ואדם שלישי
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך רכב כללי
מה אור? קרה לך משהו דומה? -
סיפור אמיתי על נהג גרר, ניידת משטרה ואדם שלישי
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך רכב כללי
או הונדה אקורד או סיוויק (מצטער שאינני בקיא בדגמים) אולי זו הייתה בכלל מזדה לנטיס. חברי אומר שהוא היה בהלם לרגע מההתנהגות של אותו אדם, ו(לאחר שביררתי איתו) הוא אמר שנראה שהנהג שהתבקש לעצור, נראה כבן ביעוטים, אך יחסית מבוגר. בכל זאת, היה חושך, והאורות של המשאית שלו לא היו מכוונים לארוע עצמו. -
סיפור אמיתי על נהג גרר, ניידת משטרה ואדם שלישי
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך רכב כללי
כמו שאמרתי, הניידת הגלוייה, אותתה באורות הקוג'אק וכרזה לנהג לעצור בצד. הנהג שעצר את הרכב, היה בלבוש אזרחי, עם רכב אזרחי (בילוש לדעתכם?) ובכלל, מה הסיבה לכך שהוא, אותו בחור (שוטר/בלש/סתם אזרח עצבני) טרק את הדלת של השוטר בצורה אדירה כל כך, והשוטר שבתוך הניידת פשוט לא זז? האפשרות היחידה שעלתה לי בראש היא עבריין כבד במיוחד שפשוט אמר לו משהו בסגנון של: אני אפילו לא רוצה לשמוע מה שיש לך להגיד לי, אם תיסע אחרי או תרשום את מספר הרכב שלי, אני אדאג להעלים אותך. אחרת, אם מדובר בסתם אדם לא שפוי, השוטר היה יוצא מהרכב ובאקדח שלוף היה עוצר אותו. מה דעתכם? -
היו לי כאלה שנתיים, כשאז היה לי פיג'ו 205. כשהחלפתי לג'ימני 2001, נתתי במתנה את השטיחים (הדנדשים למראה לגמרי) לקונה של הפפיג'ו שלי. כשהחלפתי את הג'ימני 2001 שלי בג'ימני 2009 שלי, נשרף הרכב (וגם אז השטיחים נשארו שלמים) אישית, מאוד ניהנתי מהם.
-
איפה הפירוקיה של כדורי בבאר שבע? מיקום מדוייק יתקבל בברכה. (אני כבר אשבור את הראש באיך להגיע לשם לפי ההסבר שלכם) איזה עוד פירוקיות יש? (לא מתעסק עם ערבים, לא בא לי עליהם)
-
הבוקר נפגשתי עם חבר, נהג גרר ובפיו סיפור מדהים: נסעתי למיקום מסויים שנתן לי בעל הבית שלי, כדי לגרור רכב. השעה, בסביבות 2 בלילה. הגעתי לצומת T, מרומזרת, כשמצד אחד של הצומת קיים תמרור אין כניסה, כלומר מותר לי לנסוע רק לצד השני. חיכיתי לרמזור ולידי עמד רכב בצבע לבן, כשהרמזור הפך לירוק, התחלתי לנסוע וראיתי את הרכב פונה ימינה, נכנס באין כניסה ולאחר שנייה, ניידת הדליקה אורות מהבהבים וביקשה מהנהג לעצור בצד. נהג הרכב עצר בצד, לא כיבה את הרכב, יצא ממנו וניגש לניידת. מבלי לחכות לתשובה או אישור, מבלי להציג רשיונות, פתח את הדלת של השוטר שישב ליד ההגה, אמר לו משהו (חברי טוען שהמרחק מהארוע הפריע לו לשמוע מה הבחור אמר לשוטר), ולאחר שתי שניות של הזזת שפתיים, טרק הבחור את הדלת, ברעש אדיר, שגרם לכלבים שבסביבה, לנבוח בקולי קולות. הבחור נסע, והניידת, המונעת, שבינתיים כיבתה את האורות המהבהבים, חיכתה עוד מספר שניות, עשתה פרסה, ונסעה (באור אדום) לדרכה, לכיוון אחר. מה לדעתכם אמר הבחור, לשוטר שבניידת? מה הוא כבר יכל להגיד לו שגרם לשוטר לשבת ברכב מבלי לזוז? מה הוא אמר לו שהשוטר "השתכנע" שלא לצאת מילימטר מהניידת? מה אמר השוטר שגרם לבחור לטרוק את הדלת של הניידת בכזו אלימות? חברי ציין שבסיום ה"מחז"ה שצפה בו, הוא הכניס לראשון, נסע לדרכו והלך לחלץ את האדם שאליו שלח אותו בעל הבית שלו.
