djkobig
-
הודעות
248 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי djkobig
-
:2gunfire: :2gunfire: :2gunfire: :2gunfire: :2gunfire: :2gunfire: :2gunfire: :2gunfire:
-
:crazyeyes:crazyeyes:crazyeyes
-
:multi::multi: גמיש במחירים.....
-
http://www.aevas-sono.com/evas/px160...ml?cPath=21_23 מפרט המגבר.
-
AUDISON LRX 1.1K VS HIFONICS 1005D
djkobig פרסם הודעה בנושא של shon23 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תתחדש על המגבר, בהחלט בחירה נבונה. אני ממליץ לך לשמוע את הסאב שלי jbl w12gti. אצלי הוא מוגבר ע"י סלסטרה DA2K. והוא ממש מונמך ועדיין שובר ת'רכב, מה גם שאצלי הוא בתיבה אטומה בנפח של 28 ליטר, עפ"י הוראות יצרן הוא צריך 50 ל' אטומה לביצועים אופטימליים, 70 ליטר עם פורט, אם יש לך מקום ברכב ללא ספק אני ממליץ עליו בחום. רק שים לב שהוא פועל או ב3 אום או ב-12. -
הקפצה, מוכן למכור כל דבר בנפרד: רמקולים - 1200 מיקסר - 1300 מגבר - 1500 המחירים גמישים.
-
מערכת הגברה הכוללת: 2 טופים - 350 אר.אמ.אס לבוקסה. מגבר - 450 אר אמ אס לערוץ ב-8 אום, 860 אר אמ אס ב-4 אום מיקסר 8 ערוצים. הציוד לא היה בשימוש המון זמן, בבוקסות יש 2 וופרים חדשים 15 אינטש כמו כן גם הגנת מנורות על האלמנטים. בנוסף ינתנו 2 וופרים 15 אינטש (הקודמים שהיו בבוקסות) 1 מהם לא תקין השני תקין 100% והם תוצרת BEYMA וכבלים: לרמקולים וכבל המחבר בין המיקסר למגבר. אני מעונייין למכור את כל חלקי המערכת יחד במחיר של 3500 ש"ח. גמיש קצת במחיר אך לא פתוח להחלפות. ליצירת קשר: 0525156228 קובי.
-
נראה מעניין עד לפה, אני מקווה ששניכם לא עושים את המוות אחד לשני למרות שאני בטוח שכן. אני עוקב בדריכות ומצפה להתפתחויות. המון המון בהצלחה בפרוייקט. ג'וניור? אני מקווה שאתה לא משתגע יותר מידיי.....
-
יש לי מסך מגע כמו בלינק: פרמטתי את המחשב ברכב וחסר לי הדרייבר למסך שבתמונה. אחרי המון שיטוטים באינטרנט עדיין לא מצאתי משהו שיתאים.... אז פה אני מבקש את עזרתכם, אם יש למישהו מושג שישתף....
-
סתימה במפוח\תעלות המזגן [קליאו בי 2001]
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אולי מישהו... בכל זאת...? -
אני חושב שיש לי סתימה במפוח או בתעלות של המזגן ברכב. מדובר ברנו קליאו בי מודל 2001. האם יש אפשרות לבדוק לבד מה קורה שם באופן עצמאי או שחייב לפנות לבעל מקצוע? לפני מספר חודשים החלפתי פילטר אוויר ופילטר לחות, הורגש שיפור מהותי בטמפ' האוויר היוצאת מהמזגן (עומדת כרגע על 5.5 מעלות). אך האוויר יוצא במשב מאד חלש, מה אפשר לעשות? אני לא מעוניין להשקיע כסף בתיקון הבעיה עקב תקציב מצומצם.
-
רכישת רכיבים של audison/hertz בשוויץ/גרמניה, זול יותר?
djkobig פרסם הודעה בנושא של בן ה בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם יצא לך להיות בברלין יש שם חנות עם ה-כ-ל לרכב פשוט הכל... היא נמצאת לייד תחנת רכבת תחתית בשם: Nollendorfplatz קוראים לחנות הזו Tip Auto's Teile רוב הדברים שם יקרים רצח אבל לפעמים יש סיילים מטורפים, כמו כן שווה לבדוק רשתות אחרות כמו MEDIAMRAKT, CONRAD ו - SATURN. לפעמים יש ברשתות האלו מכירות מצחיקות. -
רכישת רכיבים של audison/hertz בשוויץ/גרמניה, זול יותר?
djkobig פרסם הודעה בנושא של בן ה בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא יהיה לך זול יותר. וזה מתוך 3 שנות מגורים בגרמניה. http://www.idealo.de זה כמו 'הזאפ' של גרמניה, אתה מוזמן לחפש שם... לילה טוב. -
מקפיץ.... נוספו למכירה 2 קיטים של Dynaliner לריצפה ולגג, מחיר לאחד 350. היריעה במידות הבאות: 813X1372 מ"מ והעובי של היריעה הוא 13 מ"מ. יצירת קשר בה"פ או בטלפון מס' 052-5156228 נא להתקשר בין השעות 20:00 - 6:00. שבוע טוב לכולם.
-
ההתקנה שלי+תמונות+התייעצות בנוגע למערכת חשמל
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למה למדוד את הזרם הנצרך רק ע"י ידי המערכת ולא לבדוק את הזרם מהמצבר כשיש עוד צרכנים שדולקים לדוגמא אורות, מזגן וכ'ו? -
ההתקנה שלי+תמונות+התייעצות בנוגע למערכת חשמל
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עדכון בקשר למערכת החשמל ברכב: הצלחתי להכניס מצבר של 95A !! מתח הטעינה (כשהמערכת שמע כבויה, בלי מזגן) עומד על 13.8V, כך ששדרוג אלטרנטור יבוצע בחודשיים הקרובים (הכנה להתקנת סאב ) יום טוב לכולם. -
התקנה מהממת ורעיון מאד מקורי, לי יצא לראות את הדש מפורק ואיפה שהוא בלב היה קשה לי להאמין שהמצב יחזור לקדמותו. מעניין אותי מאד איך שומעים... תתחדש... ישראל- כמו שכבר אמרתי כל הכבוד על הרעיון ועל הביצוע- שאפו !
-
ההתקנה שלי+תמונות+התייעצות בנוגע למערכת חשמל
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חבר'ה תודה על התגובות והפירגונים, תמונות של המסך והמגברים בקרוב. אליקו- טוב שאתה שוב איתנו סרול- הדלתות מחזיקות מעמד הרבה יותר טוב ממה שציפיתי אחרי כל הקיטים של האיטום שהמלצת לי לקנות, אבל אתה יודע... עדיין לא עשיתי פרוייקט איטום מאסיבי ככה שיש פה ושם רשרושים כאלו אבל לא משהו שבאמת שומעים אם לא מחפשים אותו. יום טוב לכולם... -
ההתקנה שלי+תמונות+התייעצות בנוגע למערכת חשמל
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה לכולם על הפירגונים והתגובות. באמת שומעים ממש אחלה וכמו שחגי ציין, לא מרגישים חוסר בסאב למעט סוגי מוזיקה מאד מסויימים. תמונות של המגברים לא העלאתי אבל אני יעלה בקרוב, פשוט לא רציתי לקפל את המושבים באמצע היום בשכונה אבל אני יעלה בקרוב. המפסקים אלו רימוטים של המגברים לבמה הקדמית לסאב ולמחשב ובנוסף יש מפסק שבוחר בין מצב של פלוס קבוע (למקרה של תדלוקים וכ'ו) לפלוס מהסוויץ', שאר הכפתורים והלדים הם כפתורי ריסט ו POWER למחשב, הלדים, זה כמו למחשב ביתי. -