-
חשוב לציין שוב ושוב: אינני תומך בלברוח מהשוטרים, כי בו במקום הפכת לעבריין. עצם העובדה שברחה מהשוטרים, בבריחה עצמה כבר נעשתה עבירה וזו עילה למעצר. לא אגע ב"מי היא פגעה ולמה", את הנושא הזה אשאיר לחברים הפורום האחרים. אדבר אך ורק על הבריחה שלה עצמה. השוטרים כל כך מטומטמים? כל כך טיפשים? לזרוק קרשים על רוכבי אופנוע זה קל, להתחמק מעונש של שנים רבות בבית הסוהר זה עוד יותר קל, אבל להציב דוקרנים בכביש זה מסובך? לחסום לה את הדרך עם הניידת עצמה זה כזה מסובך? ונניח ורק נניח שזה לא הצליח להם ובגלל זה היא ברחה, מה? כל השוטרים שם זקוקים למשקפיים? רושמים את המספר של הרכב ותוך שנייה וחצי המסוף מעלה את הפרטים של הגברת. הולכים לבית שלה, והופ, עוצרים את מי שבכתובת של הרכב, עד שיתברר מי הגברת והיכן היא. יהיו כאלה שיאמרו לי: חביבי, זה לא עובד ככה במשטרה, הם לא כאלה חכמים, הם עושים דברים לפי הספר ועוד שלל תירוצים. ואם מישהו חלילה היה נהרג? כן היו פועלים כך? כן היו מחפשים אותה מבלי להפסיק? מה? יותר פשוט וזול ונוח, לחכות שהרכב (נניח לנהגת בצד לרגע), יעלה על איזו בדיקה שגרתית ורק אז יתפס? שוטרי ישראל אומנם עמלים קשה, יומם ולילה, אבל זה כבר עובר את הגבול של הטימטום וחוסר המחשבה. לא מפתיע, בכלל לא מפתיע.
-
אוקי, מקובל, הגיוני. ונניח לעגן משענת כזו (כי כבר עכשיו יודע שאין לי תושבת מובנית בכיסא עצמו, המקורי של הג'ימני), בין המושבים, דרך ה"שטיח" ועד לגוף של הרכב? כזה דבר אפשרי? הגיוני? מותר?
-
אוקי, יש לי שלושה כיוונים למשענות כאלה מהפירוקיות. איך אחבר את זה? למשענת של הגב? מותר לעשות כזה דבר? אולי פשוט יותר להלחים לו עוד זוית מברזל ואז לעגן את זה ל"ריצפת הרכב"? (כלומר לחלק שבין המושבים) אשמח לעזרה וכיוון
-
איפה אני משיג את משענת היד ההיא שיש במשאיות? ראיתי אצ חבר במשאית אבל הוא לא יודע להגיד לי מאיפה זה. החיבור של המשענת נעשה ע"י תפסנים, ברגים כאלה שנכנסים לבמשענת הגב, מהצד, ובעזרת זווית מתאימה, יש את המשענת עצמה. כשדיברתי עם אספיר וביקשתי להזמין רק את החלק הזה, אמרו לי שזה בלתי אפשרי ושלא מחברים כאלה דברים לג'ימני.