ההתקנה שלי סוף סוף, בשעה טובה הושלמה. אני רוצה להודות לישראל (ג'וניור 66)שסבל אותי במשך כל ההתקנה לחגי (נימיקיפוד) על כל הייעוץ והעזרה, לאופיר (Dj-Gutz) על התמיכה הטכנית והעזרה בנושא ה-CARPC. אז מה בעצם היה לנו? טווטרים L1 + מידים L3 בקורות. וופרים ScanSpeak 18W/4531G 7" Revelator כולל בניות בדלתות. 3 מגברים: Celestra DA2K, Audison LRX4.1K, Audio Control. המגבר של ה Audio Control כנראה יתחלף בקרוב. HU: Carpc במקור היה אמור להיות גם מותקן סאב: JBL W12GTI אבל בגלל בעיית מקום והנפח שהסאב דורש הוא לא הותקן (50 ליטר בתיבה אטומה עם עץ בעובי 25mm זה הרבה מקום לתא מטען קטן של קליאו B שנת 2002). אני מבקש עזרה מחברי הפורום בעניין מערכת החשמל ברכבי. האלטרנטור מוצהר 90A והיה לי מצבר (שהלך לעולמו אתמול) שאין לי מושג מה הנתונים שלו. שבדקתי את המערכת בכיוונים ראשוניים היו הבהובי אורות מאד חלשים, אני לא יודע אם זה בגלל חולשת המצבר או בגלל האלטרנטור. בכל מקרה עכשיו שהלך לי מצבר זו הזדמנות מצויינת לשדרוג אלטרנטור+ התקנת מצבר חדש עם נתונים גבוהים יותר (פיניתי גם קצת מקום למצבר גדול יותר). השאלה שלי היא כזו: איזה מערכת חשמל תספק בצורה טובה ובריאה את הסט-אפ הנ"ל? ערכי הפיוזים של המגברים הם: Audison 4.1K: 100A Celestra DA2K: 150A Audio Control: 15A (כנראה שיוחלף למגבר אחר עם פיוז של 30A). אשמח לקבל הצעות, שיהיה המשך יום קסום ומופלא לכולם
-
אחת ולתמיד: מהו קבל ומה תפקידו במערכת? (פוצל משרשור ההתקנה באלטו)
djkobig פרסם הודעה בנושא של Alex Dls בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שלום לכולם, וסליחה מראש על ההתעלקות בשרשור זה, אך נושא מערכת החשמל ברכבי עלה כרגע לאחר התקנת המערכת, המצב הוא כזה: האם יש צורך בשדרוג מע' החשמל ברכב? ברשותי רנו קליאו מודל 2002, אלטרנטור מקורי שמוצהר 90A ומצבר שאינני יודע את נתוניו. המצבר בן יותר מ-3 שנים וברור היה לי שאצטרך להחליפו, לאחר שהיום הוא הלך לעולמו. כשהאוטו מונע בווליום גבוהה יש הבהובי אורות ממש זניחים, המערכת עובדת כרגע ללא סאב אך מותקן גם מגבר לסאב וסה"כ 3 מגברים. האם עליי לשדרג אלטרנטור וגם מצבר? כמו כן, האם עליי להוסיף קבל במקרה הזה? אבי, שהוא מהנדס אלקטרוניקה במקצועו השווה את המצבר לבריכה שהאלטרנטור כביכול הוא הצינור שמזרים מים לתוכה והצרכנים האחרים הם צינורות שיוצאים מהבריכה. כך שלפי דבריו אין כל היגיון לשים אלטרנטור של 140A על מצבר של 72A כי הצריכה המקסימלית תהיה מוגבלת עפ"י המצבר ולא עפ"י האלטרנטור. האם נכון הדבר..? עליי לציין שבעתיד יתווסף צרכן נוסף- הסאב. אנא דעותיכם ועזרתכם בעניין זה. תודה מראש ושבת שלום. -
עדיין אקטואלי... קישור לאתר היצרן ה"פ או בטלפון: 0525156228 מזכיר: הסאב חדש באריזה, אף פעם לא ניגן...
